Kysy mitä vain

Olen 14v poika. Kysy minulta mitä IKINÄ haluat. Vastaan aina jonkin ajan kuluttua...

49

457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sskskskskskskdks

onks sul iso

• Isri

Mitkä ovat Irlannin tärkeimmät elinkeinot ja myyntituotteet?

• Enpä tiedä

• Mitä ajattelet minusta?

• Kymysyksiä

Seurusteletko? Tai oletko ihastunut? Millaisiin tyttöihin tai poikiin olet huomannut ihastuvasi?

02 vai 01?

• 02 en seurustele nyt tyttöihin joilla mieluiten ruskeat hiukset (blondit myös ihan ok ja punaset hiukset HOT) hiukset ja sievä hymy mutta kyllä tiukka persekkin auttaa asiaa

• Ja olen ihastunut hieman

• Vakkarikysymykseni: Ootko koskaan kattonu showpainii?

• Itse asiassa olen jos WWE on sitä

• Showpaini on paskaa. Eikä ole edes oikeaa painia

• Sinkkuboe kirjoitti:

Itse asiassa olen jos WWE on sitä

Juu. :)

• yuggis_ kirjoitti:

Showpaini on paskaa. Eikä ole edes oikeaa painia

Lakkaa tunkemasta sun mielipidettä joka paikkaan ku et lajista kuitenkaan palljoa tiedä!

• wrestler02 kirjoitti:

Lakkaa tunkemasta sun mielipidettä joka paikkaan ku et lajista kuitenkaan palljoa tiedä!

"Se on vaan mun mielipide!" ~sä viimeksi kun vastasit johonkin mun kommenttiin.. :D

• Esups
        wrestler02 kirjoitti:

Ei se ole mielipide ettei showpaini ole oikeaa painia. Se on fakta.

• Mikä ongelma kaikilla on?

• imettyjarunkattupoika

Mitä tekisit tilanteessa, kaveri on yökylässä ja alkaa puhuu seksistä ja pussaa suulle, kaulalle ? No tää kaveri laitto jalkansa mun kalun päälle ja mulla pamahti seisomaan johon kaveri totesi et tarvitsen runkkut nyt ja hivutti kätensä munille ja runkasi, muutaman vedon jälkeen mälläsin, aamulla seisoi kovasti kun heräsin kaveri kyllä huomasi sen ja kysymättä mitään riisui mun bokserit ja imi kunnes mälläsin sen suuhun. Ei se kauhialta tuntunut, mutta kaveri on koko viikonlopun ja en tiiä pitäisikö kieltää vai antaa kaverin tehdä uudestaan sillä se tuntui hyvältä ja oli mun ekat seksit. Olen 14 vuotias kuten hänkin. En koskenut hänen kalua, hän kyllä runkasi itsensä, oli kiihottavaa katsoa, kun kaverilta lensi mällit ja luulen et jos kaveri uudestaan haluu runkat tai imeä, niin annan tehdä sen koska haluttaisi kokeilla miltä tuntuu runkata kaveri ja ehkä kokeilla imeä sen kalua.
      Mitä pitäisi tehdä onko kellään samanlaisia kokemuksia ?

• Ei sillä en ole homo mutta jos tuntuu sinusta hyvältä anna asian olla muta jos asia ahdistaa pyydä häntä kohteliaasti lopettamaan

• jos pidät hänestä niin sitten sinuna suostuisin ja ehkä jopa osoittaisin itsekin välittäväni.

• imettyjarunkattupoika
        Lehmuskallio kirjoitti:

jos pidät hänestä niin sitten sinuna suostuisin ja ehkä jopa osoittaisin itsekin välittäväni.

Juu suostuin uudestaan ja kokeilin sen kalua ja imin myös oli tosi kiihottavaa. Kaveri ei pannu mua, mutta halusi minun panevan ja onnistui se kun aikamme siinä harjoittelimme oli mahtava tunne laueta sen sisälle ja olisin valmis kokeilemaan miltä tuntuu saada munaa pyllyyn. Olen nyt kolme kertaa pannu sitä ja haluan uudestaan vielä monta kertaa, ihan sama vaikka olen homo se oli niin ihana kokemus. Aijon vielä kokeilla miltä tuntuu pillu, jos löytyy joku kiimainen tyttö joka haluu opetella minun kanssa.

• tytsty24v

Mitä mieltä oot 24 v tytöistä jotka haluaa sinua seksuaalisesti? vink vink?

• Uu! It's herrainhuoneesta HOT or it's just me

• Vitun automaattikorjaus!

• Esups

Älä puhu englantia jos et osaa. "Se on tulossa kuumavai olen vain minä."

Mitä vittua yrität sanoa?

• lllllllll

Kuinka pitkä kyrpä?

• Aloittajaaaa

10,7cm, unohdin salasanan xd

• jaaaaaaaaaaaa

Jaa ite -01 ja noin. 13.5cm

• jaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Jaa ite -01 ja noin. 13.5cm

Toi en oo mä mul on noin 12-13cm

• Se en oo mä

• kusettajabusted

Sinkkuboe

5.10.2016 19:42
        Kiva tietää. minusta vai jostakusta muusta? Olen siis sama kuin tämän tekijä mutta tei äsken vasta accountin

Olet siis valhetelija poika joka lisäilee senttejä.

• En oo mä vanno kautta kiven ja kannon että en ole mä

• freeballerboy

Ootsä pitäny farkkuja tai jotain muita housuja niin ettei mitään alla?

• Kyllä kerran vahingossa

• Jutedcbnkiutrfvnlo

Onko kukaa tyttö potkassu suo munille

• On mutta ei puhuta siitä sen enempää :D

• BOY14

Mitä kokoo sulla on bokserit?? Minkä väriset on sun suosikit. Ootko koskaan runkannu alushousuihin?? Stondaako sulla jos jollain kundilla näkyy bokserit.

• sskskskskskskdks

mul stonda

• En oo homo eli ei

• posliini15

Moi!! oon 15v. poika Riksusta ja sellasta kysyn että, onko noloo kun 15 pojalla on pieni pippeli vielä, mulla on levossa 6cm ja kovana, vain 10cm. Eikä vielä karvoja yhtään.

• En mä tiedä. Ei kai. Niinkuin kaikki naiset aina sanoo että ei koko ole tärkein

• kasvava15vee

Ei hätää kyllä se varmaan vielä kasva ja karvoja tulee.
        Meitsi 15vee ja 12cm karvoton vielä ja vuosi sitten oli ihan pikku kikkeli mallia kovana 7-8cm .

• Esups

Mikä tää keskustelu on? Miks mää luen tätä? Miks teinit harrastaa seksiä? NATURAL SELECTION, GET YOUR SHIT TOGETHER!

• Tunkkapussi__

Oletko koskaan ratsastanut hevosella tai aasilla?

• miten saa iso helpo PILU

• gyjil

millainen on ollut kuumin suudelmasi, jos sellainen on ollut?

• KOIRANJAKISSANOMISTAJA

SAAKO ELÄIMESTÄ SEKSITAUTEJA!??! hALUAISIN TIETÄÄ ETTÄ PITÄÄKÖ TARKISTAA

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      59
      3913
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      163
      3001
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      156
      2178
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      17
      1907
    5. 138
      1780
    6. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      46
      1662
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      279
      1522
    8. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1488
    9. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      241
      1406
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      71
      1366
    Aihe