Tänään on suklaapäivä ja ostin 3 kiloa suklaata. Oli tarkouksessa. Meillä ostellaan aina suuri määriä karkkia ja aina tarjouksestajotta saa joka päivä karkkia. Sitä on aina tarjolla ja saa valita mitä ottaa. Meillä on iso kori olkkarin sivupöydällä, ja siihen laitan aina ostetut karkit ja jokainen saa ottaa mitä haluaa. Mulla on suklaapäivä. Lapset tykkää irtokarkeita ja niitä napsuttelee pitkin päivää.
En ymmärrä moisia karkkipiviä, miksi sellaisia on.
Meillä on karkkipäivä joka päivä. On kauheeta kun toiset vanhemmat huutaa kauppa raikuen lapsille kun haluaa karkkia, ja itse ostelevat sitten kuitenkin kaljaa ja äin ntupakkaa, mutta lapset ei saa karkkia.
Olen huomannu ettei lapset joka päivä sitä syö, kun aina on tarjolla niin se on niin normaalia että he syövät aina kun haluavat. Karkkia on aina.
Jokapäivä karkkipäivä
Karkkinenperhe
2
93
Vastaukset
- huåh
Niin onhan se parempi vetää joka päivä viinipullo ku örderit viikonloppuisin.
Eiku niin, mähän vedän joka päivä ne örderit. No mut silti. - herkkusuut
Samoin, kesällä syötiin jäätelöä 3 litraa päivässä, ostetiin aina paljon kerralla ja kierrettiin kaikki kaupat missä oli 1 e litra jäätelötarjous. Ostettiin pieni pakasearkku joka on täynnä jäätelöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837