ilmeisesti kaupungin omat miehet ns-töissä.ei jumalauta mistä niillekkin maksetaan... palkka juoksee tekemättä mitään,tunti tolkulla joutaa aikaa ja kyylää muitten- tekemisiä.koittakaa nyt rakkaat johtajat laittaa kamerat jo varikolle.p.s.kierrätyskeskus väkikin tekisi tupla määrän päivässä.
torttilan varikko
9
270
Vastaukset
- mitättä
Kui?
- tunnistinlaiskantekivän
jos vaa seisoo ni ei tuota perkeles.etkö tajuva vanhaa lappalaaista...könö nenä hopeella farkku skoodalla.
- soija
terhi66 Jos tarkoitat uudisrakennusta niin, sitä tekee urakoitsijat
- teri66
eihän niillä ole penkkejä ja tuoleja käytettävissä.ja kyllähän minä varikon puolen tiedän,asun samalla kadulla vuodesta 96.meillä päin nuita sanottiin lorveiksi.
- bvirtanen
Terhi66 suuttu, kun sen ei annettu heitellä sekajätteitään torttilan ekopisteeseen. Taisi mennä kippaamaan ne luontoon!
- kiinnisaan
kyllä riistakamera toimii ja näytän lorvit kaikille mitä ja mistä me harjavaltalaiset veroja maksamme aivan turhasta näille ja jopa saavat palkkaa.osa tarvis hamekangasta aika akkoja on osa.
- tanekko
tänään joku niistä mattonsa pesi painepesurilla ja vei kotiin kuivuun.eikö kotona ole pesuria.
- bjh
Ei kaikilla o painepurii.
- tekisköjotain
kellä tommonen auto mahtaa olla ja kuka siellä ny viikonloppuna töissä olis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221