Samsung s5 näyttö halki.
Onko kokemuksia mitä korjaaminen Virossa maksaa?
Vai kannattaako korjauttaa suomessa?
Onko hinnan ero minkalainen?
Kiitos.
Puhelimen korjaus Virossa?
10
2505
Vastaukset
- Tapsaaaa
Paas kysyen
http://www.itapsa.com/ee- mobiil_telefon
Näin kerran, mentyäni tunnelista Laikmaan ali Kaubamajan puolelle,korjaamon. Hae
Samsung | Mobiiltelefonide remont -sanoilla - kaks_kärpästä
Maakri 19/21, Stockan alapuolella ja vieressä ihana "kirjasto" luomu-kahvila & ruokkimo ! Pisike ja hubane kohvik & pagariäri & toidupood Green Bakery
- litku
Itse vein Tallinnassa rikkoutuneen Canon videokameran paikalliselle merkkikorjaamolle. Olisi maksanut saman kuin uusi Suomessa. Maksoin hinta-arvion, jotain 10 euroa.
- kolera
kaks_kärpästä kirjoitti:
Maakri 19/21, Stockan alapuolella ja vieressä ihana "kirjasto" luomu-kahvila & ruokkimo ! Pisike ja hubane kohvik & pagariäri & toidupood Green Bakery
:) pagariäri
- kolera
kolera kirjoitti:
:) pagariäri
Itse sain tuosta 'stokkan alapuolella' silloisesta ruokarvintolasta, siis oletettavasti pihvin majoneesista, kauhean ripulin. Ei koskene nykyisiä yrittäjiä.
- luomu_lija
kolera kirjoitti:
Itse sain tuosta 'stokkan alapuolella' silloisesta ruokarvintolasta, siis oletettavasti pihvin majoneesista, kauhean ripulin. Ei koskene nykyisiä yrittäjiä.
Nykyinen on luomu-kuppila-kirjasto ja usein atrinut, ilman pipin häivääkään. En muutenkaan syö lihaa.
- litku
Osta uusi, äläkä riko seuraavalla kerralla. Saat takuun mukana kaupassa. Vai haluatko rämpiä ympäri kaupunkia Tallinnassa?
- litku
Osta uusi Suomesta. Saat takuun kaupan mukana.
- iphoneym
mati mobiiliäri, lähellä virukeskusta, googlaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286