Tänään on suklaapäivä ja ostin 3 kiloa suklaata. Oli tarkouksessa. Meillä ostellaan aina suuri määriä karkkia ja aina tarjouksestajotta saa joka päivä karkkia. Sitä on aina tarjolla ja saa valita mitä ottaa. Meillä on iso kori olkkarin sivupöydällä, ja siihen laitan aina ostetut karkit ja jokainen saa ottaa mitä haluaa. Mulla on suklaapäivä. Lapset tykkää irtokarkeita ja niitä napsuttelee pitkin päivää.
En ymmärrä moisia karkkipiviä, miksi sellaisia on.
Meillä on karkkipäivä joka päivä. On kauheeta kun toiset vanhemmat huutaa kauppa raikuen lapsille kun haluaa karkkia, ja itse ostelevat sitten kuitenkin kaljaa ja äin ntupakkaa, mutta lapset ei saa karkkia.
Olen huomannu ettei lapset joka päivä sitä syö, kun aina on tarjolla niin se on niin normaalia että he syövät aina kun haluavat. Karkkia on aina.
Jokapäivä karkkipäivä
Karkkinenperhe
2
78
Vastaukset
- huåh
Niin onhan se parempi vetää joka päivä viinipullo ku örderit viikonloppuisin.
Eiku niin, mähän vedän joka päivä ne örderit. No mut silti. - herkkusuut
Samoin, kesällä syötiin jäätelöä 3 litraa päivässä, ostetiin aina paljon kerralla ja kierrettiin kaikki kaupat missä oli 1 e litra jäätelötarjous. Ostettiin pieni pakasearkku joka on täynnä jäätelöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399