Tänään on suklaapäivä ja ostin 3 kiloa suklaata. Oli tarkouksessa. Meillä ostellaan aina suuri määriä karkkia ja aina tarjouksestajotta saa joka päivä karkkia. Sitä on aina tarjolla ja saa valita mitä ottaa. Meillä on iso kori olkkarin sivupöydällä, ja siihen laitan aina ostetut karkit ja jokainen saa ottaa mitä haluaa. Mulla on suklaapäivä. Lapset tykkää irtokarkeita ja niitä napsuttelee pitkin päivää.
En ymmärrä moisia karkkipiviä, miksi sellaisia on.
Meillä on karkkipäivä joka päivä. On kauheeta kun toiset vanhemmat huutaa kauppa raikuen lapsille kun haluaa karkkia, ja itse ostelevat sitten kuitenkin kaljaa ja äin ntupakkaa, mutta lapset ei saa karkkia.
Olen huomannu ettei lapset joka päivä sitä syö, kun aina on tarjolla niin se on niin normaalia että he syövät aina kun haluavat. Karkkia on aina.
Jokapäivä karkkipäivä
Karkkinenperhe
2
84
Vastaukset
- huåh
Niin onhan se parempi vetää joka päivä viinipullo ku örderit viikonloppuisin.
Eiku niin, mähän vedän joka päivä ne örderit. No mut silti. - herkkusuut
Samoin, kesällä syötiin jäätelöä 3 litraa päivässä, ostetiin aina paljon kerralla ja kierrettiin kaikki kaupat missä oli 1 e litra jäätelötarjous. Ostettiin pieni pakasearkku joka on täynnä jäätelöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856