Type-R varasti shown uudelta Civiciltä

kohkaajat

Juuri mikään taho ei ole kirjoittanut uudesta Civicistä mitään vaikka se esiteltiin Pariisissa. Kaikki vaan kohkaavat Type-R:stä.

Mitä tiedetään:
-3 cm leveämpi, 13 cm pidempi ja 2 cm matalampi; 30 mm pidempi akseliväli
-16 kg kevyempi, 52 % kiertojäykempi
-1.0T ja 1,5T; uudistettu diesel tulee myöhemmin
-mittarin paikalla TFT-näyttö jossa näytettävät asiat voi itse valita; navigointiopastukset tulevat siihen myös, samoin tekstarit tai sähköpostit saa siihen
-Näyttöä ohjataan ohjauspyörän vasemmassa puolassa olevalla keinukytkimellä
-TFT näytön reunoilla analogiset mittarit (lämpö, bensa)
-Diesel tulee myöhemmin, farmari aikaisintaan 1,5 vuoden päästä
-Ei enää 'magic seatseja' vaan bensatankki on vanhanaikaisessa paikassa
-Takanakin on nyt monivarsituenta
-Tavarataila 5D:ssä sama kuin ennenkin ( 1 litra: 478 L)
-Audiosysteemejä kolmen tasoisia: 4, 8 ja 11 kaiutinta (160, 180 tai 465 W)
-Android Auto ja Apple CarPlay
-Honda Sensing vakiona
-Ei Xenoneita vaan LED:it tai halogenit

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lensperseilleen

Sokotalta korruptiota saavat toimittajat täysin ällikällä Hondan tehoista..

• lisätieto

Jahka diesel tulee, sen pariksi saa 9 vaihteisen automaatin kuten CR-V:ssäkin nykyisin saa 160 hv version kanssa.

• vanhaaJOuutena

Anteeksi, mutta mitä uutuusarvoa tuoll type-R:llä on?? Tuollaisia moottoreita ja varusteita on kilpailevissa merkeissä ollut jo vuosia??!

• Onsenytvaikeeta

Menikö sullakin nyt Civic 5D ja Type-R sekaisin? Vai mistä keksit millaisia moottoreita ja varusteita Type-R:ssä tulee olemaan? Missään lehdistössä ei ole näkynyt kuin arvailuja moottorista (340 hv, 450 Nm, 2.0 turbo), varusteista ei sanaakaan. Vastahan siitä esiteltiin prototyyppi.

Aloittajahan vaan listaa asioita mitä tiedetään ihan perus-Civicistä.

On Hondissakin sitä paitsi ollut moottori, tavaratila, pyöränripustukset ja radio jo kauan, että ei niitä kai uutuusarvon takia tuohon ole listattu.

• ihimeJuttuja

Ajattelin vaan kun nyt Hondamiehet hehkuttaa 1.0 ja 1.5turbomoottoreita, vaikka vuosi sitten kaikki oli toista mieltä!! Esim.VW:lla on ollut vastaavia jo 10vuotta.. Onko ne yhtäkkiä alkaneet kestämään ja turbokin on hyvä juttu??!?
        Ja uudessa type-R on vain 2.0turbo moottori, Mitenkäs se kestää tehoa?!?

• Onsenytvaikeeta

Kuka niitä turboja on muka hehkuttanut? Eihän niillä ole kukaan edes vielä päässyt ajamaan.

Tottahan turbo on todennäköisesti aina pitkässä juoksussa heikko kohta, vaikka VW toki keksi kaikkia muitakin murheita koneisiinsa. Downsizing yleensäkin on omiaan heikentämään koneen kestävyyttä ja VW:n versio downsizingista onnistui lisäksi vuosikaudet olemaan myöskään säästämättä polttoainetta. Toivotaan että Hondan osaamisella kaikki tämä muuttuu.

Mutta esim. Hondan 1.5 koneesta on tarjolla sekä vapaasti hengittävä suorasuihkutusversio, eri tehoisia turboversioita että hybridiversio, joten ihan kaikkia munia ei ole laitettu turbokoriin. Ja nyt poistuva 1.8 VTEC on joka tapauksessa legendaarinen kone.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe