Kivipaasien päällä tanssivat enkelit
Tulipunaiset ruusut rakastetuille
Liekkimerta silmänkantamattomiin
Omaani ei täältä löydy
Elävien kirjoissa toistaiseksi
Ja kun täällä en enää ois
Nimi sukupolville tuleville vain
"Tuntematon"
Laske ruususi aallonmurtajalle
Sinne missä pimeässä yhteen kietoutuneena
meren kyyneleitä toisistamme maistettiin
Siellä mun hautapaikkani on
Ei aukene Taivaspaikka, ei Helvetti
Maailman tuulissa mun lennettävä on
Hautapaikkani
4
177
Vastaukset
- Sydänvärssy
Sinunko käsialaa muistovärssy
- Vaikkapeitenimellä
Hukkaan runosi menevät täällä, taivaan tuuliin. Voisit julkaista kirjan tai pari.
Nöyrimmät kiitokseni! :)
En koe olevani hyvä ja tämä on ollut keino purkaa ajatuksia. Onhan niitä kyllä kertynyt tässä vuosien varrella. Palautteesta olen hyvin kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741