sinä HARMAALLA AUTOLLA ajeleva mieshenkilö. MITÄHÄN HITTOA mahtoi päässäsi liikkua kun eilen n. klo 17.30 -17.45, linnamäen tiellä. MINÄ OLIN MOPOLLANI ENSIN tien haarassa kääntymässä vasempaan,kuten sinäkin,sinä olit siis perässäni!! sinun oli sitten ihan PAKKO TUNKEA VÄEN VÄNGÄLLÄ OHITSENI ja kiilata minua!!!,juuri TÄSSÄ TIENHAARASSA!!!HALOOOOOOOOOOO???!!!!!!!!!!!!!!!!tien haaran keskellä,missä vilkas liikenne?? et voinut MILLÄÄN ODOTTAA että olen kääntynyt ensin ja sitten vasta ohittanu!!!SINUN TAKIASI vaaratilanne oli ERITTÄIN LÄHELLÄ!!!mikäli en ois sua huomannu heti ja hiljentäny oisimme osuneet toisiimme, ja syy OLISI OLLUT SINUN!!!!
SILMINÄKIJÄ HAVAINNOT KIITOS!!kuski vastuuseen!!!!
TÖRKEÄ AUTOILIJA eilen illalla linnamäen tiehaaras
7
352
Vastaukset
- Hellu73
Olisko vähän enemmän tuntomerkkejä autosta? Tai kuljettajasta? Liikenteessä sattuu liian usein turhia onnettomuuksia.
- aloittajah
ikävä kyllä en enempää ehtinyt tuntomerkkejä katsell KUN OLI TÄYSI TYÖ pitää huoli siitä,ettei mua KIILATA NURIN.. tuntomerkit: hopeinen/harmaa/hopeanharmaa auto,jossa mies kuskina. muistaakseni oli sininen takki hänellä päällä!!!! ei reagoinut nyrkin heilutuksiin mitään,vaan pakeni paikalta. tuos tapahtumas oli muitaki autoilijoita liikkeellä,joten joku varmaan näki mitä tapahtui?!!! olisi erittäin tärkeää saada äijä vastuuseen,jotta meidän muiden ei tarvitsisi liikenteessä pelätä,joten kaikki tuona aikana liikkuneet, ottakaa yhteyttä!!! lapsellista käyttäytymistä!!
- Hellu73
Farkku vai sedan?
- wwti
hommaa kypäräkamera
- TosiTörkeetä
Törkeetä
- 38838399
Onneksi tulee talvi ja mopopojat vähenee.
- HuiKamala
Pelottavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038