Joudun kivesten ultraäänitutkimukseen. Onko kenelläkään kokemusta moisesta tutkimuksesta? Kauanko esim. kestää ja aiheuttaako tuntemuksia?
Kivesten ultraäänitutkimus - kokemuksia?
4
2770
Vastaukset
ihan helppo ja kivuton tutkimus, eikä edes kestä kovin kauan. Moni jännittää enemmän pallit paljaana oloa kuin itse tutkimusta
- 9522375
Geeli oli kyllä melko kylmää, kun itse kävin tutkimuksessa. Ei muuten mitään erikoista.
- ult-rattu
Olin itse vastaavassa tutkimuksessa kymmenisen vuotta sitten, vaikka olenkin jo ikämies sanoisin, että paremminkin leppoisen mukava seksikokemus, kuin lääketieteellinen operaatio.
Tutkimukseen jouduin, kun diagnostoitiin, ja myös lääkittiin, lisäkivestulehdus toisella puolella ja myös siellä siemenjohtimessa vipelsi herneenkokoinen kystanalku.
Sisällekutsunut hoitajatäti oli senverran fiksu, että antoi vain riisuuntumisohjeet (en kyllä muista pitikö housut riisua kokonaan vaiko vain nilkkoihin), ja poistui paikalta töllöttämästä. Tutkimuslääkäri, kivanoloinen alle nelikymppinen nuorimies, tuli paikalle, rakensi pyyhepaperista reisien väliin alustan jolla sai kivekset paremmin esille ja alkoi hommiin. Totta on, että geeli tuntui hieman viileältä
Varsinainen ultraus kesti n. 10 min. Sitten palleista liika geeli pois ja housut ylös.
Siinä mielessä ultraääni kai stimuloi rauhasia, että kotiinpäästyä huomasin, että housut olivat edestä melko lahjakkaasti märkänä, vaikka kulli ei toimituksen aikana tulvinutkaan. Sellaista se, valssi kesällä! - Khhh
Kunhan pyyhkii geelin kunnolla pois käsipaperilla, joka annetaan, niin eipä ole housut märkänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827