Luvian vuokra-asuntojen hinta.

Renter

Millä tasolla hinnat liikkuu?

6

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Em.mää.mittä.tie

Siin se on vähä toist joukkoo,viime vuon ol hiuka eri hinnat ko tänä vuon ens vuon voi taas ol hiukan eri hinta ko tänä vuon,sitä o nii vaikki sanno ko it asu omas torpas. Mut kyl tuo noi ni se varma selkke ko soittaa jollekki vuokranantajal,mikko tietää varma ja kai tuo noi ni risnaki jottai tietä.

• paskajoki

Nii..et kalliimpaa vuokraa kuin Porissa.

• osinkoistasaaparemmin

On eläkeläisten asuntotuki ja yleinen asuntotuki kysy KELASTA paljonko ? Luuserien vuokrat ja toimeentulon maksaa Luvian sosiaalitoimisto kysy sieltä tai perusturvalautakunnan jäseniltä, he kyllä tietävät, mikä on vuokralaisen omavastuu osuus, eiköhän se keskiarvo niillä tiedoilla selviä.

• Hömpänpömppää

Lopetetaan asumistuki ja muut tulonsiirrot ni kyllä vuokrat laskee.

• Reilupeli

Ollaan tyytyväisiä, että täällä on edes jokunen vuokra-asunto. Vuokrat on ihan kohtuulliset maaseudulle.

• Et.silleen

Aivan turha on asuntoa hakea jossei ole töissä, sitten pitää olla vaaraa maksaa takuuvuokra 1-2 kuukauden vuokra, sitten pitää olla täysiikäinen ja luottotiedot kunnossa, sen jälkeen pitää olla hyvässä maineessa luvialla muuten ei ole asiaa edes neuvottelemaan vuokraasunnosta,sama pätee varmaan porissakin paitsi onhan porissa nuo sossupummien asunnot joiden asukkaat päätyvät myöhenmin valtion leipiin vankilaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe