Kaapelit 10 metriä CAT 6 Flat UTP Ethernet Network Cable RJ45 kummassakin koneessa. 2Gb/s nopeudet tuettuja kaapelissa. Reititin on Asus rt-n10u johon asennettu tomato-firmware. Porttien pitäisi tukea 100M nopeuksia.
Lyhyellä CAT 5 kaapelilla tulee 10M Half ..
http://aijaa.com/fpTSFT
https://www.asus.com/Networking/RTN10U/specifications/
Miksi yhteyteni on 10M Full?
6
102
Vastaukset
- Affiliate-Julkaisia
"Porttien pitäisi tukea 100M nopeuksia."
Niinhän nuo speksit sanoo, miksi epäilet etteivät ole sitä mitä sanotaan.
10M Full = Yhtäaikainen liikenne molempiin suuntiin
10M Half= Vain yhteen suuntaa kerrallaan. - 5dli5ixL
Millainen verkkokortti on toisessa päässä?
- roskaapaketissa
Sellasia ne reitittimien epämääräiset linuxit ovat.
- roskaapaketissa2
Kannattaa hankkia windows reititin ja pysyä poissa netistä kunnes se löytyy.
- kaapelitpaskana
Jospa ne kaapelit on paskana. Jos ne on ebaysta tilattuja halvimpia niin ei mikään ihme, itselleni on käynyt monesti niin.
Noiden muutaman metrin mittaisten verkkokaapelien tekeminen itse tulee halvemmaksi, hankkii kaapelia kokonaisen kelan ja leikkaa sopivat pätkät sekä puristaa liittimet itse päihin. Liittimiä saa ebaysta halvalla tilattua ja ne on ollut ihan ok. - Täysin_susi_reititin
UTP ? Unprotected eli suojaamaton kaapeli, pitkä .... Asuksen 10 boxi varmaan ongelmana, tulostinserveripalikka tekee ihan samaa..... Taiwanilaista laatua ..... Hanki uusi niin toimii paremmin. Minä en osta enää mitään asus tuotteita, ne meni 2012 jälkeen ihan sekundaksi komponenttilaadulta (AOL kondensaattorit joiden elinkaari on typistetty). Puoli tusinaa asus näyttistä missä kondensaattorit on paisuneet ... Samaten ongelmia on tullut emolevyissä vastaan. modeemi rt-n10u on täysin karvalakki versio, ongelmat on ihan ilmeisiä - niitä myytiin sittemmin korjaamattomien ongelmien myötä pois 10 euron hintaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967