Uutinen kertoo kaamean totuuden lusikkatestistä: sitä ei ole.
http://yle.fi/uutiset/3-9210385
Eikä meiltä tyttöpuolisiltakaan tietenkään tutkita montako sormea sinne vauvareikään mahtuu.
Onko sinua peloteltu lusikkatestillä?
12
187
Vastaukset
- täplähyeena
Oon kovasti pettynyt. XD
- srilankanleopardi
Mä kans.
- Testattu
No tämähän ihan vakio tarinaa tietyssä iässä pojilla.
- yrtuyrtu
Joo ei sitä lusikalla tehdä, ihan käsin vaan.
- tyttö13v
En mä mitään lusikka testiä saanut. Kyl se lääkäri ihan käsin kokeili että onko rinnat kasvanut jo.
- Woooo
Mistähän tämä lusikkatesti-juttu lähti?
- Testattu
Se on lähtenyt vuosikymmeniä sitten poikien halusta pelotella mitä lääkärin tarkastuksessa tehdään. Kivekset lääkäri tosiaan vilkas et ovat oikein vaikka omasta tarkastuksesta on jo aikaa.
- internetti
Testattu kirjoitti:
Se on lähtenyt vuosikymmeniä sitten poikien halusta pelotella mitä lääkärin tarkastuksessa tehdään. Kivekset lääkäri tosiaan vilkas et ovat oikein vaikka omasta tarkastuksesta on jo aikaa.
Ei nyt vanha kaupunki tarina taitaa olla internetin aikainen huhu.
- 21312131
Jos lääkäri on nainen, haluan iskeä hänet ja suudella häntä. Toivottasti saadaa lapsi yhessä
t poika 10 v- Fhm
xD :D
Joo no mullahan ei ollut lusikkatestiä vaan kives vain murskattiin. :(
- oopperalaulajako
sinusta sitten tuli...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047