Sisäinen akkuko hyvä?

Midiman

Täällähän on kehuttu että sisäinen akku on turvallinen ja hyvä, totuus on toinen kuten olen jo sanonut ennenkin, ulkoinen akku olisi tässäkin tapauksessa pelastanut puhelimen melko varmasti,mulkoisen akun pullistumisen huomaa ajoissa ja takakansikin yleensä pompsahtaa irti.

Saa olla muutenkin tyhmä jos pitää takataskussa puhelinta, oma vika.
iphonehan on "edistynyt" ja "edullinen" niin tuskin haittaa.

59

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Midiman
      • Kuka pitää puhelinta takataskussa.


    • keke-

      Sitä kun laitteista tehdään jo ehkä liiankin ohuita, on komponentit toisistaan enää nanomillien päässä, saa pienehkökin taivuttelu pahaa jälkeä aikaan.

      Suunnittelin aikoinaan elektroniikalaitteita teolliseen käyttöön, protot tehtiin "pertinax" levylle, oli ne silloin melkein "kenkälaatikon" kokoisia. Vastukset, trankut, konkat ja muuntajat "suloisessa" epäjärjestyksessä hyppylankoineen. Eipä ollut mikropiirejä vielä tuolloin juurikaan ja jos olikin, ne maksoi platinaa. Toivottavasti emme palaa enää kenkälaatikkokokoon.

    • Mitämitäihmettä

      Eikös kaikissa matkapuhelimissa ole nykyisin akku sisäpuolella? Onkos niitä joku valmistaja asentanut puhelimen ulkopuolellekin?

      • Jeaaaah

        Kyllä täällä eräs käyttää ulkoista johdolla kytkettyä akkua. Kantaa latausjohtoa (standardi) ja powerbankiksi kutsumaansa ulkoista akkua.


      • Midiman

        Oliko jutun ymmärtäminen oikeasti sinulle liian suuri haaste?


      • arvuuttaja-

        haetko sanaa irroitettava


      • Mitämitäihmettä
        Midiman kirjoitti:

        Oliko jutun ymmärtäminen oikeasti sinulle liian suuri haaste?

        Kyllä minä ymmärrän. Kaikissa puhelimissa on irroitettava akku. Ymmärsitkö itse, mitä kirjoitit?


      • myLittleiphone
        Mitämitäihmettä kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän. Kaikissa puhelimissa on irroitettava akku. Ymmärsitkö itse, mitä kirjoitit?

        Annoit kuvan että ei aivokapasiteetti riittänyt käsittelemään asiaa, kyseenalaistit juttuni sekä linkkini, eli et tajunnut.


      • Mitämitäihmettä
        myLittleiphone kirjoitti:

        Annoit kuvan että ei aivokapasiteetti riittänyt käsittelemään asiaa, kyseenalaistit juttuni sekä linkkini, eli et tajunnut.

        "....on kehuttu että sisäinen akku on turvallinen ja hyvä, totuus on toinen kuten olen jo sanonut ennenkin, ulkoinen akku olisi tässäkin tapauksessa pelastanut ...."

        Miten tämän pitäisi ymmärtää? Luen tekstiä, niinkuin se kirjoitetaan. Toki tarkoitusperäsi oli selvillä, olisit siis kirjoittanut toisin. Kuka ei ymmärtänyt mitä?


      • Midiman
        Mitämitäihmettä kirjoitti:

        "....on kehuttu että sisäinen akku on turvallinen ja hyvä, totuus on toinen kuten olen jo sanonut ennenkin, ulkoinen akku olisi tässäkin tapauksessa pelastanut ...."

        Miten tämän pitäisi ymmärtää? Luen tekstiä, niinkuin se kirjoitetaan. Toki tarkoitusperäsi oli selvillä, olisit siis kirjoittanut toisin. Kuka ei ymmärtänyt mitä?

        On yksinkertqisia ihmisiä joille ei mene mikään jakeluun, älä sinä vaivaa päätäsi enempää tällä asialla.


      • Mitämitäihmettä
        Midiman kirjoitti:

        On yksinkertqisia ihmisiä joille ei mene mikään jakeluun, älä sinä vaivaa päätäsi enempää tällä asialla.

        Mitäpä turhaan. Ulkoinen akku on taatusti turvallisempi ja siinä olet varmasti oikeassa. Hyvää päivänjatkoa.


    • huomaaja-

      palstan tasosta kertoo paljon se, että aloitus on useimmille mahdotonta ymmärtää. Vaatiihan se hiukkasen päättelykykyä

      • Mitämitäihmettä

        Päättelykykyä ja arvailuja. Tottakai oivalsin tarkoituksen, miksipä hän ei sitä sitten kirjoittanut oikein? Minä vastasin juuri siihen, mitä hän kirjoitti. Helppoa tulla selittelemään omia sotkujaan ja väärin kirjoitettuja juttuja. Ootte te melkosia jäykkäniskoja, huumorintajuamattomia... :-)


      • Midiman
        Mitämitäihmettä kirjoitti:

        Päättelykykyä ja arvailuja. Tottakai oivalsin tarkoituksen, miksipä hän ei sitä sitten kirjoittanut oikein? Minä vastasin juuri siihen, mitä hän kirjoitti. Helppoa tulla selittelemään omia sotkujaan ja väärin kirjoitettuja juttuja. Ootte te melkosia jäykkäniskoja, huumorintajuamattomia... :-)

        Tyhmää esittäminen ei minusta ole kovin huumoripitoista.
        Normaaliälyinen kyllä tajuaa mitä ulkoisella akulla tarkoitetaan, eli irroitettavaa.
        Tästäkinnirroitettavasta alat varmaan kohta sanomaan että jopa applen akku on irroitettava, hohhoijkaakkaa.


      • Mitämitäihmettä
        Midiman kirjoitti:

        Tyhmää esittäminen ei minusta ole kovin huumoripitoista.
        Normaaliälyinen kyllä tajuaa mitä ulkoisella akulla tarkoitetaan, eli irroitettavaa.
        Tästäkinnirroitettavasta alat varmaan kohta sanomaan että jopa applen akku on irroitettava, hohhoijkaakkaa.

        Applen, eli tarkoittanet iPhonen akkua? Kyllä se työkaluin on vaihdettavissa, itse olen niitä vaihtanut kavereillekin.

        Jos itse tekee tyhmän aloituksen, kannattaneeko silloin toisia syytellä tyhmäksi? Keskustelu tuntuu ihan erään tunnetun "power bank" miehen tarinoinnilta, vaikea myöntää itsestään mitään, täällähän näitä esimerkkiketjuja on.

        Haluatko vielä jatkaa, vai lopetetaanko? Omasta puolestani mukavaa iltaa.


      • Midiman
        Mitämitäihmettä kirjoitti:

        Applen, eli tarkoittanet iPhonen akkua? Kyllä se työkaluin on vaihdettavissa, itse olen niitä vaihtanut kavereillekin.

        Jos itse tekee tyhmän aloituksen, kannattaneeko silloin toisia syytellä tyhmäksi? Keskustelu tuntuu ihan erään tunnetun "power bank" miehen tarinoinnilta, vaikea myöntää itsestään mitään, täällähän näitä esimerkkiketjuja on.

        Haluatko vielä jatkaa, vai lopetetaanko? Omasta puolestani mukavaa iltaa.

        Niimpä niin, mitä minä sanon, hohhoijakkaa teitä trolleja.


      • Röllipeikkohanse
        Midiman kirjoitti:

        Niimpä niin, mitä minä sanon, hohhoijakkaa teitä trolleja.

        Hyvää yötä trolli.


    • TotuusSattuu

      Itse havaitsin pojan Samsungin akun pullistuneen vasta kun avasin takakannen. Sitä ennen ihmeteltiin jo pidemmän aikaa huonoa akunkestoa joten pullistuminen oli tuskin ihan minuutti sitten tapahtunut. Ihan hyvin se oli mahtunut siellä pullistumaan.
      Joten mitenkähän se avattava takakansi auttaa?

      • Audiolatenssimies

        Kuvitteleppa tilannetta että olisi kuten iphonessa, eli taka kansi on hirveän ruuvailun takana rikä sitä joka tyyppi irrota.
        Siinä sitä olisi tulipalovaarallista luuria taas käytetty ja ihmetelty huonoa akun kestoa kunnes kuuluu poks.
        Nyt kun taka kannen saikin auki, pelasti se tulipalolta ja akun vaihto on helppoa, kaupasta uutta tilalle ja taas mennään.


      • TotuusSattuu
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Kuvitteleppa tilannetta että olisi kuten iphonessa, eli taka kansi on hirveän ruuvailun takana rikä sitä joka tyyppi irrota.
        Siinä sitä olisi tulipalovaarallista luuria taas käytetty ja ihmetelty huonoa akun kestoa kunnes kuuluu poks.
        Nyt kun taka kannen saikin auki, pelasti se tulipalolta ja akun vaihto on helppoa, kaupasta uutta tilalle ja taas mennään.

        "Nyt kun taka kannen saikin auki, pelasti se tulipalolta ja akun vaihto on helppoa, kaupasta uutta tilalle ja taas mennään."

        No minä kyllä nakkasin vesilintua moisella tekeleellä ja ostin pojalle iPhonen. Jos yksi akku pullistuu niin sitten voi yhtä hyvin toinenkin.
        Ja jos akunkesto on huono niin yhtä hyvin vien sen iPhonen huoltoon akun vaihtoa varten kuin vaihdan itse vaihdettavan akun.


    • Audiolatenssimies

      Jos olisi iphone muuten sama mutta toisessa mallissa olisi saatavana akku kaupasta patilla kympillä ja sen voisi nakata paikalleen vaikka heti oston jälkeen ja toisessa nykyinen kiinteä malli niin ottaisitko kiinteä mallisen vai vaihdettavalla akulla olevan iphonen?

      • Akkuukka

        Aika vähän enää noita irroitettava akkuisia on myynnisä. Yksi jos toinenkin valmistaja on niistä luopunut. Onko se sitten hyvä vai huono sen päätelköön jokanen itse.


      • Audiolatenssimies
        Akkuukka kirjoitti:

        Aika vähän enää noita irroitettava akkuisia on myynnisä. Yksi jos toinenkin valmistaja on niistä luopunut. Onko se sitten hyvä vai huono sen päätelköön jokanen itse.

        Niin no katsos kun sellaisiin joissa se on itse vaihdettavissa on myös akkuja myynnissä, näihin rahastus luureihin missä on kiinteä akku ei yleensä kaupoista niin vain saakaan akkuja.


        Itse ostin lähiputiikista omaan androidiini paremman akun kuin orkkis ja laadukkaan tunnetun akkuvalmistajan merkillä.


      • Akkuukka
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Niin no katsos kun sellaisiin joissa se on itse vaihdettavissa on myös akkuja myynnissä, näihin rahastus luureihin missä on kiinteä akku ei yleensä kaupoista niin vain saakaan akkuja.


        Itse ostin lähiputiikista omaan androidiini paremman akun kuin orkkis ja laadukkaan tunnetun akkuvalmistajan merkillä.

        Sanos jotain lippulaivamerkkejä, joissa on vielä irrotettava akku. Onhan niitä, mut mainitse muutama.


      • Audiolatenssimies
        Akkuukka kirjoitti:

        Sanos jotain lippulaivamerkkejä, joissa on vielä irrotettava akku. Onhan niitä, mut mainitse muutama.

        Jos itse tiedät että niitä on ja osaat googlettaa niin miksi minua testaat ja minulta kyselet sellaisia?


      • Samsusi
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Jos itse tiedät että niitä on ja osaat googlettaa niin miksi minua testaat ja minulta kyselet sellaisia?

        No onhan toi Samsusi. Siinä nyt akut pitääkin saada salamannopeasti irti, kun ne on paloalttiita ja räjähtelevät. Eivät ota Samsusin puhelimia enää lentsikkoihinkaan, että semmonen "lippulaiva". Ostasitko Samsusin? Minä en ostaisi enää moista.


      • EtSäSitTiiäkkää
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Jos itse tiedät että niitä on ja osaat googlettaa niin miksi minua testaat ja minulta kyselet sellaisia?

        Ei ku aattelin, ku sä sanot olevas tietoa pullollaan, et tietäsit. Ethän sä sit mitään tiiäkkään kuha trollaat vaa.


      • Audiolatenssimies
        EtSäSitTiiäkkää kirjoitti:

        Ei ku aattelin, ku sä sanot olevas tietoa pullollaan, et tietäsit. Ethän sä sit mitään tiiäkkään kuha trollaat vaa.

        Taida olla melko pelle jätkä niinkuin oikeasti?


      • Ghij
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Taida olla melko pelle jätkä niinkuin oikeasti?

        Aikas pelleltähän sä vaikutat?


      • KeskusteluaIPhonesta
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Niin no katsos kun sellaisiin joissa se on itse vaihdettavissa on myös akkuja myynnissä, näihin rahastus luureihin missä on kiinteä akku ei yleensä kaupoista niin vain saakaan akkuja.


        Itse ostin lähiputiikista omaan androidiini paremman akun kuin orkkis ja laadukkaan tunnetun akkuvalmistajan merkillä.

        Mitä teet täällä, kun siulla eo ole iponia? Pelkkiä provojako laittelet? Tänhän pitäis olla iPonelle pyhitetty keskustelu vai oonko mie väärässä?


      • Audiolatenssimies
        KeskusteluaIPhonesta kirjoitti:

        Mitä teet täällä, kun siulla eo ole iponia? Pelkkiä provojako laittelet? Tänhän pitäis olla iPonelle pyhitetty keskustelu vai oonko mie väärässä?

        Missä olen jotain provoillut?
        Omistan ios laitteita, sinä et omista.
        Mitä se sulle kuuluu mitä teen täällä?
        Juuri äsken olet kirjoittanut pskaa tuohonkin jostakin Liiphonesta ja mielieläimistäsi, pidätkö lampaista?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14526993/iphone-on-puhelinten-ferrari#comment-86927015


        Minä kirjoittelen täällä vain kun tiedän jostakin jotain toisin kuin sinä.


      • KeskusteluaiPhnesta
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Missä olen jotain provoillut?
        Omistan ios laitteita, sinä et omista.
        Mitä se sulle kuuluu mitä teen täällä?
        Juuri äsken olet kirjoittanut pskaa tuohonkin jostakin Liiphonesta ja mielieläimistäsi, pidätkö lampaista?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14526993/iphone-on-puhelinten-ferrari#comment-86927015


        Minä kirjoittelen täällä vain kun tiedän jostakin jotain toisin kuin sinä.

        " Omistan ios laitteita, sinä et omista. "

        Yritätkö sanoa, et oon ostanut kaikki Appleni osamaksulla? Buuuuuahh! Siehän se täällä varsinainen tietäjä oletkin, oikein meedio, kun minua tuntematta leikit tietävää? Ihan pelle olet, varsinainen narri.

        Idiootti, joka päivystää täällä lähes kellon ympäri, omistaa museo ipadin. BUUUUUUUUUUAAAAHHHH! Hähääääääää! Höhöhöhö.


      • Sinappikoneelle
        KeskusteluaiPhnesta kirjoitti:

        " Omistan ios laitteita, sinä et omista. "

        Yritätkö sanoa, et oon ostanut kaikki Appleni osamaksulla? Buuuuuahh! Siehän se täällä varsinainen tietäjä oletkin, oikein meedio, kun minua tuntematta leikit tietävää? Ihan pelle olet, varsinainen narri.

        Idiootti, joka päivystää täällä lähes kellon ympäri, omistaa museo ipadin. BUUUUUUUUUUAAAAHHHH! Hähääääääää! Höhöhöhö.

        Olet kyllä vaihteeksi keksinyt omia harhakuvitelmiasi, missään en ole puhunut tuollaisia asioita.
        Ei kyllä kannattaisi edes tuollaisille provoilijoille vastailla mutta menköön nyt tämän kerran vielä.


      • KeskusteluaiPhonesta
        Sinappikoneelle kirjoitti:

        Olet kyllä vaihteeksi keksinyt omia harhakuvitelmiasi, missään en ole puhunut tuollaisia asioita.
        Ei kyllä kannattaisi edes tuollaisille provoilijoille vastailla mutta menköön nyt tämän kerran vielä.

        Olet yks saatanan vitun pelle! Nimimerkki vaihtuu jatkuvasti jo saman threadin aikana, sulla ei ole alkeellistakaan käsitystä yhtään mistään. Idiootti jauhaa samoista asioista maailman tappiin asti, aina vaan koko ajan nimimerkkiä jatkuvasti vaihtaen. Syytät toisia nimimerkin vaihtamisesta ite vaihat nimimerkkiä ihan jatkuvasti, oot täysi pelle ja idiootti ääliö! Buuuuaaaaaaahh!!!


      • Keke-
        KeskusteluaiPhonesta kirjoitti:

        Olet yks saatanan vitun pelle! Nimimerkki vaihtuu jatkuvasti jo saman threadin aikana, sulla ei ole alkeellistakaan käsitystä yhtään mistään. Idiootti jauhaa samoista asioista maailman tappiin asti, aina vaan koko ajan nimimerkkiä jatkuvasti vaihtaen. Syytät toisia nimimerkin vaihtamisesta ite vaihat nimimerkkiä ihan jatkuvasti, oot täysi pelle ja idiootti ääliö! Buuuuaaaaaaahh!!!

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tämä "audioviiveukko" esiintyy täällä muka asiantuntijana, polttaa kuitenkin hihansa välittömästi, jos joku uskaltaa sanoa vastaan, tai olla eri mieltä. Se nimimerkkikin vaihtuu jatkuvasti. Tekeytyy vielä muka täysin tietämättömäksi "en minä ole koskaan sellaista sanonut, väitätkö muuta" tyyliin. Erikoinen ihmisyksilö.


      • Keke_Laksatiivi
        Keke- kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tämä "audioviiveukko" esiintyy täällä muka asiantuntijana, polttaa kuitenkin hihansa välittömästi, jos joku uskaltaa sanoa vastaan, tai olla eri mieltä. Se nimimerkkikin vaihtuu jatkuvasti. Tekeytyy vielä muka täysin tietämättömäksi "en minä ole koskaan sellaista sanonut, väitätkö muuta" tyyliin. Erikoinen ihmisyksilö.

        Luulen että poltan hihani kun itse olet väärässä ja jankutat puutaheinää tai et usko totuuksia, nimimittelet ja teet trollaus aloituksia iphone palstalle jotka ei liity aiheeseen, kirjoittelet eri nimimerkeillä jne.

        Kyllähän minä asian tunnen, useankin ios ongelman, en puhu ikinä jos en asioista tiedä.
        Harhaluuloisuus ei liity myös tänne mitenkään jota tuntuu esiintyvän usealla trollilla.


      • Keke-
        Keke_Laksatiivi kirjoitti:

        Luulen että poltan hihani kun itse olet väärässä ja jankutat puutaheinää tai et usko totuuksia, nimimittelet ja teet trollaus aloituksia iphone palstalle jotka ei liity aiheeseen, kirjoittelet eri nimimerkeillä jne.

        Kyllähän minä asian tunnen, useankin ios ongelman, en puhu ikinä jos en asioista tiedä.
        Harhaluuloisuus ei liity myös tänne mitenkään jota tuntuu esiintyvän usealla trollilla.

        Että tällaisella nimomerkillä tällä kertaa :)

        Onko ainoa totuus sinun "totuutesi"?

        Kukahan täällä jankuttaa? Montako kirjoitusta teit johdosta ja adapterista, 25? 50?


      • OngelmaineniPhone
        Keke_Laksatiivi kirjoitti:

        Luulen että poltan hihani kun itse olet väärässä ja jankutat puutaheinää tai et usko totuuksia, nimimittelet ja teet trollaus aloituksia iphone palstalle jotka ei liity aiheeseen, kirjoittelet eri nimimerkeillä jne.

        Kyllähän minä asian tunnen, useankin ios ongelman, en puhu ikinä jos en asioista tiedä.
        Harhaluuloisuus ei liity myös tänne mitenkään jota tuntuu esiintyvän usealla trollilla.

        " Kyllähän minä asian tunnen, useankin ios ongelman, en puhu ikinä jos en asioista tiedä. "

        No hyvä, että meillä on tietävä heppu täällä. Sanos nyt sitten, miksi iOS 10 päivityksen jälkeen ei toimi henkilökohtaiset soittoäänet? Miksi puhelin sammuu vastatessa puheluun, ilmoittaa virran vähyydestä ja virtaa kuitenkin on, minullakin ollut parhaillaan 38%? Tämä toistuu tämän tästä. Miksi virrankulutus on kaksinkertaistunut tämän päivityksen myötä? Ennen päivitystä virtaa riitti parhaimmillaan kahdeksi vuorokaudeksi, muutenkaan ei oireiluja oikeastaan koskaan. Itselläni ollut useita iPhoneja, en vain itse osaa ratkaista näitä ongelmia? P.S. Älä laita linkkejä, nämä on jo liettu, kerro ihan oman tietämyksesi pohjalta, kiitos.


      • Audiolatenssimies
        OngelmaineniPhone kirjoitti:

        " Kyllähän minä asian tunnen, useankin ios ongelman, en puhu ikinä jos en asioista tiedä. "

        No hyvä, että meillä on tietävä heppu täällä. Sanos nyt sitten, miksi iOS 10 päivityksen jälkeen ei toimi henkilökohtaiset soittoäänet? Miksi puhelin sammuu vastatessa puheluun, ilmoittaa virran vähyydestä ja virtaa kuitenkin on, minullakin ollut parhaillaan 38%? Tämä toistuu tämän tästä. Miksi virrankulutus on kaksinkertaistunut tämän päivityksen myötä? Ennen päivitystä virtaa riitti parhaimmillaan kahdeksi vuorokaudeksi, muutenkaan ei oireiluja oikeastaan koskaan. Itselläni ollut useita iPhoneja, en vain itse osaa ratkaista näitä ongelmia? P.S. Älä laita linkkejä, nämä on jo liettu, kerro ihan oman tietämyksesi pohjalta, kiitos.

        En puhu asioista joista en tiedä, miksi kysyt minulta asiaa, en minä sitä tiedä miksi sinulla tuo ongelma on.
        Onko lukemisenymmärryksessä vikaa vai trollailetko?


      • OngelmaineniPhone
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        En puhu asioista joista en tiedä, miksi kysyt minulta asiaa, en minä sitä tiedä miksi sinulla tuo ongelma on.
        Onko lukemisenymmärryksessä vikaa vai trollailetko?

        Ai, ymmärsin kertomasi perusteella, että tiedät kaiken iOS laitteista? Totuus taitaakin sitten olla, ettet tiedäkkään näistä yhtään mitään? Älä sitten mainosta itseäsi tietävänä kaverina ja totuuden kertomisella, kun totuus on hukassa.


      • Keke_Sinappipöksy
        OngelmaineniPhone kirjoitti:

        Ai, ymmärsin kertomasi perusteella, että tiedät kaiken iOS laitteista? Totuus taitaakin sitten olla, ettet tiedäkkään näistä yhtään mitään? Älä sitten mainosta itseäsi tietävänä kaverina ja totuuden kertomisella, kun totuus on hukassa.

        Ei yllätä yhtään että väärin ymmärrät, ulosantisi on sellaista.
        Missään en ole mainostanut tietäväni kaikkea, tuskin kukaan tietää kaikkea, enemmän tiedän kuitenkin kuin sinä tulet ikinä tietämään.

        Pidät siis lampaistakin kun trollaat ketjusta toiseen horisemassa lampaista.
        Trollimon trolli, sinappikone on sinappikone.


      • OngelmaineniPhone
        Keke_Sinappipöksy kirjoitti:

        Ei yllätä yhtään että väärin ymmärrät, ulosantisi on sellaista.
        Missään en ole mainostanut tietäväni kaikkea, tuskin kukaan tietää kaikkea, enemmän tiedän kuitenkin kuin sinä tulet ikinä tietämään.

        Pidät siis lampaistakin kun trollaat ketjusta toiseen horisemassa lampaista.
        Trollimon trolli, sinappikone on sinappikone.

        " Pidät siis lampaistakin kun trollaat ketjusta toiseen horisemassa lampaista."

        Olet harhainen, mene lääkäriin!

        Mikä on sinappikone?

        Mikset pysy keskustelussa yhdellä ja samalla nimimerkillä, vaihtuu joka kommentissa?


      • Ongelmainen-Keke
        OngelmaineniPhone kirjoitti:

        " Pidät siis lampaistakin kun trollaat ketjusta toiseen horisemassa lampaista."

        Olet harhainen, mene lääkäriin!

        Mikä on sinappikone?

        Mikset pysy keskustelussa yhdellä ja samalla nimimerkillä, vaihtuu joka kommentissa?

        Mikset sinä pysy samalla nimimerkillä ja miksi puhut pskaa toisessa ketjussa applesta ja puhut lampaista?


      • OngelmaineniPhone
        Ongelmainen-Keke kirjoitti:

        Mikset sinä pysy samalla nimimerkillä ja miksi puhut pskaa toisessa ketjussa applesta ja puhut lampaista?

        ? Kysymykseen vastaat kysymyksellä, mitä ihmettä? Mikä ihmeen tyyppi oikein olet? Mitä olen kirjoittanut ja mihin? Oon nyt vähän ihmeissäni. Valaise vähän että pääsen kärryille, mistä ihmeen lampaista?

        Kenen kanssa keskustelen, nimimerkki vaihtuu koko ajan? Oletko jotenkin ongelmainen nimimerkistäsi päätellen?

        Jos hei kysyn apua, miksi saan ihme syytöksiä, en tajuu? Kaikenlaista täällä netissä on?


      • Sinappikone-Keke
        Keke- kirjoitti:

        Että tällaisella nimomerkillä tällä kertaa :)

        Onko ainoa totuus sinun "totuutesi"?

        Kukahan täällä jankuttaa? Montako kirjoitusta teit johdosta ja adapterista, 25? 50?

        "Onko ainoa totuus sinun "totuutesi"?"
        Ei tietenkään, kuka sellaista edes väittää?

        Montako ei palstan aiheeseen liittyvää aloitusta let tehnyt, 50-1000?


      • ongelmainen-Keke
        OngelmaineniPhone kirjoitti:

        ? Kysymykseen vastaat kysymyksellä, mitä ihmettä? Mikä ihmeen tyyppi oikein olet? Mitä olen kirjoittanut ja mihin? Oon nyt vähän ihmeissäni. Valaise vähän että pääsen kärryille, mistä ihmeen lampaista?

        Kenen kanssa keskustelen, nimimerkki vaihtuu koko ajan? Oletko jotenkin ongelmainen nimimerkistäsi päätellen?

        Jos hei kysyn apua, miksi saan ihme syytöksiä, en tajuu? Kaikenlaista täällä netissä on?

        Et siis tiedä mitä kirjoitat etkä osaa lukea nimimerkkiä?


      • menelekuriin
        ongelmainen-Keke kirjoitti:

        Et siis tiedä mitä kirjoitat etkä osaa lukea nimimerkkiä?

        Yritätkö leikkiä saitin besserwisseriä? Sääli on parantumatonta sairauttasi. Koita päästä elämässäsi eteenpäin. Koita päästä vaikka töihin. Taidat Keke tai kuka milloin oletkin olla moniongelmainen?


      • Keke-Keke
        menelekuriin kirjoitti:

        Yritätkö leikkiä saitin besserwisseriä? Sääli on parantumatonta sairauttasi. Koita päästä elämässäsi eteenpäin. Koita päästä vaikka töihin. Taidat Keke tai kuka milloin oletkin olla moniongelmainen?

        Trollaus himosi ei ota laantuakseen, on ne nassikat kyllä semmosia,mno huomenna taas kouluun ja sitten illalla vasta trollaa lisää jookosta?


      • HyvinHYVINvihainen
        Keke-Keke kirjoitti:

        Trollaus himosi ei ota laantuakseen, on ne nassikat kyllä semmosia,mno huomenna taas kouluun ja sitten illalla vasta trollaa lisää jookosta?

        Jo nyt on! Ettekö te saatanan pellet voi jo lopettaa tuota typerää nahisteluanne? Ja sinä palstan ikitrolli latenssimikäliemies voit olla joskus hiljaa ja olla tuomatta jankutustasi joka ainoaan keskusteluun. Palstan aihe on iphone, sinä jos kuka olet trolli tuomalla esiin kaiken aikaa androidin parhautta ja moittimalla esimerkiks iponin ominaisuuksia. Jos tykkäät puhua androideista, puhu niille varatuilla alueilla, älä täällä tämä on tarkoitettu iPhonelle! Lopeta jatkuva henkilökohtaisuuksiin meno ja pysy asiassa. Jos tiedät iPhonesta, mikset ikinä ole auttamassa täällä yhdenkään avunpyytäjän kirjoituksiin?

        En sitten ole kukaan väittelyihisi osallistunut, ettet hyökkää nyt minuakin vastaan. Ehkä pian pyydämme jo ylläpitäjää apuun, jollei meno rauhotu täällä.


      • Audiolatenssimies
        HyvinHYVINvihainen kirjoitti:

        Jo nyt on! Ettekö te saatanan pellet voi jo lopettaa tuota typerää nahisteluanne? Ja sinä palstan ikitrolli latenssimikäliemies voit olla joskus hiljaa ja olla tuomatta jankutustasi joka ainoaan keskusteluun. Palstan aihe on iphone, sinä jos kuka olet trolli tuomalla esiin kaiken aikaa androidin parhautta ja moittimalla esimerkiks iponin ominaisuuksia. Jos tykkäät puhua androideista, puhu niille varatuilla alueilla, älä täällä tämä on tarkoitettu iPhonelle! Lopeta jatkuva henkilökohtaisuuksiin meno ja pysy asiassa. Jos tiedät iPhonesta, mikset ikinä ole auttamassa täällä yhdenkään avunpyytäjän kirjoituksiin?

        En sitten ole kukaan väittelyihisi osallistunut, ettet hyökkää nyt minuakin vastaan. Ehkä pian pyydämme jo ylläpitäjää apuun, jollei meno rauhotu täällä.

        Kyllä se sinä olet iki trolli ja mistään et mitään tiedä.
        Kerrohan missä olen jotain trollannut?
        Ilmiselvästi kuulut näihin mitään tajuamattomiin trolleihin jotka on puolueellisia koska et käsitä että voi olla myös puolueeton.

        Usein olen auttanut, sinä et yhtään koska et ilmeisesti tiedä mitään.

        Jos ei ole muuta sanottavaa kuin ihmisten arvostelu niin pysy poissa täältä provoilemasta ja trollailemasta.

        Voi kun saisi banaanit tuollaisille trolleille, vois vaikka itse ruveta valvojaksi.


      • Audiolatenssimies
        HyvinHYVINvihainen kirjoitti:

        Jo nyt on! Ettekö te saatanan pellet voi jo lopettaa tuota typerää nahisteluanne? Ja sinä palstan ikitrolli latenssimikäliemies voit olla joskus hiljaa ja olla tuomatta jankutustasi joka ainoaan keskusteluun. Palstan aihe on iphone, sinä jos kuka olet trolli tuomalla esiin kaiken aikaa androidin parhautta ja moittimalla esimerkiks iponin ominaisuuksia. Jos tykkäät puhua androideista, puhu niille varatuilla alueilla, älä täällä tämä on tarkoitettu iPhonelle! Lopeta jatkuva henkilökohtaisuuksiin meno ja pysy asiassa. Jos tiedät iPhonesta, mikset ikinä ole auttamassa täällä yhdenkään avunpyytäjän kirjoituksiin?

        En sitten ole kukaan väittelyihisi osallistunut, ettet hyökkää nyt minuakin vastaan. Ehkä pian pyydämme jo ylläpitäjää apuun, jollei meno rauhotu täällä.

        Viestisi voisi tosiaan ilmoittaa asiamattomana ylläpitoon, mutta rauhoituppa nyt sen trollauksen kanssa ettei tartte ylläpidon kanssa olla yhteydessä.


      • HyvinHYVINvihainen
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Viestisi voisi tosiaan ilmoittaa asiamattomana ylläpitoon, mutta rauhoituppa nyt sen trollauksen kanssa ettei tartte ylläpidon kanssa olla yhteydessä.

        Eipä tehonnut huomautus. Ilmeisesti kaikki muut ovat trolleja sinua lukuunottamatta. Eipä uskoisi, että olet aikuinen. Annetaanpa asia ylläpidon pohdittavaksi, liitän mukaan muutaman keskustelulinkin, jossa "kunnostaudut".


      • Audiolatenssimies
        HyvinHYVINvihainen kirjoitti:

        Eipä tehonnut huomautus. Ilmeisesti kaikki muut ovat trolleja sinua lukuunottamatta. Eipä uskoisi, että olet aikuinen. Annetaanpa asia ylläpidon pohdittavaksi, liitän mukaan muutaman keskustelulinkin, jossa "kunnostaudut".

        Ei kaikki ole trolleja mutta suurin osa on ja keskustelut muista keskustelijoista ei liity palstan aiheeseen.
        Ilmoitthan myös ne asiattomat avaukset joissa nimitellään ja arvostellaan minua?

        Sinäkin kirjoittelet tällaisia asiattomia, ilmoitankin ylläpitoon samantien viestisi kun ei tuntunut huomatus tehoavan.

        Ps. vaihdan nimimerkkiä tästä eteenpäin koska tuntuu olevan suurin puheenaihe tämä nykyinen nimimerkkini.
        Yksikään viestini ei muuten ole asiaton joten poistoon ei ole syytä.


    • HyvinHYVINvihainen

      " Ps. vaihdan nimimerkkiä tästä eteenpäin "

      Hyvin tuo on vaihtunut tähänkin asti. Tuota, viitaten edelliseen viestiisi MINULLE, onko sulla kaikki kotona?

      • Iponit

        Kuinka niin, onko sinulla joku erityisoikeus arvostella muita mutta sinua ei saa sitten arvostella vastineeksi?
        Oletko kuullut sanontaa, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?


      • Audiolatenssimies

        Itseasiassa voisin luopua koko palstasta koska ei täällä enää järkeviä keskustelijoita tunnu olevan kuin satunnaisesti joku asiallinen kysyjä.
        Katsotaan kuinka trollaus jatkuu, saatan kuitenkin joskus käydä neuvomassa ja antamassa vinkkejä.

        Eli se on moro sano poro.


      • Byebyebye
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Itseasiassa voisin luopua koko palstasta koska ei täällä enää järkeviä keskustelijoita tunnu olevan kuin satunnaisesti joku asiallinen kysyjä.
        Katsotaan kuinka trollaus jatkuu, saatan kuitenkin joskus käydä neuvomassa ja antamassa vinkkejä.

        Eli se on moro sano poro.

        Paskan neuvoja, itkemässä epäsopivia johtoja ja adaptereita, syyttämässä trolliksi, osaamattomaksi ja niin edelleen. Hei hei kun heti meet, älä takas tuu.


      • Trollintuntija
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Itseasiassa voisin luopua koko palstasta koska ei täällä enää järkeviä keskustelijoita tunnu olevan kuin satunnaisesti joku asiallinen kysyjä.
        Katsotaan kuinka trollaus jatkuu, saatan kuitenkin joskus käydä neuvomassa ja antamassa vinkkejä.

        Eli se on moro sano poro.

        Tästähän sinut löytää:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe