Kim Kardashian olettaa olevansa jokaisen miehen panounelma kun oletti automaattisesti tässä ryöstössä joutuvansa raiskatuksi. Mahtoi vituttaa kun miehet tykkäsivät koruista enemmän eivätkä himoinneet hänen mahtipersettään. Siis Kim e pelännyt vaan toivoi, että olisi joutunut raiskatuksi. Kimin ajatukset kun pyörivät vain minä minä ja minun perse ympärillä.
http://yle.fi/uutiset/3-9207958
Kim Kardashian pelkäsi joutuvansa raiskatuksi
nytharmittaa
1
635
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä muija! Ei ihme että hänen miehensäkin on tullut entistä kahjommaksi. Ympärillä pyrörivät menettävät lupalta järkensä. Näin esim. Bruce Jenner joka vaihtoi lopulta sukupuolta kun sekosi. Kylie Jenner on esimerkki immuniteetin omaavista eli toisin sanoen hänellä ei ajatus kulje.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467