Uskotko Presidentti Ahtisaarta vai hullua Alexia?

iloinen_naurajaa

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/presidentti-ahtisaari-kannabiksen-laillistamisesta-todennakoisesti-on-ihan-tolkun-ajatus/6105576

"Presidentti Martti Ahtisaari otti myöntyväisen kannan kysymykseen kannabiksen laillistamisesta tuoreessa kirjassa Miten tästä eteenpäin."

Alex, onko Presidentti Ahtisaari sinusta sekaisin?

Alex, tiesitkö, että Presidentti Ahtisaari on vuoden 2008 Nobelin rauhanpalkinnon voittaja?

Alex, miten selität, että Ahtisaari hyväksyy pilven laillistamisen?

Voi vittu, Alex. Olet typerys. Koko maailma nauraa sinulle ja kaltaisillesi harhaisille pelleille.

42

106

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus.alexista

Ameebakin on viisaampi kuin alex. Akex on käynyt vain kiertokoulun ja senkin väärinpäin. Hänen sekavat kirjoitukset jo hyvin selkeästi todistavat, ettei hänellä ole sivistystä, eikä silloin hänellä voi myöskään olla mitään järjellistä kerrottavaakaan.

• iloinen_naurajaa

Kyllä. Alex on myös pelkuri. Presidentti Ahtisaari teki lausunnollaan Alexin naurunalaiseksi ja nyt Alex piilottelee ja toivoo, että tämä aloitus unohdettaisiin.

Alex on törkeäkäytöksinen valehtelija, jonka tyhmyys on karulla tavalla tuotu esiin. Häntä ei usko kukaan.

• KuinkasTeillä
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

Kyllä. Alex on myös pelkuri. Presidentti Ahtisaari teki lausunnollaan Alexin naurunalaiseksi ja nyt Alex piilottelee ja toivoo, että tämä aloitus unohdettaisiin.

Alex on törkeäkäytöksinen valehtelija, jonka tyhmyys on karulla tavalla tuotu esiin. Häntä ei usko kukaan.

Minä kokeilin päivällä kävelykeppiä kaupassa.
        Tulee vähän sateisempaa ja liukkanpaa, niin omat jalat eivät ole vakaat.
        Tehän ette tarvitse mitään kävelykeppiä antamaan tukea askeleissanne.
        Teillä on huumeet apuna elämäntiellä, kun askel alkaa horjua.
        Pelottaisi minuakin, jos joku tulisi vetäisemään pois minun tukeni!

• KuinkasTeillä kirjoitti:

Minä kokeilin päivällä kävelykeppiä kaupassa.
        Tulee vähän sateisempaa ja liukkanpaa, niin omat jalat eivät ole vakaat.
        Tehän ette tarvitse mitään kävelykeppiä antamaan tukea askeleissanne.
        Teillä on huumeet apuna elämäntiellä, kun askel alkaa horjua.
        Pelottaisi minuakin, jos joku tulisi vetäisemään pois minun tukeni!

Vastailetko itsellesi? vai onko täällä muitakin joilla on noin suuria vaikeuksia elämässään. Samalla tavalla ainakin kirjoitat samoilla sanoilla ja samaan sävyyn.

• alex.kasi kirjoitti:

Vastailetko itsellesi? vai onko täällä muitakin joilla on noin suuria vaikeuksia elämässään. Samalla tavalla ainakin kirjoitat samoilla sanoilla ja samaan sävyyn.

Upps - nyt meni vastaukseni väärään paikkaan - sorry vaan :) se ei ollut tarkoitettu sinulle ..

• ##

totuus.alexista

5.10.2016 20:56
        Uusi
        Ameebakin on viisaampi kuin alex. Akex on käynyt vain kiertokoulun ja senkin väärinpäin. Hänen sekavat kirjoitukset jo hyvin selkeästi todistavat, ettei hänellä ole sivistystä, eikä silloin hänellä voi myöskään olla mitään järjellistä kerrottavaakaan.##

----------------
        Vastailetko itsellesi? vai onko täällä muitakin joilla on noin suuria vaikeuksia elämässään. Samalla tavalla ainakin kirjoitat samoilla sanoilla ja samaan sävyyn..

alex

• Ensiksikin, minulla on epätavallisen hyvä kuva Ahtisaaresta - esimerkiksi rauhantekijänä - mutta totuus on, että kannabis on portti vahvempiin huumeisiin - kuten alkoholiin, ja vaikka LSD:n käyttöön joka tosiasiassa saa aikaan jopa harhanäkyjä, mutta jota sinä esimerkiksi sinä käytät - ja jonka sanoit olevan vaarattoman huumeen senkin .

Huumeiden käytössä on aina olemassa iso riski jota varsinkaan huumeiden orjat eivät halua nähdä. Huumeiden kyllästämä tie vie usein esimerkiksi heroiinin ja muiden väkevämpien käyttöön - tämän voit lukea uutisista kerta toisen jälkeen - jos et usko minua. Huomaa että monetkaan eivät käytä vain kannabista - et sinäkään.

Huumeet yleensäkin ovat aina "oikean elämän korvike" - ne tekevät ihmisestä toisenlaisen - kylmän - usein katkeran ja omia heikkouksiaan puolustelevan valehtelijan ..

Minä voin hyvin ymmärtää jos ihminen tarvitsee apua joskus ..ja ehkä jotain rauhoittavaa - mutta silloin täytyy lääkärin tulla siihen tulokseen, eikä itse alkaa lääkitsemään tuskaisuuttaan - se menee niin usein täydellisesti vikaan ja johtaa liian usein jopa kuolemaan.

Tätä tuskin Ahtisaarikaan kieltää tai kukaan asiantuntijakaan.

Ota huomioon myös että Ahtisaaren kannanotto on myös poliittinen - hän ikäänkuin valitsee sen mikä on vähiten vahingollinen kansalle - hän ei valitse kannabista siksi että se tekisi ihmisestä viisaan (niinkuin sinä väität) tai että sitä voisi käyttää alkoholin ja LSDn lisänä - Ahtisaari kyllä tietää, että mikään huume ei ole suositeltavaa - mutta koska ihmiset kuitenkin käyttävät huumeita - valitsee hän sen minkä katsoo miedoimmaksi - se kuitenkin tarkoittaisi jos se toteusi että esimerkiksi Alkon-putiikit suljettaisi ja kukaan ei käyttäisi muuta kuin sitä kannabista - josta valtio sitten ottaisi sen saman veron kuin tänään alkoholista.

On mielestäni aika heikko esitys että yrität tehdä Ahtisaaresta liittolaisesi - hän ei takuulla pitäisi siitä. Sen verran tunnen miestä..

alex

• Cycl0ne

" totuus on, että kannabis on portti vahvempiin huumeisiin - kuten alkoholiin, ja vaikka LSD:n käyttöön joka tosiasiassa saa aikaan jopa harhanäkyjä,"

A-studion kannabis-illassa kyllä monet totesivat, esim THL:n tutkimuja, että kannabis juuri ei ole portti kovimpiin huumeisiin. Jos joku on, niin alkoholi on.

Eri asia sitten, onko mikään näistä tarpeellinen ihmiselle.

• omalehmä
        Cycl0ne kirjoitti:

" totuus on, että kannabis on portti vahvempiin huumeisiin - kuten alkoholiin, ja vaikka LSD:n käyttöön joka tosiasiassa saa aikaan jopa harhanäkyjä,"

A-studion kannabis-illassa kyllä monet totesivat, esim THL:n tutkimuja, että kannabis juuri ei ole portti kovimpiin huumeisiin. Jos joku on, niin alkoholi on.

>>Eri asia sitten, onko mikään näistä tarpeellinen ihmiselle.>>

Oleellinen asia on kai juuri tuo tarpeellisuus. Melkoisella varmuudella voinee väittää, että ellei käytä tarpeettomia aineta, silloin a i n a k a a n ne eivät ole portti mihinkään. Jos taas aine on tarpeellinen, voi kysyä minkä tarpeen sen käyttö tyydyttää.

• portti.se.on
        Cycl0ne kirjoitti:

Porttiteoriaa voi tarkastella muullakin tavalla.
        Ikäihmisissä kipulääkkeisiin kiinnijääminen on tosi.
        Siis vaikka kipu tavallaan voitetaankin, mutta riippuvuus jää.
        Eräs näkövammainen syödessään kipulääkkeitä, haalisi, vaikka ei niitä enää tarvitse, niin ystäviltäkin. Tekee mielelle kuulema hyvää.

Jne. siellä ryhmässä myös olut- ja alkoholi on tullut ikäväksi seuraksi, kun ja koska kaatumiset voi viedä vanhuksen sairaalaan.

ts. näkisin tarpeen käyttää jotain, on portti johonkin, että se tarve täyttyy, näinollen ja koska normaalisti kukaan ei tarvitse elämässä kannabista, sen käyttäjä ON kiinni huumeessa.

Eihän siitä johdannaisesta voi mitään muuta päätellä.

• iloinen_naurajaa

Alex, sinä ET tunne Ahtisaarta. Ahtisaari ja minä laitoimme sinulle juuri TULTA MUNILLE HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA!!! :-)

• Cycl0ne kirjoitti:

Väite että kannabis ei olisi portti vahvempiin huumeisiin on tavallaan vain teoreettinen - koska se puhuu vain kannabiksen vaikutuksesta mutta jättää pois sen syyn miksi ihminen yleensäkään alkaa käyttämään huumeita. Kovin usein on niin että huumeiden käyttäjä katsoo tarvitsevansa huumeita jostain syystä - ja käyttää niitä siksi. Hänellä on ehkä sisäisiä paineita - tuskaisuus on esimerkiksi monille arkipäivää ja huumeet antavat siihen hetken helpotuksen ..
        Nämä ovat tosiasioita jotka varsinkin huumeiden käyttäjät niin mielellään jättävät pois huumeita ja niiden vaarattomuutta puolustellessaan - koska he haluavat uskoa että huumeet ovat heille hyväksi.
        Esimerkiksi iloinen_naurajaa väittää tulleensa "viisaammaksi" huumeiden käyttönsä seurauksena. Tavallisestihan ihmiset esimerkiksi opiskelevat ja tutkivat asioita jos haluavat viisastua .

alex

• Ahtisaari ei saanut Nobeliaan huumepolitiikan asiantuntijuudesta.

Jokaisella on vahvat ja heikot osaamisalueensa.

• Ei todellakaan - Ahtisaari on rauhan tuoja moneen konfliktiin - ihminen joka näkee "pinnan alle" ja osaa tuoda sen esiin ihmisille tavalla joka saa heidät ajattelemaan tilannetta ja näkemään rauhan parempana vaihtoehtona kuin sodan..

alex

• avataan.solmukohta

Myös asianosaisen aloitusviesti ja sen tarkoitushakuisuus kertoo henkilön riippuvuudesta huumeeseen. Eli suunsa tunnustuksen mukaan kaipaa mielelleen sitä laajennusosaa, eli mielihyväkeskuksen stimulaatiota, joka juuri on riippuvuutta aineeseen, kellä se on mikäkin, mutta naurajalla se on kannabis.

Siitähän koko aloitusviestissä on kyse.

• Totta - aloittaja kertoo käyttävänsä kannabiksen lisäksi alkoholia ja esimerkiksi LSDtä - ja puolustelee käyttöään sillä, että joku on sanonut että kannabis olisi vaarattomampaa kuin esimerkiksi alkoholi. ??!!
        Lisäksi hän hankkii alkoholia janoisille alaikäisille ?? (niinkuin hän asian itse ilmaisee) On täysin selvä asia että tässä hänen huumeidenkäyttönsä puolustelemisessa ei ole mitään logiikkaa .. Vain valehtelemista ja keksimistä alusta loppuun - mikä sinänsä on aika tavallista huumeidenkäyttäjien keskuudessa. Ei haluta tunnustaa asioiden todellista laitaa - ja ihan ymmärrettävää - se on varmaan kova paikka (ainakin ensin alkuun) mutta valitettavasti välttämätöntä useimmissa tapauksissa.

Tämä ketjun aloittaja kehuu jopa ´huumeidenkäyttönsä' tehneen hänestä jopa "viisaamman" :) Voisi kysyä, että kuinka tyhmä hän siinä tapauksessa katsoo itsensä olleen aikaisemmin ? koska tänään ainakin on näissä jutuissa toivomisen varaa .

alex

• iloinen_naurajaa
        alex.kasi kirjoitti:

Totta - aloittaja kertoo käyttävänsä kannabiksen lisäksi alkoholia ja esimerkiksi LSDtä - ja puolustelee käyttöään sillä, että joku on sanonut että kannabis olisi vaarattomampaa kuin esimerkiksi alkoholi. ??!!
        Lisäksi hän hankkii alkoholia janoisille alaikäisille ?? (niinkuin hän asian itse ilmaisee) On täysin selvä asia että tässä hänen huumeidenkäyttönsä puolustelemisessa ei ole mitään logiikkaa .. Vain valehtelemista ja keksimistä alusta loppuun - mikä sinänsä on aika tavallista huumeidenkäyttäjien keskuudessa. Ei haluta tunnustaa asioiden todellista laitaa - ja ihan ymmärrettävää - se on varmaan kova paikka (ainakin ensin alkuun) mutta valitettavasti välttämätöntä useimmissa tapauksissa.

Tämä ketjun aloittaja kehuu jopa ´huumeidenkäyttönsä' tehneen hänestä jopa "viisaamman" :) Voisi kysyä, että kuinka tyhmä hän siinä tapauksessa katsoo itsensä olleen aikaisemmin ? koska tänään ainakin on näissä jutuissa toivomisen varaa .

alex

Alex, sinä olet tyhmä kuin aasi ja jokainen kirjoituksesi todistaa sen yhä uudelleen ja uudelleen. Olet säälittävän yksinkertainen ja huonokäytöksinen valehtelija.

• iloinen_naurajaa kirjoitti:

Alex, sinä olet tyhmä kuin aasi ja jokainen kirjoituksesi todistaa sen yhä uudelleen ja uudelleen. Olet säälittävän yksinkertainen ja huonokäytöksinen valehtelija.

e on ihan totta että sinä olet kertonut käyttäväsi kannabiksen lisäksi alkoholia ja esimerkiksi LSD: tä - sen lisäksi olet itse kertonut moneen otteeseen että hankit alkoholia janoisille alaikäisille ja nauranut sitä nauruasi.
        Ei se että sinä syytät minua kerta toisen jälkeen vaikka minkälaisilla TÄYSIN VALHEELLISILLA syytöksillä tee syytöksistäsi totta .. minä en sen enempää murhaaja, alkoholisti, perheetön ja asun yhä Ruotsissa ja mitä kaikkea nyt itsestäsi päästätkään - ne ovat sellaisia hölö hölö juttuja joissa ei ole päätä eikä häntää. Olet moneen otteeseen myöskin kehunut tulevasi viisaaksi huumeiden avulla .. en minä sille mitään voi että itse kirjoittelet tuollaista täysin päätöntä .. ja sitten sanot että minä olen tyhmä ??

alex

• iloinen_naurajaa
        alex.kasi kirjoitti:

e on ihan totta että sinä olet kertonut käyttäväsi kannabiksen lisäksi alkoholia ja esimerkiksi LSD: tä - sen lisäksi olet itse kertonut moneen otteeseen että hankit alkoholia janoisille alaikäisille ja nauranut sitä nauruasi.
        Ei se että sinä syytät minua kerta toisen jälkeen vaikka minkälaisilla TÄYSIN VALHEELLISILLA syytöksillä tee syytöksistäsi totta .. minä en sen enempää murhaaja, alkoholisti, perheetön ja asun yhä Ruotsissa ja mitä kaikkea nyt itsestäsi päästätkään - ne ovat sellaisia hölö hölö juttuja joissa ei ole päätä eikä häntää. Olet moneen otteeseen myöskin kehunut tulevasi viisaaksi huumeiden avulla .. en minä sille mitään voi että itse kirjoittelet tuollaista täysin päätöntä .. ja sitten sanot että minä olen tyhmä ??

alex

Alex, TOTUUS ON KARU, ja se sinun täytyy vain hyväksyä. Valheesi eivät enää mene läpi. Olet paljastunut housut kintuissa. Olet suuri valehtelija ja ääliö.

Et pääse pakoon KARUA TOTUUTTA.

• Aasi.on.viisas.eläin

Aasi ei ole tyhmä! Tiedoksi sulle kakkapää.

• alex.kasi kirjoitti:

alex

Mutta jokainenhan sen tietää että kutsuit minua murhaajaksi ja alkoholistiksi ja kaikenlaisilla muilla valheellisilla nimillä .. kun sinä mesoat ja yrität peittää entiset valheesi uusilla .. silloin teet vain itsestäsi jonkinlaisen narrin - etkö todellakaan tajua sitä. Eikö huumeet olekaan tehneet sinusta viisasta kun et edes tajua noin yksinkertaista asiaa?

alex

• iloinen_naurajaa
        alex.kasi kirjoitti:

Mutta jokainenhan sen tietää että kutsuit minua murhaajaksi ja alkoholistiksi ja kaikenlaisilla muilla valheellisilla nimillä .. kun sinä mesoat ja yrität peittää entiset valheesi uusilla .. silloin teet vain itsestäsi jonkinlaisen narrin - etkö todellakaan tajua sitä. Eikö huumeet olekaan tehneet sinusta viisasta kun et edes tajua noin yksinkertaista asiaa?

alex

Alex, KARU TOTUUS kirpaisee sinua ja KOVAA!!! :-):-):-)

En usko sinun valheisiisi ollenkaan.

• luetun.käsite

Uutista lukien, kyse on ongelmaisten yhteiskunnalle tuotujen maksujen vähetämistä.
      – Alkoholivero tuottaa 1,4 miljardia ja sen terveyshaittoihin käytetään neljä miljardia. Pitäisikö tämä kääntää toisinpain, Ahtisaari pohtii.

Siis päihderiippuvuus tuo meille veromaksua aika rutkasti. Sen päihderiippuvuuden suhteen haetaan pienempää kustannusta.

Siis kannabis ei paranna päihderiippuvuuden olemassaoloa, vaan sysätään eurot toisen ongelman hoitoon.

Siksi naurajan päihderiippuvuus on pienempi paha yhteiskunnassa kuin viina. Mutta, ongelma on edelleen olemassa.

Siksi on nähtävä Ahtisaaren väite oikeassa valossa.

Mutta, naurajahan lukee kuin piru raamattua.

Viinamies lukee Jeesuksen häätilanteessa viiniksi muutetun veden onneksi, siis luvaksi juoda viinaa edelleen.

ja nauraja - Ahtisaaren tuoman asian kohdalla, että tämä päihde on vähemmän vahingollinen yhteiskunnassa, siksi sen nauttiminen naurajan riippuduudessa on Ahtisaaren -siunaama- !! Siitähän tässä naurajan onnessa on kyse.

• Aivan näin se on kuin kirjoitit. Ahtisaari on "käytännön poliitikko" joka näkee ja uskaltaa ottaa esiin asiat myös epätavallisista näkökulmista ja se juuri on yksi hänen harvinaisista kyvyistään joita hän käyttää esimerkiksi rauhan neuvotteluissa joihin hän on ottanut osaa .
        Suomalaiset tulisi mielestäni olla enemminkin ylpeitä hänen saavutuksistaan kuin käyttää hänen nimeään näinkin ymmärtämättömästi kuin tässä aloituksessa.

alex

• iloinen_naurajaa
        alex.kasi kirjoitti:

Aivan näin se on kuin kirjoitit. Ahtisaari on "käytännön poliitikko" joka näkee ja uskaltaa ottaa esiin asiat myös epätavallisista näkökulmista ja se juuri on yksi hänen harvinaisista kyvyistään joita hän käyttää esimerkiksi rauhan neuvotteluissa joihin hän on ottanut osaa .
        Suomalaiset tulisi mielestäni olla enemminkin ylpeitä hänen saavutuksistaan kuin käyttää hänen nimeään näinkin ymmärtämättömästi kuin tässä aloituksessa.

alex

Alex, älä puhu muille mitään "ymmärtämättömyydestä". Olet mahdollisesti palstan suurin idiootti ja takuuvarmasti kykenemätön ymmärtämään loogista ajattelua. Olet jumalharhainen mielisairas sekopää ja valehtelija.

Alex, älä puhu muille mitään "ymmärtämättömyydestä". Olet mahdollisesti palstan suurin idiootti ja takuuvarmasti kykenemätön ymmärtämään loogista ajattelua. Olet jumalharhainen mielisairas sekopää ja valehtelija.

On ihan selvä asia sinun käytöksessäsi on toivomisen varaa - et tunnu tajuavan edes että tuo sinun tyylisi keskustella on vain sellaista uhoilua. Kirjoitit moneen otteeseen että huumeet tekisivät sinusta viisaamman ? Kuinka viisasta sellainen puhe on ? Olen varma, että olet ainoa joka uskoo noihin väitöksiisi - jos edes uskot niihin itse. Tämän lisäksi valehtelet - sillä et kai kiellä että valehtelet esimerkiksi että minä olen murhaaja, tai että minulla ei ole lapsia tai että en asu Ruotsissa ja ties mitä - pelkkiä valheita .. kuinka viisasta se on ?
        Katsos iloinen_naurajaa ei se että kirjoittaa valheita ole mikään viisauden merkki vaan typeryyden. Että vain siksi että on eri mieltä ihmisten kanssa levittää heistä mitä röyhkeimpiä valheita internetissä on heikkouden merkki - ei viisauden. Tämän tietää jokainen ajatteleva ihminen .. ja se ei muutu siitä toiseksi vaikka kuinka selittäisit. Valhe on valhe - eikä muutu todeksi koskaan.

Voisit itseksesi miettiä syytä siihen että valehtelet - ja avuksesi voin sanoa vain että syy tahallisiin ihmisiä panetteleviin valheisiin on aina valehtelijassa - ei koskaan muualla. Teitä on täällä muutamia jotka käytätte valhetta ja ihmisten panettelua jonkinlaisena aseenanne - mutta se että et voi pysyä todellisuudessa osoittaa tosiasiassa vain että olet erittäin heikoilla noine huumeita ihannoivine väitteinesi.
        Käytöksesi herättää kysymyksiä, esimerkiksi "oletko huumeessa kun noita kirjoitat tai ihanko selvin päin sepität noita valheitasi"? Ihmettelen myös että kuinka se on edes mahdollista että annat itsestäsi noin huonon kuvan - vaikkakin teet sen nimimerkin (tai ehkä useammankin) taakse piiloutuen. Minulle se osoittaa "itse kunnioituksen puutetta", omien vinoon menneiden halujen alla alistumista - ja elämän menetystä.
        Mutta miksi ? mikä panee teidät kirjoittamaan näitä selviä valheita - sillä olen varma että sinäkin tiedät milloin valehtelet kun sen teet - sillä niin karkeita nuo valheesi on.

alex

• näinkin

Vain huumeita itse käyttävät voivat tulkita Ahtisaaren lausunnot siten että hän kehottaisi ihmisiä käyttämään huumeita.

• pyhpyhjapyh

Ahtisaari tekee itsestään saastaisen iljetyksen.

• iloinen_naurajaa

Ahtisaari on perehtynyt syvällisesti aiheeseen ja on asiantuntija tälläkin alalla. Hän on sivistynyt ja realistinen mies, joka ymmärtää, että rehellisiä ihmisiä ei tule leimata rikollisiksi. Minä aion ostaa Ahtisaaren uuden kirjan ja tukea häntä.

• pyhpyhjapyh

Ahtisaari on perehtynyt syvällisesti aiheeseen ja on asiantuntija tälläkin alalla. Hän on sivistynyt ja realistinen mies, joka ymmärtää, että rehellisiä ihmisiä ei tule leimata rikollisiksi. Minä aion ostaa Ahtisaaren uuden kirjan ja tukea häntä.

Sinä olet huumerikollinen.

• iloinen_naurajaa
        pyhpyhjapyh kirjoitti:

Sinä olet huumerikollinen.

En ole rikollinen. Olen vain rehellinen suomalainen mies, joka kertoo KARUN TOTUUDEN.

• näkyyhän.se

Nauraja kertoo karun totuuden riippuvuuksistaan ja laittomuuden hengestä, millä hän vahingoittaa Suomen- kansalaisen perusoikeutta elää huumeetonta elämää, vaan saattaa alaikäisiä orjuuteen, sen herran alaisuuteen, minkä kahleessa itse kävelee.

Huumeriippuvuus kävelee käsi- kädessä naurajan elämässä, eikä hän voi sille mitään. Se huumetupakka, sormenpaksuinen vie miestä ajasta toiseen, eikä nauraja voi sille kahleelle mitään.
        Kuten eräs huumeenkäyttäjä kertoi Kanadasta, että huumeen tuoma tunne onkuin äidin rinnoilla olo.
        Siis sitähän tämä nauraja kaipaa, äitinsä rintaa, sitä hyvänolon tuntoa.

• iloinen_naurajaa
        näkyyhän.se kirjoitti:

Nauraja kertoo karun totuuden riippuvuuksistaan ja laittomuuden hengestä, millä hän vahingoittaa Suomen- kansalaisen perusoikeutta elää huumeetonta elämää, vaan saattaa alaikäisiä orjuuteen, sen herran alaisuuteen, minkä kahleessa itse kävelee.

Huumeriippuvuus kävelee käsi- kädessä naurajan elämässä, eikä hän voi sille mitään. Se huumetupakka, sormenpaksuinen vie miestä ajasta toiseen, eikä nauraja voi sille kahleelle mitään.
        Kuten eräs huumeenkäyttäjä kertoi Kanadasta, että huumeen tuoma tunne onkuin äidin rinnoilla olo.
        Siis sitähän tämä nauraja kaipaa, äitinsä rintaa, sitä hyvänolon tuntoa.

Vittu, että osaatkin olla sekaisin. Sinä kaipaat lapsuuttasi, koska kuvittelet, että on joku vitun "taivaan isä", joka pitää huolta. Sinä et ole päässyt irti äitisi vitun tissistä vieläkään, saatanan sekopää!

Vittu, että osaatkin olla sekaisin. Sinä kaipaat lapsuuttasi, koska kuvittelet, että on joku vitun "taivaan isä", joka pitää huolta. Sinä et ole päässyt irti äitisi vitun tissistä vieläkään, saatanan sekopää!

Tämä erittäin huono käytöksesikin ja raivoamisesi on osoitus siitä mihin huumeiden käyttö voi ihmisen viedä. Kohtalosi on samalla varoitus niille jotka eivät vieläkään halua tunnustaa niitä vaaroja jotka huumeet tuovat ihmisen elämään. Huumeita käyttävä ihminen kadottaa helposti empatian elämästään ja sen mukana kaikki hupenevat myös normit ja rajoitukset mikä sitten näkyy hänen käytöksessään. Mitä kauempana todellisuudesta sen suurempi meteli ..

alex

• iloinen_naurajaa
        alex.kasi kirjoitti:

Tämä erittäin huono käytöksesikin ja raivoamisesi on osoitus siitä mihin huumeiden käyttö voi ihmisen viedä. Kohtalosi on samalla varoitus niille jotka eivät vieläkään halua tunnustaa niitä vaaroja jotka huumeet tuovat ihmisen elämään. Huumeita käyttävä ihminen kadottaa helposti empatian elämästään ja sen mukana kaikki hupenevat myös normit ja rajoitukset mikä sitten näkyy hänen käytöksessään. Mitä kauempana todellisuudesta sen suurempi meteli ..

alex

Alex, sinä olet paras esimerkki ihmisrauniosta, joka ei näe malkaa omassa silmässään, mutta soittaa suutaan muolle. Olet täysi vitun pelle ja patologinen valehtelija. Kuinka kehtaat? Olet mielisairas alkoholisti ja jumalharhainen sekopää.

Alex, sinä olet paras esimerkki ihmisrauniosta, joka ei näe malkaa omassa silmässään, mutta soittaa suutaan muolle. Olet täysi vitun pelle ja patologinen valehtelija. Kuinka kehtaat? Olet mielisairas alkoholisti ja jumalharhainen sekopää.

En ole, sinä käytät juuri niitä ihan omien sanojesi mukaan niitä huumeita joita olen kirjoittanut sinun käyttävän, olet myöskin puolustellut tätä huumeidenkäyttöäsi sanomalla että ne "viisastuttavat sinua" ja olet kirjoittanut että hankit "alkoholia alaikäisille" - tämän lisäksi olet valehdellut kirjoituksissasi esimerkiksi että "minä olen murhaaja", "alkoholisti", "enkä asu Ruotsissa", että minulla "ei ole lapsia" .. (vain muutaman valheellisen kirjotuksesi mainitakseni) ja tämän lisäksi olet selittänyt, että huumeiden käyttösi (kannabis, LSD ja alkoholi) eivät tee haittoja elämällesi - vaan ovat hyödyksi ja vaarattomia vaikka käytöksesi osoittaa aivan toista - tosiasiassa on käytöksesi alle kaiken kritiikin - valheellisten kirjoituksiesi lisäksi kiroilet ja haukut ihmisiä kaikenlaisilla nimillä .. ja kuinka tyhmiä he ovat kun eivät ole kanssasi samaa mieltä ..
        Ja nyt minä siis olen ihmisraunio :) .. siis voihan nenä .. kuule älä yhtään ihmettele että saat sen maineen jonka olet saanut ..

alex

• iloinen_naurajaa
        alex.kasi kirjoitti:

En ole, sinä käytät juuri niitä ihan omien sanojesi mukaan niitä huumeita joita olen kirjoittanut sinun käyttävän, olet myöskin puolustellut tätä huumeidenkäyttöäsi sanomalla että ne "viisastuttavat sinua" ja olet kirjoittanut että hankit "alkoholia alaikäisille" - tämän lisäksi olet valehdellut kirjoituksissasi esimerkiksi että "minä olen murhaaja", "alkoholisti", "enkä asu Ruotsissa", että minulla "ei ole lapsia" .. (vain muutaman valheellisen kirjotuksesi mainitakseni) ja tämän lisäksi olet selittänyt, että huumeiden käyttösi (kannabis, LSD ja alkoholi) eivät tee haittoja elämällesi - vaan ovat hyödyksi ja vaarattomia vaikka käytöksesi osoittaa aivan toista - tosiasiassa on käytöksesi alle kaiken kritiikin - valheellisten kirjoituksiesi lisäksi kiroilet ja haukut ihmisiä kaikenlaisilla nimillä .. ja kuinka tyhmiä he ovat kun eivät ole kanssasi samaa mieltä ..
        Ja nyt minä siis olen ihmisraunio :) .. siis voihan nenä .. kuule älä yhtään ihmettele että saat sen maineen jonka olet saanut ..

alex

Kyllä, olet uskomattoman typerä mielisairas alkoholisti. Sekoilet täällä sairaita valheita kirjoittaen, mutta sinua ei kukaan usko, Alex. KARU TOTUUS kirpaisee sinua ja KOVAA, Alex. Ahtisaari ja minä nauramme sinulle makeaa pilkkanaurua HAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!! :-):-):-)

• sääli.sääli

Kyllä, olet uskomattoman typerä mielisairas alkoholisti. Sekoilet täällä sairaita valheita kirjoittaen, mutta sinua ei kukaan usko, Alex. KARU TOTUUS kirpaisee sinua ja KOVAA, Alex. Ahtisaari ja minä nauramme sinulle makeaa pilkkanaurua HAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!! :-):-):-)

Voi sinua ja kirjoituksiasi :(

Voi hyvänen aika sentään -- kyllä sinulla on todella pasmat sekaisin. On aika surkeaa nähdä kun ihminen ajautuu tuohon jamaan missä olet .. ja tekee sen ihan oman heikkoutensa (siis oman vajavaisuutensa) seurauksena.
        Toivotaan että tämä uskomattoman typerä käytöksesi avaisi joidenkin silmät ymmärtämään että on olemassa myös parempi vaihtoehto - Jumalan vaihtoehto.

Ja toivotaan että sinäkin tajuaisit, että on olemassa parempi elämä kuin huumeet ja valheet.

alex

• Adv.veli.Sahtivaari

Resitentti Ahtisaari on kuulemma Norjan juutalaisia. Vissiinnii kait sekin sitten sitä sapattia viettää eli pittää...?

• verokarhu-

Tuossa lienee kyse poliisien resussista.
      Polisien vähentyessä jätetään yksi huumekäyttäjäryhmä pois. Pilvenpoltajat/ostajat verolle ja kustantamaan tulevia terveyskulujaan.

• muutos.tulossa

Valtiolla on kaksinaamaista peliä. Alkoholin liikakäyttäjät ja heidän hoitamisensa tukevat yhteiskunnalle hyvin kalliiksi. Valtio kuitenkin saa hyvät verotulot, joten kaljaa saa siksi ihan ruokakaupoistakin. Pilvenpoltto ei tuo valtion kassaan rahaa niin siksipä se on kiellettyä. Laki tulee vielä Suomessakin muuttumaan, koska päättäjät huomaavat sen, että ruohoa kotonaan polttelevat eivät ole yhteiskunnalle rasite millään tasolla, kun taasen alkoholia runsaasti käyttävät sitä ovat monessa mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      63
      994
    2. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      140
      819
    3. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      420
      687
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle juuri nyt!?

🤗
      Ikävä
      57
      591
    5. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      34
      580
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      13
      539
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      70
      539
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      32
      498
    9. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      51
      483
    10. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      90
      452
    Aihe