Kahden valtiattaren alistamana

orjamiess

Vaimolla oli minulle syntymäpäiväksi yllätys, ja sitä se kyllä oli aivan uusiin sfääreihin kohotettuna. En ikinä olisi voinut kuvitellakaan mitään sellaista – mutta samalla se oli kaikkien toiveideni täyttymys.

Kun tulin töistä, vaimo oli jo valmiina eteisessä. Valmiina tarkoitti valmiina lähtöön jonnekin tuntemattomaan paikkaan, jossa yllätykseni sijaitsi. Minua vähän hämmästytti, että vaimolla oli jo pitkä takkikin päällään, aivan kuin hän olisi piilotellut asuaan, mutta epäilin ja toivoin, että asu olisi osa yllätystä. Sen verran nimittäin näin, että asuun kuuluivat ohuet mustat sukat, jotka katosivat takin alle, ja jo se sai sydämeni lyömään tavallista kovemmin.

Minut passitettiin pikaiseen suihkuun, jonka aikana vaimo sanoi etsivänsä minulle vaatteet. Kun palasin itseäni kuivaillen, löysin sängyltä aivan normaalit vaatteet. Se oli helpotus, sillä olin jo ehtinyt kuvitella, että minua kuljetettaisiin jossain pilailukuteissa ympäriinsä. Mutta vähänpä minä tiesin, kun kuvittelin niissä vaatteissa illan viettäväni.

– Onko se varmasti pesty hyvin? kysyi vaimo puristaen veitikkaani, jonka olin jo ehtinyt saada kalsareiden kätköihin.
– Totta kai… sinua varten, sanoin odotukset – ja jokin muukin – nyt jo varsin korkealla illan suhteen. Jos kaluni piti olla hyvin pesty, niin varmaan sille olisi käyttöä illalla. Olisikohan vaimoni viemässä minua jonnekin hotelliin mukavaan kahdenkeskiseen yöhön…
– Sano ’kyllä, valtiatar’ kuiskasi vaimoni korvaani.

Tätä leikkiä minä rakastin. Rakastin sitä, että vaimoni otti ohjat käsiinsä, komensi ja alisti minua. En ikinä voinut saada siitä tarpeekseni. Olin saman tien kivikovana, kun sain sanoa:

– Kyllä, valtiatar.
Vaimoni hyväili minua boksereiden päältä, mutta ei tehnyt mitään muuta, hymyili vain merkitsevästi. Hän kyllä tiesi, miten minua kiusattiin kaikkein parhaiten.

Vaimo komensi minut laittamaan päällysvaatteet myös. Itse hän otti salaperäisen laukun mukaansa, mutta minulle ei annettu mitään matkatavaroita. Kun kysyin asiasta, vaimo hymyili vain ja sanoi:
– Et sinä tarvitse. Ja mitä unohtui kysymyksestäsi?
– ’Valtiatar’… Anteeksi, valtiatar.

Leikki oli siis nyt päällä, mutta se vain kiihotti minua, samoin kuin tuntematon päämäärämme. Vaimo määräsi minut rattiin ja alkoi antaa ajo-ohjeita. Minä tottelin nöyrästi ja vilkuilin samalla salaa vaimon mustan nylonin peittämää reittä, jonka takki avautuessaan anteliaasti paljasti.

Minulla ei ollut aavistustakaan, mikä oli määränpäämme, kun matkamme eteni, ajoin vain, minne neuvottiin. Sitten olimme jo Kehä kolmosella, eli ainakaan minnekään keskustan hotelliin emme olleet suuntaamassa. Pienen sivutien kohdalla vaimo käski minun kääntyä.

Kapea tie vei suuren, kartanomaisen talon pihaan. Täälläkö minun yllätykseni olisi? Ja mitä ihmettä se voisi olla?

Vaimoni käski minun pysyä autossa ja meni itse ovelle. Hetken kuluttua hän viittasi minua tulemaan perässä.

Eteisessä ei ollut ketään muita kuin vaimoni, vaikka olisin voinut vannoa, että äsken hän oli keskustellut jonkun kanssa, ja olihan jonkun täytynyt päästää hänet sisäänkin.

Eteinenkään ei ollut mikään tavallisen kodin eteinen, pikemminkin se muistutti pientä ravintolan narikkaa. Mutta jokin sanoi minulle, että tänne ei selvästikään oltu tultu millekään syntymäpäiväkahville.

Vaimoni oli itse vielä salaperäisesti päällysvaatteet yllä, mutta minun hän käski jättää takkini naulakkoon sekä lompakkoni ja avaimeni tallelokeroon. Oli jotenkin kiihottavaa, että hän piti sillä lailla ohjat käsissään, ja huomasin odottavani ja kaipaavani sitä lisää. Ja sitä minä kohta saisin, yltäkylläisesti, vaikka en sitä osannut siinä vaiheessa kuin hämärästi aavistaa.

Vaimoni johdatti minut eteenpäin. Mustat, kimaltelevat kivilattiat kopisivat seksikkäästi hänen korkojensa alla, kun hän veti minut vasemmalla olevaan huoneeseen. Se oli jonkinlainen pukeutumistila, pukuhuone peileineen ja rekvisiittoineen.

Siellä oli peruukkeja, kenkiä, meikkejä, naamioita – jos jotakin. Vaimoni ei kuitenkaan halunnut minun pukeutuvan mihinkään niistä. Hän heitti eteeni pienen, nahasta ja niiteistä kootun vaatekappaleen ja komensi:
– Pue tuo yllesi!
– Tuo pelkästään? Mutta…
– Ei mitään muttia. Kun minä käsken jotain, niin sinä vastaat vain yhdellä tavalla: ’Kyllä, valtiatar’. Onko selvä?
– Kyllä, valtiatar, minä sanoin alistuneena.
Vaimoni veti pukeutumishuoneen sulkevat verhot kiinni ja jätti minut yksin nöyryytykseni kera.

Nahkavaatekappale paljastui kalsareiden irvikuvaksi, jossa oli edessä niitein koristettu kalukukkaro ja takana kaksi ohutta remmiä, jotka jättivät pakarat paljaiksi. Pukeuduin siihen ja jäin odottamaan, mitä vaimoni, nykyinen valtiattareni, seuraavaksi minusta haluaisi...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/alistaminen/kahden-valtiattaren-alistama/

4

2094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toskii

      Tosi kiihottavaa luettavaa

    • itemaster

      Aika hyvä alistustarina vaihteeks

    • goodiedoodie

      En yleensä diggaa kauheesti alistusjutuist, mut tää oli goodie

    • taastaastaas

      Ei jaksais

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe