Aleppon kansannurha Kepusatraapit hengessä mukana

Ruplakassankorotmaksussa

Putin ja assad toteuttavat kansanmurhaa Syyriassa. Myös tämän sotapolitiikan "ymmärtäjät" ja puolustelijat, jopa vaikenijat, saavat päälleeen lasten veren.

Miksi useat kepusatraapit yhä kuuluvat putinin ja assadin joukkoihin?

25

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putininnuolija

      Tarja Halonen on mielissään.

      • HiljaaKuinAhvenetKivellä

        Vissä ovat esim.
        "Presidenttiehdokas" vanhasen
        Kunniapuheenjohtaja Vladimirov-väykän
        Sika-anttilan
        Fax-annukan
        Vanki-kaikkosen
        Ystävyysseura -lehtomäen
        Miljonääri-zippilän kannanotot kansanmurhaan?


      • S24uomlaineN
        HiljaaKuinAhvenetKivellä kirjoitti:

        Vissä ovat esim.
        "Presidenttiehdokas" vanhasen
        Kunniapuheenjohtaja Vladimirov-väykän
        Sika-anttilan
        Fax-annukan
        Vanki-kaikkosen
        Ystävyysseura -lehtomäen
        Miljonääri-zippilän kannanotot kansanmurhaan?

        Entä vieläkö Halonen vaatii Suomea liittymään Neuvostoliittoon entä vakoileeko hän yhdessä Lipposen kansa Itäblogin hyväksi edelleen?


    • On kuitenkin hyvä muistaa, mistä ja ketkä tuon hässäkän tuolla lähi-idässä on aloittanut. Usa ja Ranska, liittolaisineen, jotka tukivat ja tukevat kapinallisia hallitusta vastaan, ja Venäläiset tukevat hallitusta.
      Mikäli länsimaat eivät olisi mobilisoineet kapinaa, ei tuollaista sisällisotaa tuossa laajuudessa olisi edes syntynyt. Riitelyähän lähi-idässä on ollut aina, ja tulee aina olemaan, mutta siihen ei ole ulkopuolisten syytä osallistua ja sitä tukea.

      Siksi on aivan turha YK;n tai muunkaan haistapaska kerhon uhota ja syyllistää vain Venäjää, toinen samanlainen paskasakki löytyy Usasta ja sen liittolaisista, jotka tosdiaan ovat kaikki nuo sisällisodat pitkin maailmaa sytyttäneet ja niitä tukevat.

    • SbenHuuvaNuljunvirralta

      Syyrian hallitus on tarjonnut monesti Aleppon siviileille mahdollisuutta poistua heidän valvonnassaan kaupungista. Tarjous ei ole jostain syystä kelvannut, on tullut väistämättä mieleen että estääkö joku tietty taho siviilien poistumisen pommitusten alta eli haluaa että Aleppossa syntyy siviiliuhreja. Alakynnessä oleville kapinallisille on tarjottu myös mahdollisuutta antautua ja lopettaa sotiminen, sekään ei ole kelvannut, mistä tässä on oikein kyse?

    • Kuolemakauppiaat

      Kaalimaan veriset trollit lehahtivat sotarikosten haaskalle. Tiltut esittävät ratkaisuksi Aleppon asukkaiden karkottamista ja kun raukat eivät lähde kodeistaan, heidät saa tappaa venäläisillä pommeilla. Juuri näin stalinkin toimi - myös venäjän sisällä.

      Rikos, vääryys ja valhe sekä väkivalta on häpeällisten sotarikollisten tavaramerkki.

      • Katse sitten vain peiliin, ja pohtimaan mitä oikein on tapahtunut ja miksi olet sen valmis hyväksymään amerikkalaisten osalta, onko heidän toimintansa jotenkin "parempaa ja oikeudenmukaisempaa" ?


      • TiltutTiukalla

        Venäläisen sotapropagandan, kuten kepunkin, strategia rikosten puolustelussa on väittää "muiden tekevän samaa". Nuvostoliitto hyökkäsi afganistaniin jouluna 1979 ja saattoi alueen kaaokseen, joka yhä jatkuu. Putin pitää pystyssä sotarikollinen asssadia ja kaverukset toimeenpanevat kansanmurhaa.

        Kaalimaan tiltut väittävät arabikevättä "länsimaiden juoneksi", kun kansalaiset kyllästyivät diktaattorihin. Se on tietysi putinin pahin painajainen...


      • TiltutTiukalla kirjoitti:

        Venäläisen sotapropagandan, kuten kepunkin, strategia rikosten puolustelussa on väittää "muiden tekevän samaa". Nuvostoliitto hyökkäsi afganistaniin jouluna 1979 ja saattoi alueen kaaokseen, joka yhä jatkuu. Putin pitää pystyssä sotarikollinen asssadia ja kaverukset toimeenpanevat kansanmurhaa.

        Kaalimaan tiltut väittävät arabikevättä "länsimaiden juoneksi", kun kansalaiset kyllästyivät diktaattorihin. Se on tietysi putinin pahin painajainen...

        Afganistan ?? 1979 ??


      • OlikoUutinen
        Alamos kirjoitti:

        Afganistan ?? 1979 ??

        Kaalimaassa ei tietysti haluta muistella Afganistanin hävittyä sotaa ja sen kiihtyttämää neukkulandian romahdusta. Ota selvää vaikka googlaamalla, jos joskus pääset avoimen internetin ääreen. Bin laden aloitti sotansa neukkuja vastaan. Jos breshnev olisi älynnyt pitää näppinsä irti Lähi-Idästä olisivat asiat nyt toisin.


      • OlikoUutinen kirjoitti:

        Kaalimaassa ei tietysti haluta muistella Afganistanin hävittyä sotaa ja sen kiihtyttämää neukkulandian romahdusta. Ota selvää vaikka googlaamalla, jos joskus pääset avoimen internetin ääreen. Bin laden aloitti sotansa neukkuja vastaan. Jos breshnev olisi älynnyt pitää näppinsä irti Lähi-Idästä olisivat asiat nyt toisin.

        Liittyy siis miten, Usan ja länsiittolaistensa hyökkäilyyn pitkin maailmaa ?
        Mitä helvettiä Breznev kuuluu asiaan, tai Afganistan ? Jossa edelleenkin muuten käydään sisällisotaa, johon on Usa jumiutunut.


      • OlikoUutinen kirjoitti:

        Kaalimaassa ei tietysti haluta muistella Afganistanin hävittyä sotaa ja sen kiihtyttämää neukkulandian romahdusta. Ota selvää vaikka googlaamalla, jos joskus pääset avoimen internetin ääreen. Bin laden aloitti sotansa neukkuja vastaan. Jos breshnev olisi älynnyt pitää näppinsä irti Lähi-Idästä olisivat asiat nyt toisin.

        Afganistanissa ei edelleenkään ole käsittääkseni muita kuin häviäjiä.


      • Kyykkyryssäkepulainen
        Alamos kirjoitti:

        Liittyy siis miten, Usan ja länsiittolaistensa hyökkäilyyn pitkin maailmaa ?
        Mitä helvettiä Breznev kuuluu asiaan, tai Afganistan ? Jossa edelleenkin muuten käydään sisällisotaa, johon on Usa jumiutunut.

        Neuvosto-ohjus, rauhan ohjus, neuvostotankki, rauhan tankki!


      • Kyykkyryssäkepulainen kirjoitti:

        Neuvosto-ohjus, rauhan ohjus, neuvostotankki, rauhan tankki!

        Eikö tuota ajatusta kaupata lähinnä Usan ja sen liittolaisten toimiin selitykseksi, joissa heidän ampumansa ohjukset, pommit ja luodit tappavat vain terroristeja. Venäläiset, ja maiden laillisten hallitusten ohjukset, pommit ja luodit tappavat vain siviilejä, varsinkin naisia ja lapsia. Aikakin länsimedian mukaan.


      • apukoululaistiltu

        Jospa kitasi umpeen baltian tiltusurkimus!


      • baltianrollit
        OlikoUutinen kirjoitti:

        Kaalimaassa ei tietysti haluta muistella Afganistanin hävittyä sotaa ja sen kiihtyttämää neukkulandian romahdusta. Ota selvää vaikka googlaamalla, jos joskus pääset avoimen internetin ääreen. Bin laden aloitti sotansa neukkuja vastaan. Jos breshnev olisi älynnyt pitää näppinsä irti Lähi-Idästä olisivat asiat nyt toisin.

        Kolmostornien tuho sai Usan hyökkämään Afganistaniin.


      • PutlerIvanovitz
        Alamos kirjoitti:

        Eikö tuota ajatusta kaupata lähinnä Usan ja sen liittolaisten toimiin selitykseksi, joissa heidän ampumansa ohjukset, pommit ja luodit tappavat vain terroristeja. Venäläiset, ja maiden laillisten hallitusten ohjukset, pommit ja luodit tappavat vain siviilejä, varsinkin naisia ja lapsia. Aikakin länsimedian mukaan.

        Kyllä nämä sinun ihannoimat ryssät on osaneet ennenkin "järjestellä" hallituksia ja erittäin raaoilla tavoilla... Välillä faktaa sinun fantasioiden tilalle.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Afganistanin_sota


      • PutlerIvanovitz kirjoitti:

        Kyllä nämä sinun ihannoimat ryssät on osaneet ennenkin "järjestellä" hallituksia ja erittäin raaoilla tavoilla... Välillä faktaa sinun fantasioiden tilalle.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Afganistanin_sota

        Lue se koko tarina, joskin Wikipediaan ei ihan sokeasti ole syytä luottaa, sillä kun on ihan oma linjansa asioissa, johon myös erilailla suuntautuneet voivat kirjoitella ja täydentää sitä. Mutta tosiaan, koko kirjoituksen kun lukee, asia ei aivan yksiselitteinen olekaan, ja kun se ei ole sitä tuossa tekstissä, millaista se onkaan oikeassa elämässä.


      • Tsekanmiekka
        Alamos kirjoitti:

        Lue se koko tarina, joskin Wikipediaan ei ihan sokeasti ole syytä luottaa, sillä kun on ihan oma linjansa asioissa, johon myös erilailla suuntautuneet voivat kirjoitella ja täydentää sitä. Mutta tosiaan, koko kirjoituksen kun lukee, asia ei aivan yksiselitteinen olekaan, ja kun se ei ole sitä tuossa tekstissä, millaista se onkaan oikeassa elämässä.

        kyllä nämä sinun ihanaiset ryssät on osaneet kansanmurhien tekemisen ennenkin ja täysin keinoja kaihtamatta ja siviiliuhreista välittämättä. Koomisen surullista on se, että ryssät itse järjesti "terroristi-iskuja" ryssissä saadakseen syyn sotaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_Tšetšenian_sota


      • Tsekanmiekka kirjoitti:

        kyllä nämä sinun ihanaiset ryssät on osaneet kansanmurhien tekemisen ennenkin ja täysin keinoja kaihtamatta ja siviiliuhreista välittämättä. Koomisen surullista on se, että ryssät itse järjesti "terroristi-iskuja" ryssissä saadakseen syyn sotaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_Tšetšenian_sota

        Kyllä sun maailmasi taitaa olla aika erikoisen näköinen.

        Ihan vaan sinunkin tiedoksi, en mitenkään sen enempää ihannoi Venäläisiä kuin muitakaan. Vituttaa vain lueskella ja seurata, kun tahallisesti heitellään paskaa yhden päälle, samanlaisesta toiminnasta jota itse harrastetaan, sitä demokratian ja ihmisoikeuksien puolustamiseksi selitellen.


      • Tsekanmiekka kirjoitti:

        kyllä nämä sinun ihanaiset ryssät on osaneet kansanmurhien tekemisen ennenkin ja täysin keinoja kaihtamatta ja siviiliuhreista välittämättä. Koomisen surullista on se, että ryssät itse järjesti "terroristi-iskuja" ryssissä saadakseen syyn sotaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_Tšetšenian_sota

        Sitten pitää muistaa maailmanhistorian hirvittävin yhteiskuntakokeilu 1945-1990 joka käsitti puoli Eurooppaa. Ryssä olisi tuosta joutanut kansainvälisen oikeuden eteen.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sitten pitää muistaa maailmanhistorian hirvittävin yhteiskuntakokeilu 1945-1990 joka käsitti puoli Eurooppaa. Ryssä olisi tuosta joutanut kansainvälisen oikeuden eteen.

        Samaan aikaan kun täällä elettiin "Ystävällisen Rauhanvaltion" kanssa Ryssä kidutti toisinajattelijoita Suomaenlahden toisella puolen. Mutta pääasia että kauppa kävi.


      • KaalimaanKakarat
        Alamos kirjoitti:

        Kyllä sun maailmasi taitaa olla aika erikoisen näköinen.

        Ihan vaan sinunkin tiedoksi, en mitenkään sen enempää ihannoi Venäläisiä kuin muitakaan. Vituttaa vain lueskella ja seurata, kun tahallisesti heitellään paskaa yhden päälle, samanlaisesta toiminnasta jota itse harrastetaan, sitä demokratian ja ihmisoikeuksien puolustamiseksi selitellen.

        Tiltujen peruskonsepti on kepulistien tapaan "syyttää muita" siitä, johon itse syyllistyy.


      • KaalimaanKakarat kirjoitti:

        Tiltujen peruskonsepti on kepulistien tapaan "syyttää muita" siitä, johon itse syyllistyy.

        Kohtalaisen heikkotasoista on tuonkin nikkisi jutut. Ei siis parannusta siltäkään osin.


      • Molestyn
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sitten pitää muistaa maailmanhistorian hirvittävin yhteiskuntakokeilu 1945-1990 joka käsitti puoli Eurooppaa. Ryssä olisi tuosta joutanut kansainvälisen oikeuden eteen.

        Etkös sinä leuhkinut pysyväsi nykyisyydessä, etkä tuiottele menneisyyteen ;) No, samaa paskaahan se sulta ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe