Tai lähinnä oikeastaan sen jälkeen? Ja millä sheivaatte? Onko jotain ainetta olemassa, millä voisi tuheron tai roikottimen hölvätä ennen sheivailua, vai onko jollain kokemusta sähkökoneesta?
Kutittaako ajelu miten paljon...
4
210
Vastaukset
Veetillä sheivaan.sitten ihan pepanteenia reilusti
- Senjasheivaaja
Mikään ei ole auttanut ainakaan omalla kohdallani, päivä niin kutisee vietävästi; talkkia, sinkkivoidetta, hajustamatonta voidetta kokeiltu- kutiaa vaan ja näpyt syntyy..
- smirgel
Sama mulla, tykkäisin sheivatusta kalusta mutta kun kutittaa niin julumetusti, iho on niin pirun herkkä, Vaimo sheivaa oman värkkinsä ja multakin ajaa karvat, tietysti stondaa , mutta alushousut kutkuttaa, jotain talkkia laittoi vähän,auttoi, vaatii totuttelua näköjään poslarina olo, ja eipähän tarvitse munakarvoja pestä.
Miks sheivaa jos ei oo mitää
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693