Täysiä huijareita! Siivosivat, muuttosiivous 45 neliötä, ei kalusteita, tyhjä huoneisto. Sovittiin 2x1 h, ilmoittivat ei riitä, sovittiin 2x1,5h, ok. Niiralan kulman tarkastaja ei hyväksynyt siivousjälkeä. Keittiön lattialistan yläpuolella likaa, jääkaapin alta ei putsattu ollenkaan, pesuhuoneen lattia jälkiä. Otin yhteyttä Kotileenaan lupasivat siivota, jos maksan. Nyt Nikun siivoaa ja minä maksan. Tunteja täytyy saada, työn jäljestä ei niin väliä. En tule käyttämään kyseisen firman palveluja ja suosittelen samaa myös muille.
Vastaukset 4
- Tyytyväinenmummo
Itse olen käyttänyt pientä kahden hengen siivousyritystä. Olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen.
- omatoimisuutta
Kannattaa siivota itse niin jälki on hyvää.
- siivoa-jälkesi
Miksi asut sikolätissä, siisti ihminen ei jätä jälkeensä kuin vähän pölyjä !
- heleppookuheinä
Sehän ei haittaa montako tuntia velottavat. Minä maksan tietyn ja sovitun summan ja sillä siisti. Yhdessä tarkastamme tuloksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421670- 1541134
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi349992Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980- 69768
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi8623Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591