Miksei nosto-oven runko eli niitä sivukiskojen ja yläpienan väliin laiteta minkäänlaista ohutta tiivistävää pintaa? Tai onko joku sellaisen virittänyt väliin? Minun ovessa näyttäisi yläkulmissa jäävän jonkinlainen rako nosto-oven rungon ja seinäkipsilevyn väliin, koska sivukiskojen ja yläpienan runkoon vedettävät ruuvipaikat on sellaisissa kohdissa ettei runko-osat painaudu nurkissa hyvin seinäpintaa vasten.
Tuon sivukisko ja yläpiena asennus oli muutenkin aika outoa kun sivukiskojen toimitettuja tiivisteitä piti muokata ohjeen mukaan. Ohjeessa ei kuitenkaan puhuttu mitään myös yläpienan tiivisteen muokkaamisesta, sitä piti lyhentää pitkä siivu jotta sen sai paikalleen. Luulisi että puolentoistatonnin oven osat olisi melko asennusvalmiita....
nosto-oven asennuksesta
dryf
2
134
Vastaukset
- druf
Joo, heti meni eka lause oudosti....eli siis ssn kehikon ja seinäpinnan väliin
- soitaovesta
Sinulle toimitettu vääränmallisen oven osat. Soita myyjälle ja pyydä oikeat osat. Toimituksissa ollut virheitä viime aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576