Loukkaukset kopsanterilta.

Rennosti vaan! kirjoittaa kopsanteri Pilmari. Rennosti tosiaan ja monilla nikeillään.
Omien törkeyksiensä hyväksikäyttö ja näennäissuosion luomista itselleen..

Quo vadis, Pinneperi, nyt Quo vadis, Pilmari?

20

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakavana_pöljä

      Tuonkaltainen arvostelu toisesta palstalaisesta on paheksuttavaa.

      Kaiken lisäksi, kuten täällä muuallakin on todettu, tuo yllättävän ja asiattoman arvostelun kohteeksi joutunut palstalainen on arvostusta nauttiva palstan grand old man.

      Tuosta kyllä hänen arvostuksensa vain nousee.

      • nasse.setä

        Kukapa se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. :D


    • luettavissa

      No nyt oli päivän paras vitsi

    • keskustelua-ruunelle

      Kuinka monta nikkiä itselläsi on? Olet kyllä palstan sekopäisin kirjoittaja, kun yöllä kirjoittelet näitä omituisia viestejä.

      Tässä eräs vastaus sinun omituisille kirjoituksillesi:
      Kai de Puu
      1.9.2003 15:08
      Jälleen paljastit typeryytesi ja sopimattomuutesi
      tähän tehtävään. Eikö Sinulla ole mitään häpyä ?
      Tarkoitus oli asia ja ettei nikkini häiritse asiallista keskustelua. Onko sheriffin asia tuoda esille yksityisyyteen kuuluvia asioita ?
      Luehan mitä ihmisoikeuksien julistuksessa ja Suomen laissa sanotaan sananvapaudesta !

      Siis, jo v-2003 on sinut huomattu "sopimattomaksi", mutta sinä et opi ja sinua ei saa ohjailla! D Kuitenkin edelleen häiritset palstaa "yön henkinesi" ja kuvitteellisen Anselmin ja Amalian perheen tiimoilta. Miksi?

      Eikö noihinkin olisi riittänyt yksi aloitus, joihin olisit vain jatkanut satujasi, koska ainakaan minua ei enää sadut kiinnosta?

      Pitäisikö sinun käydä lääkärillä ja kertoa siellä vainoharhaiset mielipiteesi ja pakonomainen tarve vetää aina toinen "moninikki" esiin, joka viittaa siihen, että jatkuvasti haluat aiheuttaa riitaa?

      Ainahan sinä keskustelua peräät, että täällä ei osata keskustella, mutta kuka osaa keskustella sinun "yön henkien" kanssa ja mitä?

      Olet todella säälittävän itseriittoinen riidanhaastaja. Tee ne muuttokirjat tuonne 80 palstalle, että ei heti aamulla tule kirjoituksesi silmilleni.

      Kirjoitat myös:
      Omien törkeyksiensä hyväksikäyttö ja näennäissuosion luomista itselleen..

      Tähän voisin lisätä, että kerro ihan tällä palstalla nämä törkeydet, koska en vaadi niitä omaan s-postiini! DD:

      • Minulla on käytössä yksi rekisteröity tällä hetkellä, Ruuneman. Tuo Kai de Puu on yksi Pilmarin omista.


      • Uudet.tuulettimet

        Osta uusi allakka. Ehkä saat viimevuotisen kirpputorilta edullisesti. Sekin olisi paljon tuoreempi. Tämä sitaattisi on 13 v. sitten kirjoitettu. Emme elä enää niitä aikoja.
        Tiedoksesi.


      • Vastaushan ei ole kirjoitukseni! vaan Pilmarin.


      • Uudet.tuulettimet
        Uudet.tuulettimet kirjoitti:

        Osta uusi allakka. Ehkä saat viimevuotisen kirpputorilta edullisesti. Sekin olisi paljon tuoreempi. Tämä sitaattisi on 13 v. sitten kirjoitettu. Emme elä enää niitä aikoja.
        Tiedoksesi.

        Nämä vastaukset menevät minne sattuu. Olin vastannut Pilmarille, jonka viestin alalaidassa lukeekin: 3 vastausta, 2 sinun, keskimmäinen minun.
        Entinen puu oli paljon fiksumpi.


    • puujapuu

      Aika outoa, kun se yön henki on Kai Puu ja tämä hänen vastapelurinsa Kai de Puu. Taitaa olla viha-rakkaus suhde. Ruune räytyy ja riutuu, jos ei saa jatkuvasti tätä suhdetta tonkia.

      • todella-kyllästyttää

        " Ruune räytyy ja riutuu, jos ei saa jatkuvasti tätä suhdetta tonkia"

        ruunen mielenterveys alkaa jo pian horjua, vai horjuuko jo?

        On häntä ohjeistettu, mutta kun ei halua ohjeita kuunnella, vaan yöt riutuu näissä vanhoissa kirjoituksissa.

        Jos ja kun minulle on tullut negatiivistä palautetta, niin pidän taukoa palstalta ja jos illan/yön aikaan alkaa jotkut vanhat asiat (koti/perhe) asioissa valvottamaan, niin laitan radiosta Puhe-radion päälle ja aina sieltä jotain höpinää tulee, johon varppina nukahdan. Jopa Pekka Tiilikaisen vanhat urheiluselostukset nukuttavat.D

        Ainoa häriöntekijä on Puhe-radion aamun lähetykset, joissa he soittavat puhelimen pirinää muistuttavaa "tauko musiikkia", johon varppina herään.

        No, ruunea tuskin pystymme auttamaan hänen pakkomielteensä kanssa, mutta en osaa sääliäkkään. Voisin melkein verrata alkoholistiin, että kuka hänet pystyy pelastamaan, siis liialta juomiselta?

        Sattumalta olin eilen auttamassa naapuriani (rapajuoppo, kuten häntä kutsuisin) hänen lämpöpatterin sisään viemisessä, koska se ei tuntunut millään häneltä onnistuvan, koska oli niin juovuksissa, kuten tavallista. Totta`kai hän tarjosi ryyppyä, josta kieltäydyin ja kuinka "sikesi" taas minun nuhteet hänen juomisesta. Vaan mitäpä hän: en minä juo, ei ole mitään ongelmaa"?
        Aamulla kuitenkin ambulanssi kävi hänen luonaan, mutta kotiinsa jättivät,...vielä.

        Mielestäni ruune on kuin juoppo, kieltää ongelmansa, mutta on todella nyt mielenterveydeltään sairauden partaalla, tai on jo sairas, koska yöt valvoo pohtimassa "moninikin" kirjoituksia..


      • Tonkija onkin de Puu


      • todella-kyllästyttää kirjoitti:

        " Ruune räytyy ja riutuu, jos ei saa jatkuvasti tätä suhdetta tonkia"

        ruunen mielenterveys alkaa jo pian horjua, vai horjuuko jo?

        On häntä ohjeistettu, mutta kun ei halua ohjeita kuunnella, vaan yöt riutuu näissä vanhoissa kirjoituksissa.

        Jos ja kun minulle on tullut negatiivistä palautetta, niin pidän taukoa palstalta ja jos illan/yön aikaan alkaa jotkut vanhat asiat (koti/perhe) asioissa valvottamaan, niin laitan radiosta Puhe-radion päälle ja aina sieltä jotain höpinää tulee, johon varppina nukahdan. Jopa Pekka Tiilikaisen vanhat urheiluselostukset nukuttavat.D

        Ainoa häriöntekijä on Puhe-radion aamun lähetykset, joissa he soittavat puhelimen pirinää muistuttavaa "tauko musiikkia", johon varppina herään.

        No, ruunea tuskin pystymme auttamaan hänen pakkomielteensä kanssa, mutta en osaa sääliäkkään. Voisin melkein verrata alkoholistiin, että kuka hänet pystyy pelastamaan, siis liialta juomiselta?

        Sattumalta olin eilen auttamassa naapuriani (rapajuoppo, kuten häntä kutsuisin) hänen lämpöpatterin sisään viemisessä, koska se ei tuntunut millään häneltä onnistuvan, koska oli niin juovuksissa, kuten tavallista. Totta`kai hän tarjosi ryyppyä, josta kieltäydyin ja kuinka "sikesi" taas minun nuhteet hänen juomisesta. Vaan mitäpä hän: en minä juo, ei ole mitään ongelmaa"?
        Aamulla kuitenkin ambulanssi kävi hänen luonaan, mutta kotiinsa jättivät,...vielä.

        Mielestäni ruune on kuin juoppo, kieltää ongelmansa, mutta on todella nyt mielenterveydeltään sairauden partaalla, tai on jo sairas, koska yöt valvoo pohtimassa "moninikin" kirjoituksia..

        Minusta palstalla voi ja saa kirjoittaa halutessaan. Valveiia olon sijaan voi kirjoittaa ja saanee jos osaa.
        Pilkatkaa vaan, muuta kun ette osaa!


      • todella-kyllästyttää

        Tonkija onkin de Puu??

        Ei ole, vaan minä, joka yritän päästä sinun mielenterveyden ongelmiin ja oikeaan osuin. Olet sairas ja nyt vainoharhainen.
        Aina olet ollut palstan häirikkö ja korostanut itsetuntoasi sillä, että olit palstan serifi? Oliko tuo sinun elämäsi korkein saavutus?

        Etkö elämästäsi muuta muista, kuin tämän supistetun kansakoulun ja sitten tämän palstan, Pilmarin/hajupoika exet. kirjoitukset??


      • Kaipuusta saa nimen Kai Puu, niin kuin kerroin.


      • vaalierkki
        todella-kyllästyttää kirjoitti:

        Tonkija onkin de Puu??

        Ei ole, vaan minä, joka yritän päästä sinun mielenterveyden ongelmiin ja oikeaan osuin. Olet sairas ja nyt vainoharhainen.
        Aina olet ollut palstan häirikkö ja korostanut itsetuntoasi sillä, että olit palstan serifi? Oliko tuo sinun elämäsi korkein saavutus?

        Etkö elämästäsi muuta muista, kuin tämän supistetun kansakoulun ja sitten tämän palstan, Pilmarin/hajupoika exet. kirjoitukset??

        On toki täällä muitakin oravanpyörään juuttuneita kuin Ruuneman, nikkejä mainitsematta.,


      • wrightman
        todella-kyllästyttää kirjoitti:

        " Ruune räytyy ja riutuu, jos ei saa jatkuvasti tätä suhdetta tonkia"

        ruunen mielenterveys alkaa jo pian horjua, vai horjuuko jo?

        On häntä ohjeistettu, mutta kun ei halua ohjeita kuunnella, vaan yöt riutuu näissä vanhoissa kirjoituksissa.

        Jos ja kun minulle on tullut negatiivistä palautetta, niin pidän taukoa palstalta ja jos illan/yön aikaan alkaa jotkut vanhat asiat (koti/perhe) asioissa valvottamaan, niin laitan radiosta Puhe-radion päälle ja aina sieltä jotain höpinää tulee, johon varppina nukahdan. Jopa Pekka Tiilikaisen vanhat urheiluselostukset nukuttavat.D

        Ainoa häriöntekijä on Puhe-radion aamun lähetykset, joissa he soittavat puhelimen pirinää muistuttavaa "tauko musiikkia", johon varppina herään.

        No, ruunea tuskin pystymme auttamaan hänen pakkomielteensä kanssa, mutta en osaa sääliäkkään. Voisin melkein verrata alkoholistiin, että kuka hänet pystyy pelastamaan, siis liialta juomiselta?

        Sattumalta olin eilen auttamassa naapuriani (rapajuoppo, kuten häntä kutsuisin) hänen lämpöpatterin sisään viemisessä, koska se ei tuntunut millään häneltä onnistuvan, koska oli niin juovuksissa, kuten tavallista. Totta`kai hän tarjosi ryyppyä, josta kieltäydyin ja kuinka "sikesi" taas minun nuhteet hänen juomisesta. Vaan mitäpä hän: en minä juo, ei ole mitään ongelmaa"?
        Aamulla kuitenkin ambulanssi kävi hänen luonaan, mutta kotiinsa jättivät,...vielä.

        Mielestäni ruune on kuin juoppo, kieltää ongelmansa, mutta on todella nyt mielenterveydeltään sairauden partaalla, tai on jo sairas, koska yöt valvoo pohtimassa "moninikin" kirjoituksia..

        syytteet siitä, että Ruune haluaa tuota "suhdetta" tonkia, on väärä. Rasite se tietysti on. Pilmarille tuo on henki ja elämä. Itse kun oli parempi myös hurmurina. Miksi ei hulluutta nähdä jatkuvien valheiden yli?


    • vaalierkki

      Ruuneman, tätä on tietysti turha toistaa,mutta kuitenkin. Tällaiset aloitukset ovat juuri sitä, josta syytät tiettyä tahoa. Aloituksillasi pidät huolta, että palstan taso pysyy alakantissa. Jos Sinun on pakko kirjoittaa aiheesta, kirjoita yöllä, mutta muualle kuin keskustelupalstalle. Talleta vaikka tiedostona ja lue se yksin silloin, kun Sinulla on paha olla.

      • sairas-on

        Hyvä neuvo, mutta eihän ruune ota mitään ohjeistuksia vastaan, koska häntä ei määräillä ja itse "määräilee" useinkin toisia kirjoittajia, kuinka tulisi kirjoittaa "keskusteluja", siis riitoja, joista voisi heittää haastavia mielipiteitä.

        Luoja ja tuonpuoleinen elämä häntä kiinnostaa, josta kukaan ei tiedä mitään, mutta riidan niistä saa sopivasti aikaan, kun uskovaiset ja ateistit luovat mielipiteitään, mutta eihän se ruunen elämää auta yhtään. Riidellä saa kyllä ja sehä on keskustelua ruunen mielestä, kun saa olla erimieltä ja....aina väärässä.

        Ja taas;
        Minusta palstalla voi ja saa kirjoittaa halutessaan. Valveiia olon sijaan voi kirjoittaa ja saanee jos osaa.
        Pilkatkaa vaan, muuta kun ette osaa! Just, joo "Valveiia" osaa!!!

        Pyydän. Mene tuonne 80 palstalle, että ei ensimmäisen hyökkää silmilleni sinun yölliset hourekirjoitukset.


      • vaalierkki

        Palstanvaihtoa en ymmärrä, tauoton Säkkijärven polkka jatkuisi vain siellä,ASENNEMUUTOS, PLIIS!


    • 3...11

      Tulisi nyt Pil...ri peliin mukaan ja veisi keskustelut oikeille raiteille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe