Hyvä, että Luvia "loppuu". Loppuu tuo kaikenlainen väärä vallankäyttö. Perusturvalautakunta ja sivistys etunenässä. Kaikenmaailman asiantuntemattomat tyypit siellä huseeraa. Uteliaisuus ja ilkeys on voimavaramme -periaatteella. Ei ammatillisuutta, ei vaitioloa.
Lautakunnat
5
155
Vastaukset
- Sitoutunut
Luvian kovin työmies tai nainen on sitten kirjoittellut itseään painavia asioita ennen töihin menoa. Tai sitten on toinen vaihtoehto, on otettu hieman alkoholia ja sitten pitää päästä esille somessa.
- Aikainenlintu
Eikä tää ookkaa keskustelupalsta? Vai osuiko omaan nilkkaan...
- Murroperält
Joo iha helkutti hyvä et loppuu pienen kylä herruudet. Ny voi sit loistaa iha muis asiois.
- totuuseitulessapala
Mikään ei lopu, se siirtyy vain Eurajoelle. Sama poliittinen eliitti jatkaa siellä omien etujensa ajamista, vain pienemmässä kokoonpanossa. Kyllä sieltä sukulaisille ja naapureille voi vielä kaikenlaisia etuja jakaa, vaikkapa työpaikkoja.
- Hölmölänheikki
Just näin, mut ei sinne kaikki automekaanikot ja taksiämmät pääse viisauttaan jakamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043