Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

13

Kommenttia

7

  1. Matkalippu yhdelle

    Viimeinen huokaus sielun väsyneen Levoton sydän rauhaan ikuiseen Puupalttoosta uurnaan asumaan yksiöstä tuulen teille l
    Rakkausrunot
    2
    243
  2. Adrianmeren taivas

    Pinnalta Adrianmeren aaltojen heijastus Orionin vyön Silmiesi vihreä vesi kutsuu mukaansa Leikittelee kutittelee pisara
    Rakkausrunot
    0
    83
  3. Aamurakkautta

    Täällä minä rämmin metsässä kaadun Satutan polveni ja kiroan nousen Kutsun sinua sinä vastaat onneksi On niin pime
    Rakkausrunot
    0
    47
  4. Polku vaahteralle

    Kerron sinulle tarinamme polusta kauniille vaahteralle Ei löydy puuta toista, samanlaista ei vaahteraa vankempaa - kauni
    Rakkausrunot
    0
    78
  5. Rakas rakkaampi ystävä

    Ethän loukkaannu ystäväin kun ajattelen sinua näin Tiedät - olet PALJON enemmän syvällä sidottuna sydämessäin <3
    Rakkausrunot
    5
    169
  6. Ikävän sointu

    Ontto Kaikukoppa ilman kieliä Hiljainen Sävel vailla kuulijaa Yössä soi ikävän sointu Nuotti tähtien viivastolla
    Rakkausrunot
    0
    65
  7. Leijona rakkautta

    Rauhatonta murinaa tassutusta, tassutusta Levoton sielu suljettuna häkkiin Kulmahampaiden vilautus koettaessani kosket
    Rakkausrunot
    1
    163
  8. Adrianmeren taivas

    Pinnalta Adrianmeren aaltojen heijastus Orionin vyön Silmiesi vihreä vesi kutsuu mukaansa Leikittelee kutittelee pisara
    Rakkausrunot
    0
    115
  9. Kiellä minut kolmesti

    Pyysit kanssasi soutelemaan järveä sinistä katsomaan Sanoit: "Ui!" ja minä uin Luotin sinuun Väsähdin eivätkä jalkani
    Rakkausrunot
    3
    145
  10. Viimeinen.

    Nyt loppuivat riimini eivät ne totuutta muuta (......................) mutta taivaalta en saa kuuta Yössä Lindholm laul
    Rakkausrunot
    0
    69
  11. Hautapaikkani

    Kivipaasien päällä tanssivat enkelit Tulipunaiset ruusut rakastetuille Liekkimerta silmänkantamattomiin Omaani ei täält
    Rakkausrunot
    4
    76
  12. Värikoodi: Punainen

    Suljettu puhelin Ei se elävälle soinut Turha kuollutta tavoittaa Hitaasti hiipuva hengitys Pian kipu hellittää Hyvä hi
    Rakkausrunot
    0
    71
  13. Teräskilpi

    Sinulla on kilpi vahvaa taipumatonta terästä Nostat sen eteesi suojaamaan sisintäsi Ja minä en pääse en mihinkään! Vä
    Rakkausrunot
    0
    58