Usb digiviritin ohjelmistoja

Anysee-boksi

Tietääkö kukaan ja voisiko samalla mainita sellaisia digiviritin ohjelmistoja joilla myös mahdollisesti onnistuu nauhoitus?

Kyseessä on Anysee combo digiviritin jossa siis on kaapeli sekä antenniverkon virittimet.
Anyseen oma ohjelma lopetti taas vaihteeksi toiminnan, ilmeisesti tabletin usb johto aiheuttaa sen.

10

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaffeine.

• Anysee-boksi

Ainiin, oleellinen unohtui mainita että kyseessä on siis Windows.
        Eli kunhan windowsin ohjelmisto on niin se riittää, tabletissani nimittäin ei ol linux jakelua.

Kaffeinea ei vissiin saa windowsiin?

• Anysee-boksi kirjoitti:

Ainiin, oleellinen unohtui mainita että kyseessä on siis Windows.
        Eli kunhan windowsin ohjelmisto on niin se riittää, tabletissani nimittäin ei ol linux jakelua.

Kaffeinea ei vissiin saa windowsiin?

Valitettavasti Kaffeinea ei Windowsiin saa. Kaffeine hakkaisi useimmat kaupallisetkin telkkarinkatselu- ja tallennusohjelmat, ainakin Anyseen omat tekeleet.

Oletko kokeillut VLC:llä? DVB:n vastaanotto digivirittimen kautta siinä on ainakin Linuxeissa, mutta on näköjään melkoisesti manuaalista kanavanippujen säätämistä ja VLC:n käyttöohjeen pläräämistä, ennen kuin onnistuu. En itse ole vaivautunut kokeilemaan.

• Anysee-boksi

Windows 10 laitehallinnassa näkyy viritin tuntemattomana usb laitteena (tuntematon usb laite, portin nollaus epäonnistui)
      Onkohan tuohon korjaus edotuksia tai mistä vika voisi johtua?

• Jaa, sinulta puuttuu boksin ajuritkin Kymppiin? Voi olla paha paikka, ellei Anyseellä ole uusia ajureita sivuillaan.

• 102030405060

Asenna kasin ajurit jos ne löytyy valmistajalta.

Niin minäkin tein tulostimen kanssa kun ei ollut valmistajan sivulla kymppiin ajuria, ja hyvin toimii . . .

• Anysee-boksi
        Kollimaattori kirjoitti:

Jaa, sinulta puuttuu boksin ajuritkin Kymppiin? Voi olla paha paikka, ellei Anyseellä ole uusia ajureita sivuillaan.

On mulla paketti joka on toiminut kyllä, tabletti ei ole ollut pitkään aikaan edes käytössä ja ei ole siis päivitelty edes mutta nyt taas alkoi valitus boksista eikä ohjelma käynnisty, eli tätä on tapahtunut ennenkin ja välillä on alkanut toimimaan.
        En tiedä mikä tätä ailahtelevaa toimii ja ei toimii vikaa aiheuttelee.

Sama ajuri ja ohjelmisto paketti on muuten käytössä läppärissä ja siinäkin win kymppi, kaikki toimii siinä.

• Anysee-boksi
        102030405060 kirjoitti:

Asenna kasin ajurit jos ne löytyy valmistajalta.

Niin minäkin tein tulostimen kanssa kun ei ollut valmistajan sivulla kymppiin ajuria, ja hyvin toimii . . .

Pitää varmaan kokeilla ajureiden asentelua vielä muutama kymmenen kertaa, sitä on aina joutunut harrastelemaan.

Kuitenkin alkuperäiseen kysymykseen jos olisi jollakin vastaus, eli onko vaihtoehto ohjelmistoa windowsille jolla voi katsella tv kanavia?

• apinajagorilla

"Olen vain yrittänyt käyttää Google löytää, jos tämä yhdistelmä toimii.
      On yksi toiveikas listalle degroeneknop.nl, mutta sivusto on alas, valitettavasti.

Minulla on kaksi valhetta, että haluan myydä. Tykkään antamaan tarvittavat tiedot mahdollisille ostajille, joten minun onko tämä (USB) Anysee työtä Windows 10? Jos minun laittaa sen USB-porttiin sitten asentaa roikkuu siellä itsestään BDA ajurit, niin se on jo lupaavia.
      Olen itse laittaa takaisin Windows Media Centerin 10 ja hyödyntää verkon viritin. Se toimii moitteettomasti nyt.

Yhdestä hollantilaisesta ketjusta Googlen "mainio" suomennos.

• Anysee-boksi

Tiedoksi jos jollakin muulla on sanoja ongelmia että windows ei suostu boksin kanssa yhteistyöhön niin korjauksena oli että laitehallinnassa etsiin anysee kohdan ja klikkaa päivitä ohjain, windows sanoo että paras ohjain on jo asennettu mutta sitten boksi alkaakin toimimaan.

Toki olisi kiva kuulla onko windowsille olemassa muita viritin softia kuin anyseen oma.
      Vlc soitinta en ole saanut toimimaan, vaatii ilmeisesti säätämistä aika lailla.
      Kaffeine on linux jakeluissa tiedossa ja muistaakseni juuri sitä joskus kauan sitten käytinkin.
      Mutta onko windowsille mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe