Ulkomaalaiset huijarit? Kokemuksia?

taasko_uusi

Kokemuksia ulkomaisista auervaaroista/narsisti-psykopaateista?
Tullut netin kautta deittipalstalta? Ei kasvokkain tapaamista pitkään aikaan> liikematkat esteenä. Syvempi tutustuminen kirjottelemalla...

94

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leanlovi

      Luuletko, että karjakot puhuvat niistä, niistä voi lukea poliisin tiedotteista tai joistain muista julkaisuista. Kokeile, niin saat kokemusta.

    • yksi_tyylinäyte

      Tässää aluksi eri huijaustyyppejä, joista menetelmiä voi lainata yksityinen huijari.
      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/01/valheenpaljastaja-9-tyypillisinta-nettihuijausta-joko-tunnistat-kaikki

      7. Feikkiprofiilit.

      Feikkiprofiileja luodaan yleensä joko trollaamiseen tai tietojen kalasteluun. Ne uivat liiveihin Facebookissa, ujuttautuvat ryhmiin kommentoimaan ja kiusaavat ihmisiä Twitterissä. Feikkiprofiilien tunnistamista on käsitelty Valheenpaljastajassa aiemmin. Katso vinkit tästä jutusta.
      Itse sain taannoin kaveripyynnön "Jesseltä". Jessen kuva paljastui amerikkalaisen näyttelijän naamaksi ja Jessen "tytär" taustakuvasta olikin näyttelijäpari Tom Cruisen ja Katie Holmesin Suri-tyttö.
      Kuvakaappaus Jesse Salon Facebook-profiilista
      Kuva: Kuvakaappaus Jesse Salon Facebook-profiilista/YLE
      Kuvakaappaus Googlen kuvahaun tuloksesta.
      Kuva: Kuvakaappaus Googlen kuvahaun tuloksesta/YLE

    • Tällaisia_nyt_paljon

      http://www.iltasanomat.fi/digitoday/art-2000000577142.html

      6. Petolliset kaukorakkaat. Luvataan tulista suhdetta ja suunnitellaan tapaamista, mutta lypsetäänkin ihastuneen rahat erilaisilla verukkeilla.

      Petollisista kaukorakkauksistakin on suomalaisia varoitettu, mutta varat vievän lemmen pauloihin sotkeudutaan yhä.

      - Rakkauskirjehuijauksissa käytetään hyväksi ihmisen heikkoa hetkeä ja haavoittuvuutta. Jos on masentunut ja yksinäinen ja joku lupaa sähköpostissa tulista rakkautta, niin kyllähän se uhria lämmittää. Jostakin kumman syystä näihin kaukorakkaisiin ei yleensä saa yhteyttä Skypen tai puhelimen kautta. Kun uhri on saatu rakastumaan, alkaa rahan lypsäminen. Kaukorakas lupaa tulla tapaamaan, mutta sitten hänen autonsa hajoaa, koira kuolee, passi katoaa ja lähimmäinen sairastuu. Kaikkiin näihin vastoinkäymisiin hän pyytää rahaa. Kun hana on saatu auki, rahaa lypsetään niin kauan, kunnes uhrin usko pettää, Hyysalo kuvailee.

      Sydämensä menettänyt uhri saattaa menettää kymmeniä tuhansia euroja, jopa enemmänkin.

      - Kaikista pienistä muutaman satasen tai muutaman tonnin menetyksistä ei välttämättä edes ilmoiteta poliisille, vaan haavat nuollaan yksin, Hyysalo kertoo.

      Surullisinta on, että petollisia kaukorakkaita ei yleensä saada tuomiolle eikä penniäkään rahoista saa takaisin.

      Nettirikollisuus on globaalia rikollisuutta.

      - Meidän omat kotimaiset nettihuijarit ovat yleensä syrjäytyneitä ihmisiä, jotka rahoittavat päivittäisen elämänsä huijauksilla. Hyvin moni jatkaa kiinni jäätyään heti samaa toimintaa vapauduttuaan, Hyysalo sanoo.

    • Tässä_näitä

      https://poliisi.fi/rikokset/huijaukset

      Nettirakas voi olla petollinen

      Netin kautta löytynyt morsian tai sulhanen voi pahimmassa tapauksessa viedä rakastuneen rahat ennen kuin pariskunta ehtii tavata ensimmäistäkään kertaa. Viranomaisten tietoon on tullut useita tapauksia, joissa nettilemmitty noudattaa perinteisen ns. nigerialaishuijauksen toimintamallia. Päästäkseen rakkaansa luo hän pyytää rahaa, sitä saatuaan tulee yllättäviä esteitä ja tarvitaan lisää rahaa.

      Internetin keskustelupalstoilla tai deittipalveluissa syntyneissä petollisissa suhteissa ovat useimmiten osapuolina suomalainen mies ja ulkomaalainen nainen - tai ainakin naisena esiintyvä henkilö.

      Huijaus lähtee käyntiin, kun rakastunut mies pyytää naista Suomeen ja tämä ilmoittaa olevansa halukas tulemaan, mutta tarvitsevansa rahaa viisumi- ja matkakuluihin. Ensimmäinen pyyntö on yleensä ollut noin 500 euron tai dollarin luokkaa.

      Jos mies lähettää rahat, toinen osapuoli ilmoittaa seuraavaksi, että viisumiosasto tai rajaviranomaiset vaativat esittämään 30 -40 dollaria rahavaroja oleskelupäivää kohti. Muutamaksi kuukaudeksi suunnitellulla matkalla summa nousee huomattavaksi. Jos sulhanen lähettää nämäkin rahat, tulee uusi rahapyyntö jollakin verukkeella. Syyt vaihtelevat, mutta lopputulos on aina sama: rahat menivät, morsian ei tule.

      Harvat pettyneet sulhaset ovat ottaneet yhteyttä poliisiin, mutta viisumiviranomaisilta kysellään melko usein kadonneiden morsianten perään. Lähes poikkeuksetta käy ilmi, että morsiamen nimiselle naiselle ei ole haettu viisumia. Tarkoituksena on ollut vain huijata hyväuskoisen sulhasen rahat.
      Poliisi epäilee, että toiminnan takana on kansainvälinen järjestäytynyt rikollisuus samoin kuin muissakin vastaavissa poliisin tunnistamissa rikosilmiöissä.

      Huomioitavaa

      Tietty varovaisuus ja tosiasioiden selvittäminen kannattaa aina.
      Viisumi Suomeen maksaa 35 euroa Venäjän, Ukrainan, Albanian, Bosnia-Herzegovinan, Makedonian (FYROM), Montenegron, Serbian ja Moldovan kansalaisilta, muiden viisumipakon alaisten maiden kansalaisilta 60 euroa.
      Suomen rajalla ei vaadita suuria rahavaroja, jos matkustajan kutsuja on sitoutunut vastaamaan tämän matkan aiheuttamista kuluista.
      Rahan lähettäminen henkilöille, joita ei ole koskaan tavannut ja joiden henkilöydestä ei voi olla varma, on aina riski.

      • RoopeRoponen

        hahaa. mitkä rahat?!


    • oiuytffghjk

      Minun mielipide on että ulkomaalaiset huijarit eivät ole läheskään kaikki narsisteja tai psykopaatteja, vaan ovat puuhissaan muista syistä, tai esim. semmoisesta syystä, että kaverit ovat kertoneet ohjeet kuinka elämässä selviää ja saa rikkailta länsimaalaisilta vähän rahaa. Tällaisen kohteeksi joutuminen yksilötasolla toki voi tuntua todella itsekkään tyypin kohteeksi joutumiselta, mutta omakohtaisesti en pitäisi sitä narsisti/psykopaattikokemuksena, koska taustasyyt ovat siellä muualla kuin henkilön persoonassa tai psyykessä.

      • Globalisti

        Näin minäkin ajattelen. Toisten tavat ja konstit on toisenlaiset riippuen tilanteista. Miten ihmeessä sitä niidenkin muka pitäisi sitten tulla toimeen tai ylipäänsä mitään yrittää? Itse en tietystikään lähtisi ketään sponssaamaan, kun just itsekin tulen hädin tuskin toimeen, mutta jos jollakin on siihen varaa ja haluja niin ei kai ole sulta pois? Huijaus on kyl vähän... Naiivi tai hölmö sana näissä kulttuurien kohtaamisissa.


      • oiuytreyuj

        Heh...
        No sehän se just tässä on kun itselläni on vielä vähemmän rahaa kun niillä "huijareilla", ja siinä sitä onkin ihmettelemistä länsimaalaisessa köyhässä, että sellaisiakin on olemassa. Tosiaan mikäs siinä muuten olisi esteenä sponsoroida.


      • lkjhgfdfhjkl

        Sitä paitti jos päätyy jonkun ulkomaalaisen huijaamaksi ja kertoo tapahtuneesta toiselle ulkomaalaiselle suhtautuminen on varsin inhimillistä: "Oi että olen pahoillani että sulle on käynyt noin, se ei ole hyvä."
        Mutta jos joku suomalainen tekee jotain huijauksia, kukaan ei ole myötätuntoinen tai kohtelias sen jälkeen.


    • Ruskeakielitieteilijä

      Kotimaisia kiipijöitä tarkastellaan lähinnä sosiaalisen ja kulttuurisen pääoman haltijoina. Nepotismi kukoistaa eikä kukaan oikeasti pääse tässä maassa mihinkään puhtaasti omilla ansioillaan.

      • Erittelijätieteilijä

        ...Tietysti sitten saattaa vähän vihastuttaa kun esim. Ray tukee mieluummin vaikkapa mauritanialaisten iltapäivän askartelukerhoa kuin esim oman maan heikompiosaisten tilanteen kartoitusta... Mutta minkäs teet toisten arvoille. Siinähän sitten vihastellaan. Yksityiset sponssaa tietty ketä tykkää. Kaikilla ei pappa betaalaa.


    • lkjhgfdsdfgh

      Niin no, jos minun pitäsi valita, niin kyllä menisin mieluummin vaihtelevasti joka viikko eri maalaisiin kerhoihin kuin joka viikko suomalaiseen köyhäinkokoukseen.

    • Haaauukottelee

      Niin. Onhan se tietysti mielekkäämpää ja sexyä, vaikka oikeudenmukaisuuden kannalta resurssien jakoa voikin tarkastella kriittisesti ja ihmetellen nykyistä arvojärjestystä. Onhan ne tietysti tooosi tylsiä nuo esimerkiksi lapsena kaltoinkohdellut ja vaille sosiaalipalveluja jätetyt jormat ja jaanat. Eihän niillä oikeastaan ole mitään tarjottavaa....

      • Muumaamansikkanam

        Ja varsinkin jos minulla olisi henkilökohtaista sponssausvaraa niin mieluummin kauriinsilmäiseen orientaaliin kuin kalansilmäiseen kotimaiseen.


      • taako_uusi

        Niin on totta, että suomalainen elämä on minun mielestäni nyt niin tylsää, että pelottaa jo sekin että ilmiselvä huijari jättää rauhaan. Toivottavasti tämä huijaus kestää vielä pitkään.


      • lkjhgfdsdfg

        hehehh
        niinpä


      • lkjhgfdssdfgh
        Muumaamansikkanam kirjoitti:

        Ja varsinkin jos minulla olisi henkilökohtaista sponssausvaraa niin mieluummin kauriinsilmäiseen orientaaliin kuin kalansilmäiseen kotimaiseen.

        Josko seuraavaan köyhäinkokoukseen pukeuduttaisiin kaikki jotenkin erilaisesti ja eksoottisesti niin, ettei olisi tylsää...
        Myös oman vieraan kielen keksimällä voi päästä maailmalle niinkuin se joku suomalainen nainen youtuben kautta...


      • joojustjoo

        Kuulostaa kateudelta. Juuri siltä minkä takia olen tässä jamassani. Ja siinä ei ulkomaalaisilla ole osaa eikä arpaa. Hyppää sinä aloittaja vaan äkkiä pois täältä helvetistä jos kerkeät.


      • ökjdsdfghjk

        No se lienee johtuvan omista korvistasi.
        Ainakin minun sisimpäni on tässä jotain ihan muuta.


      • Anonyymi
        Muumaamansikkanam kirjoitti:

        Ja varsinkin jos minulla olisi henkilökohtaista sponssausvaraa niin mieluummin kauriinsilmäiseen orientaaliin kuin kalansilmäiseen kotimaiseen.

        Viiden vuoden naimisissaolon jälkeen "kamelinsilmäinen egyptiläinen" paljasti todellisen luonteensa ja tarkoituksensa: narsisti ja taitava huijari. Ja minä olin "sinisilmäinen", vaikka intuitioni heti ensi alkuun viestitti muuta. Olehan sinä varovaisempi ja skeptisempi kuin minä...


    • taasko_uusi

      Sen tähden tein aloituksen tälle palstalle, kun oma tyyppini jonka kanssa on ollut kirjeenvaihtoa noudattaa tasan tarkkaan auervaara-kaavaa sovellettuna nykyaikaan. Tunteet ja fiilikset on noi. Itseni nyt myös tunnistan jonkilaiseksi narskumagneetiksi, kun suomalaisen narsistin kanssa olen viimeksi pelannut. Ikäänkuin valmis sauma. Mikä ettei, kelapaisi aitokin ihanuus ulkomaanelävän kanssa. Nuohan on suora tie ulos suomalaisesta alankulosta ja masennuslääkeresepteistä-- ehdolla tietenkin että pitäisi olla aito tuollainen.

      Sitä vain kysyisin, että missä aikataulussa huijari yleensä rahapyyntönsä tekee. Lisäksi minun huijarini ilmoittautunut niin varakkaaksi ja turvatuksi, että minkäänlainen rahapula ei voi häneen iskeä kuuna päivänä missään maailmankolkassa, joten tässä vain ihmettelen ja odottelen, että milloin ja minkälainen huijaus tästä on tulossa.

      • Waihtokauppa

        Maksat sitten mieluummin lääketehtaille ja psykiatrialle? Ei kuule ole olemassa ilmaisia "lounaita". Ei edes kotimaisia. Miksi jonkun suklaasimmun pitäisi ilmaiseksi tehdä se mistä maksat kotimaiselle puoskarille 70/tunti?


      • lkjhgfdsdfgh

        Mutta jos huijari kelpaa, ei huolta, jos yksi jättää aina löytyy uusi.


      • lkjhgfdfghj

        Ja entistä komeempi.


      • itsepetosbigtime

        Mielenterveys"hoitajiakin" aina löytää uusia. Niille maksetaan siitä vielä palkkaa. Oikeastaan ei kai kyse ole huijauksesta koska kaikkihan tietää ettei todella krsimään pistetyt parane mielenterveyspalveluissa.


      • ölkjhgfddfghjk

        Biomassaa tarvitaan energianlähteeksi


      • taasko_uusi
        lkjhgfdsdfgh kirjoitti:

        Mutta jos huijari kelpaa, ei huolta, jos yksi jättää aina löytyy uusi.

        Tämä ensimmäinen vain on niin ihku. Ymmärrä että olen menettänyt nettineitsyyteni tälle, kokematon kun olin. Aivan käsittämättömän uniikki kokemus. Miten tästä voi päästä irti ikinä, kun tästä ei tahdo irti ikinä... Olen lupautunut jatkamaan tätä forever.
        Ainoa huolenaiheeni on jos hän pitkästyy, vaikken tiedä, mikä hänen päämääränsä on. Poliisin ohjeet on kuitenkin selkeät.
        Näistähän sanotaan, että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole. Mutta minusta tämä ei ole liian hyvää ollakseen totta, vaan juuri se, mitä varten olen elänyt. (Tämä ilm. nettihuijaus siis). Suomessa ei voi tapahtua mitään ihanaa ilman että tekijä on valmista kauraa kalterien taakse ja uhri valmis lääkityseen. --miettikää miten ikävää. Miten tällaisessa maassa edes voisi elää??? Kun eihän se ole edes teoriassa mahdollista.


      • taasko_uusi

        Tämä kaikki sokeritomu ja ihana suussa sulava siirappi. Kuka ei haluaisi tällaista? Laihtuminen onnistuu kun tätä kermaa ei tarvitse niellä vaan siinä voi kylpeä ja sitä on mielinmäärin.
        Kuulkaahan, tämä on elämää.


      • ölkjhgfdfghj

        Oletkohan melko nuori.
        No onhan huijarinkin kohtaaminen elämää toki.


      • taasko_uusi
        ölkjhgfdfghj kirjoitti:

        Oletkohan melko nuori.
        No onhan huijarinkin kohtaaminen elämää toki.

        Kyllä vain. Nyt olen ikinuori, lopullisesti ja ainiaan. Ihana vaahtokarkkielämä vihdoinkin minun.


      • ei_massia
        taasko_uusi kirjoitti:

        Kyllä vain. Nyt olen ikinuori, lopullisesti ja ainiaan. Ihana vaahtokarkkielämä vihdoinkin minun.

        Kannattaa säilyttää toi tila ja olla tapaamatta,ainakin jos haluaa elää fantasiasaarilla. Silleen pysyy joskus hengissä, kun elämä on tylsää, mutta oikeesti ei kannata tehdä siitä vaikeeta tai ainakaan kallista. Jos omin avuin tulee, niin mikä ettei. Itellä ei varsinaisesta auervaarasta ole kokemusta. Olisin kyllä halunnu koko kusetuksen, mutta tyyppi oli liian läpinäkyvä, eikä ollenkaan pitkäjänteinen, niin että kärähti heti ja oikeestaan tiesinkin mistä kysymys. Chattäiltiin aika kauan ja paljon. Onneks, kun sitten tavattiin ihan oikeesti niin olis varmaan pärähtäny pökäle punttiin, jos meinaan olis ihan randomina tullu jotain ehdottelemaan.


      • taasko_uusi
        ei_massia kirjoitti:

        Kannattaa säilyttää toi tila ja olla tapaamatta,ainakin jos haluaa elää fantasiasaarilla. Silleen pysyy joskus hengissä, kun elämä on tylsää, mutta oikeesti ei kannata tehdä siitä vaikeeta tai ainakaan kallista. Jos omin avuin tulee, niin mikä ettei. Itellä ei varsinaisesta auervaarasta ole kokemusta. Olisin kyllä halunnu koko kusetuksen, mutta tyyppi oli liian läpinäkyvä, eikä ollenkaan pitkäjänteinen, niin että kärähti heti ja oikeestaan tiesinkin mistä kysymys. Chattäiltiin aika kauan ja paljon. Onneks, kun sitten tavattiin ihan oikeesti niin olis varmaan pärähtäny pökäle punttiin, jos meinaan olis ihan randomina tullu jotain ehdottelemaan.

        Mikä siinä oli sellaista että pökäle olisi pärähtänyt? Vähän noin tätäkin voisi kuvailla.


      • ei_massia
        taasko_uusi kirjoitti:

        Mikä siinä oli sellaista että pökäle olisi pärähtänyt? Vähän noin tätäkin voisi kuvailla.

        Ulkonäkö ei ollu ihan sellanen auervaaramainen, puku päällä liikemies tyyppinen. Idi Amin näyttää varsin symmpaattiselta siihen verrattuna. Tuli tunne, että halutessaan toi kuristaa mut kevyesti yhdellä kädellä. Täytyy kyllä myös sanoa, että siltä osin on muuttunut vain edukseen. Täysnarsu kuitenkin on. Se muuten joissakin kulttuureissa on ihan selvästi jotenkin näkyvämpää. Raha ja hyötyminen, edes pieni on tärkeintä ja suorastaan tapa. Mä oon aika köyhä, niin että mua ei silleen voi pahemmin lypsää, pikkuvippeihin oon kyllä joskus joustanu, pitkien puheittein jälkeen.


      • taas_uusi
        ei_massia kirjoitti:

        Ulkonäkö ei ollu ihan sellanen auervaaramainen, puku päällä liikemies tyyppinen. Idi Amin näyttää varsin symmpaattiselta siihen verrattuna. Tuli tunne, että halutessaan toi kuristaa mut kevyesti yhdellä kädellä. Täytyy kyllä myös sanoa, että siltä osin on muuttunut vain edukseen. Täysnarsu kuitenkin on. Se muuten joissakin kulttuureissa on ihan selvästi jotenkin näkyvämpää. Raha ja hyötyminen, edes pieni on tärkeintä ja suorastaan tapa. Mä oon aika köyhä, niin että mua ei silleen voi pahemmin lypsää, pikkuvippeihin oon kyllä joskus joustanu, pitkien puheittein jälkeen.

        Mutta eikö se ole itse ilmoittautunut niin varakkaaksi ettei sen tarvitse naisystävien rahoja vipata? Minusta tuntuu että tämä haluaa käyttää mun asuntoa hotellina jos/kun tämä realisoituu. Mun asunnosta käsin kun on helpompi valvoa mua kun virallisesta hotellista.
        Onko samaa ikähaarukkaa kun mun? Samakin ehkä? Vaiko onko noita nyt paljon laumana löytämässä meidän hyväuskoiset markkinaraot?
        Pitää sinut ainakin otteessaan??
        Vahvasti sitä mieltä, että minun tapaukseni ei todellakaan aio minusta helpottaa.
        Eilen ajattelin, että siinä ollaan väärässä, ettäkö nämä yrittäisivät päästä käsiksi rahoihin ainoana motiivinaan.
        Olen nyt sitä mieltä, että nämä eivät rahasta piittaa sen enempää kuin mistään muustakaan, vaan se käteen tarjottu rahasumma, siis pienikin, on niille kuin pokaali/viiri/--- "voitin tämän, olen tehnyt valloituksen"! Jäävät pelaamaan pelureiksi laskemiensa "sielunkumppaneiden" kanssa. Tämä kaikki, tämä elämä on heidän shakkilautansa ja me uhrit vastapelureita.


      • taas_uusi
        ei_massia kirjoitti:

        Ulkonäkö ei ollu ihan sellanen auervaaramainen, puku päällä liikemies tyyppinen. Idi Amin näyttää varsin symmpaattiselta siihen verrattuna. Tuli tunne, että halutessaan toi kuristaa mut kevyesti yhdellä kädellä. Täytyy kyllä myös sanoa, että siltä osin on muuttunut vain edukseen. Täysnarsu kuitenkin on. Se muuten joissakin kulttuureissa on ihan selvästi jotenkin näkyvämpää. Raha ja hyötyminen, edes pieni on tärkeintä ja suorastaan tapa. Mä oon aika köyhä, niin että mua ei silleen voi pahemmin lypsää, pikkuvippeihin oon kyllä joskus joustanu, pitkien puheittein jälkeen.

        Raha ja hyötyminen... no on varmasti kyllä. Itsekin ajatellut, että jotain pitää nyt miehellä olla, muuten en lähde, vaikka sitten sinänsä en itse mitään lisää tarvitse... mutta noin niinkuin miehen oman itsetunnon vuoksi. Raha tekee miehen itsevarmemmaksi.
        Onhan se sinun tyyppisi sitten liikemies kuitenkin? Ettei vain elä naisilta saamiensa pikkuvippien ja lahjoitusten turvin? Onko työssä Suomessa?
        Jos nyt joku osaisi avata juuri tämän minun tapauksen minulle, niin jättäisin varmaan väliin.
        Sinun tapauksesi on varmaan nuorempi kuin minun eikä ehkä samalta seudulta eikä samalta maailmankolkalta. Onko sillä sinun tapauksella muita? Kuinka sellainen sujuu sinulta? Minulta ei tapaa sujua ollenkaan.


      • taas_uusi

        Siis pitkäaikaisessa "normi"suhteessa tahdoin ehdottomasti ostaa lahjoja ja hellitellä rakastani... ihan normaalia. En nyt kuitenkaan rahaa kouraan lykännyt. Normaalia hellittelyä, huomioimista ja välittämistä.


      • ei_massia
        taas_uusi kirjoitti:

        Siis pitkäaikaisessa "normi"suhteessa tahdoin ehdottomasti ostaa lahjoja ja hellitellä rakastani... ihan normaalia. En nyt kuitenkaan rahaa kouraan lykännyt. Normaalia hellittelyä, huomioimista ja välittämistä.

        En tiedä onko unelmiesi prinssisi, jollaisena varmaan ensin esiintyy, menestys riippuu tietenkin vähän näyttelijän lahjoista ja viitseliäisyydestä jo suomessa vai vasta tulossa, mutta pyrkimys on joka tapauksessa saada tarvitsemansa hyöty sinusta esim.avioitumalla tai yhdessä asumalla ja syytää kaikki mahdollinen irti saatu raha kotimaahan. Eli valitettavasti länsimainen nainen=oleskelupa. Jos sinulla vielä on varallisuuttakin niin sitten olet varsinainen jackpot. Yleensä kyllä pistävät jonkun myös paksuksi mahdollisimman pian. Ensin tietysti koukuttavat taitavasti ja se onnistuu hyvin suhteen alkuhuumassa.


      • taas_uusi
        ei_massia kirjoitti:

        En tiedä onko unelmiesi prinssisi, jollaisena varmaan ensin esiintyy, menestys riippuu tietenkin vähän näyttelijän lahjoista ja viitseliäisyydestä jo suomessa vai vasta tulossa, mutta pyrkimys on joka tapauksessa saada tarvitsemansa hyöty sinusta esim.avioitumalla tai yhdessä asumalla ja syytää kaikki mahdollinen irti saatu raha kotimaahan. Eli valitettavasti länsimainen nainen=oleskelupa. Jos sinulla vielä on varallisuuttakin niin sitten olet varsinainen jackpot. Yleensä kyllä pistävät jonkun myös paksuksi mahdollisimman pian. Ensin tietysti koukuttavat taitavasti ja se onnistuu hyvin suhteen alkuhuumassa.

        pohj.amerikasta...


    • ölkjhgfdsdfghj

      Mutta mulla vasta hullunkurinen tilanne on.
      Luotan ulkomaisiin huijarehinkin enemmän kuin äitiini.

      • Kenenvalta

        Sama tilanne. Ja mikä huijari se on joka esittää ihan suoria pyyntöjä.


      • ölkjhgfdfgh

        Joo siis minua on kyllä moni lurjus kohdellut paljon moraalisemmin ja kunnioittavammin kuin minun äiti.
        Kun olin nuori niin moni ei edes raatsinut huijata minuu. Kunnioitukseni heille.

        Mutta mainittakoon, että totuuden maku on mielestäni kaikkein hunajaisin.
        Kaikkia huijauksiakin hunajaisempaa, jos sitä luksusta saa edes välillä vähän maistella.


      • taasko_uusi
        ölkjhgfdfgh kirjoitti:

        Joo siis minua on kyllä moni lurjus kohdellut paljon moraalisemmin ja kunnioittavammin kuin minun äiti.
        Kun olin nuori niin moni ei edes raatsinut huijata minuu. Kunnioitukseni heille.

        Mutta mainittakoon, että totuuden maku on mielestäni kaikkein hunajaisin.
        Kaikkia huijauksiakin hunajaisempaa, jos sitä luksusta saa edes välillä vähän maistella.

        "Mutta mainittakoon, että totuuden maku on mielestäni kaikkein hunajaisin.
        Kaikkia huijauksiakin hunajaisempaa, jos sitä luksusta saa edes välillä vähän maistella. "
        Minulla sellainen kokemus suomalaisesta totuudesta että se on niin karheaa että siihen jää kieli kiinni ja loput takertuu kurkkuun.


      • ölkjhgfdfghj

        No ehkä suomalainen totuus onkin karheaa, mutta tarkotankin sellaista ihan yleismaailmallista totuutta...


      • taasko_uusi
        ölkjhgfdfghj kirjoitti:

        No ehkä suomalainen totuus onkin karheaa, mutta tarkotankin sellaista ihan yleismaailmallista totuutta...

        Kerro, pleace, i beg you<3
        missä sitä on???


      • ölkjhgfddfgh

        Ensin kerron sinulle erään varoittavan neuvon ihan näin yleisinhimillisen välittämisen lähtökohdista.
        Hakalin tilanne on edessä, jos sinulle käy näin:
        Jos sinulla menee hurmurisi kanssa jostakin syystä sukset ristiin Suomessa niin, ettei asiaa onnistu selvittämään ilman, että soppaan on otettava mukaan muita suomalaisia selvittämään sitä, niin jos hurmuri valittaa sinusta toisille suomalaisille, niin niiden joidenkin suomalaisten ilkeydellä ei sitten välttämättä ole mitään rajaa ja siinä voi sitten tulla vielä vaikeammin nieltävää suomalaista totuutta.


      • ölkjhgfddfghj

        Ja tuohon kysymykseesi en valitettavasti osaa antaa varsinaista vastausta.
        Mutta uskon, että ihan oikea totuus on olemassa, eikä se silloin ole jonkun maalainen totuus. Itsekin vielä etsin sitä.


      • taasko_uusi
        ölkjhgfddfgh kirjoitti:

        Ensin kerron sinulle erään varoittavan neuvon ihan näin yleisinhimillisen välittämisen lähtökohdista.
        Hakalin tilanne on edessä, jos sinulle käy näin:
        Jos sinulla menee hurmurisi kanssa jostakin syystä sukset ristiin Suomessa niin, ettei asiaa onnistu selvittämään ilman, että soppaan on otettava mukaan muita suomalaisia selvittämään sitä, niin jos hurmuri valittaa sinusta toisille suomalaisille, niin niiden joidenkin suomalaisten ilkeydellä ei sitten välttämättä ole mitään rajaa ja siinä voi sitten tulla vielä vaikeammin nieltävää suomalaista totuutta.

        Ihan en tiedä voiko tuon kanssa mennä sukset ristiin jos sen oikeasti tapaisi, ihan vain nurin olen muuten menossa. Se kaataa minut vielä, jos tulee joskus Suomeen muutenkin kuin vain mielikuvituksen tasolla.


      • pienipyyntö

        Hyvä näin etukäteen makustella noita mahdollisia skenaarioita ettei sitten tule ihna kaatavana yllärinä. Ethän sitten ole viemässä paikkoja meiltä kotimaisesti ilman omaa vaikutusmahdollisuutta huijatuilta, ethän? Vaikka emme olekaan seksikkäitä.


      • Tierostava
        ölkjhgfddfgh kirjoitti:

        Ensin kerron sinulle erään varoittavan neuvon ihan näin yleisinhimillisen välittämisen lähtökohdista.
        Hakalin tilanne on edessä, jos sinulle käy näin:
        Jos sinulla menee hurmurisi kanssa jostakin syystä sukset ristiin Suomessa niin, ettei asiaa onnistu selvittämään ilman, että soppaan on otettava mukaan muita suomalaisia selvittämään sitä, niin jos hurmuri valittaa sinusta toisille suomalaisille, niin niiden joidenkin suomalaisten ilkeydellä ei sitten välttämättä ole mitään rajaa ja siinä voi sitten tulla vielä vaikeammin nieltävää suomalaista totuutta.

        tätä minäkin pelkäisin kaikista eniten. Varsinkin kun tiedän ettää olen heikoillaa jo alumperin ketä tahansa vastaan. Mutta että nuo hullut rasistisyyttelijät, niin mitään ei enää ole tehtävissä. Ei mitään.


      • taasko_uusi
        pienipyyntö kirjoitti:

        Hyvä näin etukäteen makustella noita mahdollisia skenaarioita ettei sitten tule ihna kaatavana yllärinä. Ethän sitten ole viemässä paikkoja meiltä kotimaisesti ilman omaa vaikutusmahdollisuutta huijatuilta, ethän? Vaikka emme olekaan seksikkäitä.

        "Ethän sitten ole viemässä paikkoja meiltä kotimaisesti ilman omaa vaikutusmahdollisuutta huijatuilta, ethän? "
        :):) niinkuin mitä paikkoja? Ihanko meinaat että veisin tuon jälkeen useamman paikan kuin yhden?
        Tämä palsta ei ole todellinen:) Minäkin koen olevani ilman vaikutusmahdollisuutta, en minä ole passiviranomainen enkä voi kieltää keneltäkään maahan saapumista. Ihan se nyt vain jos tulee niin kaataa minut varmaan. Minkä minä tuolle muka voin?


      • Kiitosvaan

        Josko hillittisit ittes ette veisi vuosikymmeniä lapsena hillittömien piinaamilta lapsilta niitä vähäisiä pelastusrenkaita eli hoitopaikkoja... ei teitä oikeasti jaksa erkkikään kuunnella kun pillitätte jotain pikkutyttöjen haaveiden särkymisiä kun täällä joillain on ihan oikeasti ongelmia. Muuten arvostan etukäteispohdintaasi, Jotain sekin.


      • Anonyymi
        ölkjhgfdfghj kirjoitti:

        No ehkä suomalainen totuus onkin karheaa, mutta tarkotankin sellaista ihan yleismaailmallista totuutta...

        I i


    • Jessicajonesko

      Kuka saisi huijarimutsit ja -fatsit telkien taakse?

    • Eiharvinaistaollenkaan

      Onhan noita: Tuhkimo, Lumikki, Kaunotar ja hirviö, Lumivalko ja Ruusunpuna, Tähkäpää... Listaa voi jatkaa loppuun saakka.

      • ökjhgfdfghj

        Semmosia äitejä on oikeesti kuin joillain noilla edellä mainituilla.
        Saduissa on paljon vanhaa viisautta.


      • öjhgfdfgh

        Mutta jotenkin erityisen kummallinen joku mummo, joka jaksaa ylpeillä viekkaudellaan.


      • Kirjallinentotuus
        ökjhgfdfghj kirjoitti:

        Semmosia äitejä on oikeesti kuin joillain noilla edellä mainituilla.
        Saduissa on paljon vanhaa viisautta.

        Niin on. Nykyisellä feministis-edistyksellisellä aikakaudellamme niistä ei saa vaan puhua. Tai mieluusti jotenkin roolihahmot sekoitettuna.


      • ölkjhgfddddfg

        Se siis kummastuttais ulkomaisia huijareitakin, että mun pahin huijari on joku yli seittemänkymppinen mummo.


      • kenenresurssitneolikaan

        Hämmästyttää kummastuttaa varmaan monia myös ja eritoten kotimaisia kulkijoita.


      • ölkjhgfdfg
        Kirjallinentotuus kirjoitti:

        Niin on. Nykyisellä feministis-edistyksellisellä aikakaudellamme niistä ei saa vaan puhua. Tai mieluusti jotenkin roolihahmot sekoitettuna.

        Niin ja niistä pitää kertoa salakielellä mitä kukaan ei ymmärrä...


      • ölkjhfdfghghj
        kenenresurssitneolikaan kirjoitti:

        Hämmästyttää kummastuttaa varmaan monia myös ja eritoten kotimaisia kulkijoita.

        Niin ei joku ulkomaalainen ihmetellyt, kun hän oli nähnyt aiheesta elokuvan.


      • olensuomalaine

        Niin. Voisi kuvitella että jollakin ulkoelävällä voisi jotenkin kummassa olla parempi ymmärrys kuin kuplasuomessa. En tiedä miksi tämmöinen tunne tuli.


      • jepbulis
        ölkjhgfdfg kirjoitti:

        Niin ja niistä pitää kertoa salakielellä mitä kukaan ei ymmärrä...

        jep. oikein vaikeasti koetettu on kryptata. Jepjep.


    • taasko_uusi

      Tyypillä ilmeisesti useita eri profiileja deittipalstoilla. Sopii minun kanssani asioita ja valvottaa öisin ja sitten sivustoilla samaan aikaankin ehkä ja vielä kuvakin löytyy. En usko että on edes kuvan mies. Mikä kumma hyypiö. On kuin elefantti posliinikaupassa.
      Onko havaintoja tuosta samasta tyypistä välillä 50-57 useimmiten? Täysin hurmaava ja lumoava ja kaikkea, mutta vetää ilmeisesti pitkällä siimalla eikä ehkä edes ymmärrä että minä (luultavasti yksi heistä) löydän hänen ilmoitukset kun viitsin vähän tarkastella. Ihan silmät ummessa en kulje.
      Oikeasti, pitäisikö tuosta jotenkin ilmoittaa vai nautitaanko hänen etäisestä lumovoimastaan ja kielikurssistaan useamman kesken? Enkä ihan tiedä, että onko luvatonta tehdä tuollaista, ehkä edes ei. Mutta erittäin hämärä otus.
      Onhan tuossa jotain käsittämättömän röykeää.

      • taas_uusi

        Siis oikeasti. Lisännyt profiiliinsa asioita joita oppinut minulta!!!!!
        Tässä tulee itselle jo sellainen olo ettei mullakaan ole kaikki inkkarit kanootissa, vaikka mitä minä nyt olen muka tehnyt? Vastannut sydämelliseen deittalupyyntöön!!!!!
        Pitäisi varmaan tehdä valeprofiili ja alkaa deittailemaan sen muidenkin profiilien kanssa... Mutta minun vuorokausi loppuu kesken. Minulla on työkin. Sillä täytyy olla jotain pahasti vialla, ehkä kaksisuuntainen vielä narsismin päälle. Eikö tuo ole mahdollista ja?
        Hiukan muokkaan nimimerkkiäni.


      • taas_uusi

        Vai onko nuo profiilit rakennettukin minua varten, ihan kuin rysäksi, että kyttää jos liikun vielä deittipalstalla? Tiedän että kukaan ei voi vastata tähän. Yhdessä profiileistaan kun on pieni vi**uilu, näyttää siltä.


      • taas_uusi

        Korjaan, asiaa tutkailtuani niissä kaikissa se vi**uilu.


    • Tyhmavajakkivaisuvakki

      Ai luvatonta kalastella naisia netistä. Joo hei, se pitäiski ensi töiksi tehdä laittomaksi. zeeeesus maaaaria mikä hyypiö olet ite?

      • taas_uusi

        Ihan en itse ole tainnut keksiä tuota. Jostain luin että vinkkejä huijarideittaajista otettaisiin vastaan ylläpidossa. Eivät ehkä halua deittipalstatkaan ruokkia ihan kaikkia ilmiöitä.
        Ihan saman havainnon olen tehnyt kuin sinäkin, että mitenpä tuohon voisi puuttua. Ei mitenkään. Minä en edes halua.
        Mutta kyllä huijaukselle on selvät määritelmät joista poliisikin varoittaa.
        Usein siis uhrit jäävät yksin nuolemaan haavojaan juurikin koska ajattelevat vähän kuin sinä, joka pidät minua idioottina. Ehkä rehellismielinen onkin tämän päivän idiootti. Sinut on ainakin koulutettu näemmä siihen... paljonko on mennyt?


      • taas_uusi

        Sanottaisko nyt kuitenkin että minun tapaus ei ole niistä kulttuureista, joiden yhteydessä tavataan puhua suvakkiudesta...


      • se_idiootti

        Siis sama tyyppi tehtailee ilmoituksia. Eri nimimerkkejä, ikä vaihtelee hiukan, kuvia eri kulmista ja tilanteista, esittää sydämellistä, vakuuttaa olevansa kiinnostunut vain minusta ja puhuu avioaikeistaan minun kanssani. Samanaikaisesti deittailee muiden kanssa...!!!???
        No joo... eihän tuossa mitään... HALOO!!


      • se-idootti

        Lisäksi lisää tiuhaan tahtiin profiiliesittelyihinsä minun hänelle laittamiani ajatuksia-sanoja-lauseita....
        No juu, kummalliseksi tosiaan tunsinkin itseni viimeyönä kun tuon bongauksen tein. Oloni olisi tosiaan voinut olla tuo "hyypiö", mutta hyypiö sanana viittaa miespuoliseen, joten ihan ei nyt osu.
        Tyhmyyttäkin oloni sisälsi tovin, ihan en yltänyt hetkoht ymmärryksen tasolle, jonka taas tänäaamuna olen hyvinkin saavuttanut.
        R-a-u-h-a-l-l-i-s-e-s-t-i vain, se on nyt metodini.


      • taas_uusi

        Ei voi myöskään olla se järkevä menevä liikemies joksi itseänsä tituleeraa, koska on aikaa roikkua deiteissä noin paljon.
        Oikeastaan mitään mustasukkaisuutta en tuosta tunne, vaikka tuohon hurahdinkin ensin melkoisesti. En usko että profiilikuvansa on hänen, enkä usko mitenkään muutenkaan noita juttuja lainkaan.
        Utelias olen, mikä ihme tuo on. Ja alusta asti kiusasi ajatus noin hienosta olennosta ikäänkuin vähän vähemmän esiinpyrkivien keskellä... Äiti-minä tahtoi pelastaa sen villipedoilta. Mutta oikeasti, kuinka pitkälle pääsee menemään joidenkin kanssa? Murskaa taatusti sydämiä pahaa aavistamattomilta.
        Minullahan jo oli tieto olemeassa entuudestaan että noita on ja oma narsistikokemus.


    • ölkhgddfghjk

      No luin jossain netissä, että huijarit mm. käyttää mallien kuvia omiensa tilalla.

      Tämä juttu nyt on vähän liiankin yksinkertainen. Netissä on vaikka mitä.

      • taas_uusi

        No nämä kuvat ei välttämättä mitään kauniita mallikuvia, vaan keski-ikäinen mies, karismaa kyllä. Mutta kuvat hyvin tavallisia jollain tavalla, että menisi helpommin läpi huijaus.
        Hakukone ei nyt löytänyt mitään ihan samanlaista kun hain näköishakukoneella.


      • ölkjhgfdfghj

        Niin no joo, noi on ihan oma hurmurityyppinsä.
        Mäkin melkein tykästyin johonkin sellaiseen.
        Mutta en nyt ihan kuitenkaan, sitten kuitenkaan.
        Mutta ei kai sinällään huijareiden ja ei-huijareiden näössä ole mitään varsinaista eroa ? Jotkut keski-ikäiset miehet on vaan siunattu ikinuorella ulkomuodolla.


      • taas_uusi

        Kuvailen sen verran, että ei ole ikinuoren näköinen, mutta hauskannäköinen kyllä. Ja sen verran vielä, että kun ei ole nähnyt esim. skypessä kasvoilla, niin ei tiedä, onko kuvat, ääni ja kirjeet saman henkilön. Hyvinkin tässä tapauksessa kokisin, että ääni ja kirjoittelukumppani ovat samat. Kuvista... niitä epäilen. Pidän silti mahdollisena, että todellinen kirjoittelukumppanikin on hauskannäköinen, se on se tyyli sellainen, että tuntee naiset ytimiä myöden ja tietää myös koska on kohdannut jonkun joka antaa vastusta. Ja tämä viimeinen tekee hänestä minulle henk.koht. äärettömän mielenkiintoisen.


      • ölkjdfghjkkjh

        Jahaa.
        Sinä olet tuon asian ekspertti enemmän kuin minä.
        En osaa kommentoida.


    • ölkjhgfddfgh

      Sitten lähetellään jotain kaikille kopioituja kauniita rakkausrunoja.
      Minäkin olen sellasia saanu. Ihan kauniita, mutta kyllä niistä huomaa mitä ne on.

    • yukesthser

      Olen luullut, että Suomesta ei enää löydy " huijattavia naisia" jotka myyvät metsänsä ja ottavat pankkilainaa "Jenkki sotilaille ja Nigerialaisille liikemiehille." Uskokaa jo nyt, ettei sellaisia ole olemassakaan, kuten hyvin tuottavia sijoituksia, suurta netti rakkautta tai hyviä palkintoja, sekä euron hintoja. Jos uskot noihin, niin kannat vastuun itse ja maksat velkasi jonka otit hienolle netti huijarille.

      • kjhgfdfghjk

        Mutta netissä on kyllä yllättävän hyvää ja luotettavaakin.
        Yllättävän hyvin esim. jonkun nettisivun luotettavuuden saa selville vähän tutkimalla sitä nettisivua. En taida olla erehtynyt kertaakaan.


      • taas_uusi

        Ei ole pyytänyt mitään. Olen sanonut varmuuden vuoksi että minulla on periaattessa hyvä elämä ja kaikki mitä tarvitsen, ainoastaan rakkaus puuttuu...
        Olen sanonut myös että jos on se joka sanoo olevansa saa mitä haluaa, jos ei ole, ei saa mitään. Tuon luvatessani olen tehnyt oletuksen että haluaa minut.


    • mikä-homman-nimi

      Onko mahdollista että joku kerää valedeitti profiililla tietoa toisista ihmisistä esim. jälleenmyyntiin, jolloin mukana menee nimi jota ehkä vähän muunnellaan ja sitten hyväuskoisen lähettämät kuvat ja tarina... Tätä uuttaa persoonaa, joka on opittu tuntemaan hyvin ja läheisesti kuvineen päivineen laitetaan jälleenmyyntiin...
      En jaksa ymmärtää minua nyt seuraavaa henkilöä. Hänen profiilinsa ainakin näyttää koostuvan kuvista jotka eivät pidä yhtä sen henkilön kanssa jonka kanssa keskustelen. Olettamus perustuu vahvaan intuitioon.
      Henkilö ei suostunut esiintymään skypessä kuvallisena ja vältti treffit vedoten liikematkaan.

    • kertokaa-

      Minkälaisia ovat viimeiset huijaukset joissa miehet ovat pyytäneet naisilta rahaa, nyt kun niitä huijauksia on paljastettu lehtistössä? Eivät voi vanhan kaavan mukaiset mennä läpi, vaan pitää olla uusia piirteitä?

    • Anonyymi

      Välimeren takaa löytyy.

    • Anonyymi

      Mutta kaikki niistä huijareista ei ole välttämättä narsisteja tai psykopaatteja mutta on muita motiiveja

      • Anonyymi

        On olemassa järjestäytynyttä rikollisuutta joka pyörittää tuontyyppistä nettihuijausta. On olemassa firmoja jotka myyvät kokonaisia huijariprofiileita kuvineen ja puheluineen niitä ostaville. Paketin sisällöstä riippuu kokonaishinta.
        Ja tosiaan, rikolliset voivat myydä koukuttamiaan profiileja eteenpäin korkeammasta hinnasta. Valmiiksi koukuttunut on helpompi pyörittää ja rahanlypsämisen voi aloittaa aikaisemmin kun uhri on jo valmiiksi kypsä.
        Nettihuijareiden tyyli vaihtelee ajan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa järjestäytynyttä rikollisuutta joka pyörittää tuontyyppistä nettihuijausta. On olemassa firmoja jotka myyvät kokonaisia huijariprofiileita kuvineen ja puheluineen niitä ostaville. Paketin sisällöstä riippuu kokonaishinta.
        Ja tosiaan, rikolliset voivat myydä koukuttamiaan profiileja eteenpäin korkeammasta hinnasta. Valmiiksi koukuttunut on helpompi pyörittää ja rahanlypsämisen voi aloittaa aikaisemmin kun uhri on jo valmiiksi kypsä.
        Nettihuijareiden tyyli vaihtelee ajan mukaan.

        Tai huijari voi huijata toista huijaria myymällä "valmiin koukutetun", vaikka olisi käynyt niin koukutettu olisi hyvin hyvin epäluuloinen ja huijari ei itse pysty jatkamaan kohteensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa järjestäytynyttä rikollisuutta joka pyörittää tuontyyppistä nettihuijausta. On olemassa firmoja jotka myyvät kokonaisia huijariprofiileita kuvineen ja puheluineen niitä ostaville. Paketin sisällöstä riippuu kokonaishinta.
        Ja tosiaan, rikolliset voivat myydä koukuttamiaan profiileja eteenpäin korkeammasta hinnasta. Valmiiksi koukuttunut on helpompi pyörittää ja rahanlypsämisen voi aloittaa aikaisemmin kun uhri on jo valmiiksi kypsä.
        Nettihuijareiden tyyli vaihtelee ajan mukaan.

        Minulle ilmestyi someen 300 ulkomaalaista kosijaa, mutta kenestäkään ei ole ollut häiriötä.
        Taisin saada harvinaisen kiltin jengin osakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ilmestyi someen 300 ulkomaalaista kosijaa, mutta kenestäkään ei ole ollut häiriötä.
        Taisin saada harvinaisen kiltin jengin osakseni.

        siellä ovat olleet kiltisti somessani jo 3 vuotta ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä ovat olleet kiltisti somessani jo 3 vuotta ainakin.

        Rahaakaan ei ole pyydetty kun tein heti alkuun selväksi että olen itse huonokuntoinen ja köyhä. Ei he ole muuta tehneet kun lähettäneet kukkien kuvia, semmosia oikeen hempeitä niinkuin automaatista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaakaan ei ole pyydetty kun tein heti alkuun selväksi että olen itse huonokuntoinen ja köyhä. Ei he ole muuta tehneet kun lähettäneet kukkien kuvia, semmosia oikeen hempeitä niinkuin automaatista

        Nettiseksiä yrittivät mutta tein selväksi että olen asiallinen nainen, niin tuli kylänmies profiiliini sanomaan, että olkaas pojat kiltisti


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa kuvattu huijari pyysi kuitenkin lopulta rahaa, kuukausien kuluttua. Käytti tekniikkaa jossa ensin olisi pitänyt soittaa jollekin muka-hänen-kaverilleen koska hän itse oli muka pulahädässä jossain.
      Näitä kun on yhden käynyt läpi niin toisen jo tunnistaa heti huijariksi.

    • Anonyymi

      Onko kukaan puhunut videopuheluita joissa näkyy myös tyypin kavereita? Onko kenenkään tyyppi halunnut lähettää lahjan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe