Toimiiko macOS Sierra?

FordSierra

Onko joku testannut? Oon lueskellut Hopeisenomenan foorumia ja siellä on ollut juttua koneen jumiutumisesta. Noilta fanboylta on vain vaikea saada totuudenmukaista arviota kun katsovat Applen tuotteita omenalasien läpi.

11

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Macbookpro

      Tulee mustaa ruutu ja vain hiiri jää näkyviin. En ole keksinyt muuta keinoa kuin sammuttaa kone. Minulla ei tosiaan ole omenalaseja. Jos sierra on Applen uusinta uutta niin voi voi.

      Olen Windows 10: erittäin tyytyväinen, Debian oli jo muutama vuosi sitten parempi kuin tämä nettiselailuun ja sähköpostien lukemiseen tarkoitettu käyttöjärjestelmä.

    • Eiköhän se toimi mutta en suosittele päivittämään vielä kun on niin uusi. Riski pikkuvioille on aika korkea kun aikaa on mennyt jotain alle 4kk julkaisusta. Ei siis kannata tässä vaiheessa rikkoa toimivaa ja hötkyillä.

    • raivokasvaa

      Apple on ulkoistanut uusien käyttisten suunnittelun mainostoimistoille. Apple on menossa kovaa vauhtia kaaosta kohti. Kaikki Jobsin vaatima selkeys on myyty pois. Jos Jobs näkisi uudet tyhjää mainoslässyä täynnä olevat viritelmät niin hän saisi raivokohtauksen ja potkisi kaikki ulos firmasta.

    • Macbookpro

      Kyllähän jokainen joka on pelannut käyttisten kanssa huomaa, että paskaa myydään kauniissa kuorissa, onnettomalla raudalla ja kovalla hinnalla. Joo, Jobs taitaisi myydä Applen taas pois, jos sattuisi heräämään.

    • 1stMacFinn

      No, ei mun kahdessa koneessa ole ongelmia Sierran kanssa. Toisessa oli aluksi, mutta se taisi johtua kovalevyn viasta. Korjauksen jälkeen on toiminut oikein hyvin.

      • ÄläHoidaSierraa

        Voi kumpa en olisi ikinä updeitannnut Sierraan. Se on aivan PASKA. Kaikki jumittaa ja on hidasta. Adoben monet ohjelmat lakkasivat toimimasta.


      • ÄläHoidaSierraa kirjoitti:

        Voi kumpa en olisi ikinä updeitannnut Sierraan. Se on aivan PASKA. Kaikki jumittaa ja on hidasta. Adoben monet ohjelmat lakkasivat toimimasta.

        Asenna ne Adoben ohjelmien päivitykset myös.


    • OnkoKokemuksia

      ... positiivisia/negatiivisia nyt kertynyt käyttäjillä Sierran suhteen?

      Itselläni on vuoden 2014 MacBookAirissa elCapitan ja pelittää normaalisti ... ilmeisesti ei mitään erityisempää voita päivittämällä Sierraan?

    • NCole

      MacBook Air, alkuvuodelta 2015. Sierra ollut koneessa joskus syksystä lähtien ja toiminut ihan ok. Koneessani olleista ohjelmista Lightworksin ja Gimpin jouduin asentamaan Sierran asennuksen jälkeen uudestaan mutta johtuiko se Sierrasta itsestään en tiedä.

    • 27'' iMac late 2012
      Toimii ilman ongelmia.

      Mac mini 2011
      Jostain syystä viimeisin päivitys vaihtoi kirjautumisvalikon ja muutaman muun järjestelmätason tekstin englanniksi.

    • AiMäk

      Sierralla valokuvien muokkaus juonittelee aina ja sitä pahemmin mitä enemmän sitä käytät yhdellä kertaa.
      aivan sama missä Mac: ssa se on käytössä, pienempitehoisissa kuten läppärissä varmimmin hyytyy
      niin että ohjelman joutuu sulkemaan, lisäksi kone lämpenee valokuvaohjelmalla jo koneelle epä-
      terveelliseen lämpötilaan. oletin vian olevan itse koneessa mutta kokeilin samalla ohjelmalla kahta muuta Sierra Mac:ia niin sama ongelma oli kaikissa kolmessa koneessa. Kuka osaa vastata mistä ongelma johtuu, onko Sierra susi vaikka vuoristoon viittaakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe