Tänään on suklaapäivä ja ostin 3 kiloa suklaata. Oli tarkouksessa. Meillä ostellaan aina suuri määriä karkkia ja aina tarjouksestajotta saa joka päivä karkkia. Sitä on aina tarjolla ja saa valita mitä ottaa. Meillä on iso kori olkkarin sivupöydällä, ja siihen laitan aina ostetut karkit ja jokainen saa ottaa mitä haluaa. Mulla on suklaapäivä. Lapset tykkää irtokarkeita ja niitä napsuttelee pitkin päivää.
En ymmärrä moisia karkkipiviä, miksi sellaisia on.
Meillä on karkkipäivä joka päivä. On kauheeta kun toiset vanhemmat huutaa kauppa raikuen lapsille kun haluaa karkkia, ja itse ostelevat sitten kuitenkin kaljaa ja äin ntupakkaa, mutta lapset ei saa karkkia.
Olen huomannu ettei lapset joka päivä sitä syö, kun aina on tarjolla niin se on niin normaalia että he syövät aina kun haluavat. Karkkia on aina.
Jokapäivä karkkipäivä
Karkkinenperhe
2
103
Vastaukset
- huåh
Niin onhan se parempi vetää joka päivä viinipullo ku örderit viikonloppuisin.
Eiku niin, mähän vedän joka päivä ne örderit. No mut silti. - herkkusuut
Samoin, kesällä syötiin jäätelöä 3 litraa päivässä, ostetiin aina paljon kerralla ja kierrettiin kaikki kaupat missä oli 1 e litra jäätelötarjous. Ostettiin pieni pakasearkku joka on täynnä jäätelöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694