VIIKKORAHA ON KÖYHILLE

MAAHANMUUTTAJA12

MOI OLEN 15-VUOTIAS KAKARA TYKKÄÄN POJISTA OLEN MAAHANMUUTTAJA MINÄ SAAN KELALTA ILMAISTA RAHHHAAA! MINULLA EI OLE KAVEREITA VAIKKA OLEN MILJONÄÄRI.

11

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUKSI (sanonko minne ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Kylmis_

Onneksi olkoon. Pääasia, että maahanmuuttajataustaisilla on kaikki hyvin, ette tarvitse enään kärsiä. Ovat jo liikaa kärsineet sodissa ja sorrossa.

• Gögjmvfxc

Suksi v....... älä tänne tuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

• DonaldTrumpforpresident

XDDDDDDDDDDD iha vitu dank saatana cringe vittu däbit sille

• Äläkää huoliko, Suomen uusi presidentti Donald Trump häätää suomen mamut.

• Donald Trump on Yhdysvaltojen presidentti, olet varmaankin sekoittanut hänet Sauli Niinistön kanssa.

• Zikavirus kirjoitti:

Donald Trump on Yhdysvaltojen presidentti, olet varmaankin sekoittanut hänet Sauli Niinistön kanssa.

Saattaa olla.

• No kiva, että muistat nyt niin tulevaisuudessa ei tule tällaista "facepalm" hetkeä

• Zikavirus kirjoitti:

No kiva, että muistat nyt niin tulevaisuudessa ei tule tällaista "facepalm" hetkeä

Vai onko se vain salaliittoteoria, ja Trump on oikeasti Suomen presidentti? Ei sitä voi tietää.

• AIDS kirjoitti:

Vai onko se vain salaliittoteoria, ja Trump on oikeasti Suomen presidentti? Ei sitä voi tietää.

Siis onko se vain salaliitto,*

Nyt aivot käy hitaalla.

• AIDS kirjoitti:

Voi hemmetti, miksi en sitä tuolta kannalta ajatellut? Anteeksi!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe