PörröTakkuturkki
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
13
Kommenttia
7
Matkalippu yhdelle
Viimeinen huokaus sielun väsyneen Levoton sydän rauhaan ikuiseen Puupalttoosta uurnaan asumaan yksiöstä tuulen teille l2292Adrianmeren taivas
Pinnalta Adrianmeren aaltojen heijastus Orionin vyön Silmiesi vihreä vesi kutsuu mukaansa Leikittelee kutittelee pisara0154Aamurakkautta
Täällä minä rämmin metsässä kaadun Satutan polveni ja kiroan nousen Kutsun sinua sinä vastaat onneksi On niin pime083Polku vaahteralle
Kerron sinulle tarinamme polusta kauniille vaahteralle Ei löydy puuta toista, samanlaista ei vaahteraa vankempaa - kauni0114Rakas rakkaampi ystävä
Ethän loukkaannu ystäväin kun ajattelen sinua näin Tiedät - olet PALJON enemmän syvällä sidottuna sydämessäin <35234Ikävän sointu
Ontto Kaikukoppa ilman kieliä Hiljainen Sävel vailla kuulijaa Yössä soi ikävän sointu Nuotti tähtien viivastolla088Leijona rakkautta
Rauhatonta murinaa tassutusta, tassutusta Levoton sielu suljettuna häkkiin Kulmahampaiden vilautus koettaessani kosket1212Adrianmeren taivas
Pinnalta Adrianmeren aaltojen heijastus Orionin vyön Silmiesi vihreä vesi kutsuu mukaansa Leikittelee kutittelee pisara0137Kiellä minut kolmesti
Pyysit kanssasi soutelemaan järveä sinistä katsomaan Sanoit: "Ui!" ja minä uin Luotin sinuun Väsähdin eivätkä jalkani3190Viimeinen.
Nyt loppuivat riimini eivät ne totuutta muuta (......................) mutta taivaalta en saa kuuta Yössä Lindholm laul097Hautapaikkani
Kivipaasien päällä tanssivat enkelit Tulipunaiset ruusut rakastetuille Liekkimerta silmänkantamattomiin Omaani ei täält4113Värikoodi: Punainen
Suljettu puhelin Ei se elävälle soinut Turha kuollutta tavoittaa Hitaasti hiipuva hengitys Pian kipu hellittää Hyvä hi0113Teräskilpi
Sinulla on kilpi vahvaa taipumatonta terästä Nostat sen eteesi suojaamaan sisintäsi Ja minä en pääse en mihinkään! Vä088