Kun Niinistö soitti Putinille

KaupuKeskust

Presidentti Niinistön soitto Syyrian raskaista pommituksista Putinille. Tuotti heti kohta tulosta, nimittäin kaksi venäjän hävittäjää lensi suomen ilmatilassa.
Putin siis halusi ilmaista, että eikö se ole hyvä kun minä olen nyt täällä idässä.
Muuten minä voisin olla siellä karjalan yllä enemmänkin.

Tosiaan kun Putin on idässä, niin nyt olisi suomen helpompi liittyä Natoon. Kun Putinin huomio on Syyrian pommituksissa. Parin vuoden päästä voi olla vaikeampaa, jos itä rauhoittuu.

18

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmituinenSetti

      Ilmoittautua seuraavaksi sotatanteereeksi, muiden määräysvallassa ?

    • http://www.iltasanomat.fi/
      Hyvä Veli. Olet tehnyt viisaan päätöksen liittyessäsi yhä kasvavaan järkevien ihmisten NATO-jäsenyyttä kannattavaan joukkoon.
      Ryssä kokeilee miten sen provokaatioihin reagoidaan. Pahinta tässä tilanteessa olisi hyssyttely ja alistuminen. Kuten Mannerheim sanoi. "Venäjä kunnioittaa voimaa".

      • Suomen toimethan tähtäävätkin siihen, että noista hävittäjistä tulisi pysyvä ilmiö taivaallamme, ja Suomi vihdoinkin miehitettäisi. Ainakin vähemmistö sellaista tuntuu selvästikin kerjäävän - uutta selkäsaunaa uhostaan.


      • ZimonizziZalminacci kirjoitti:

        Suomen toimethan tähtäävätkin siihen, että noista hävittäjistä tulisi pysyvä ilmiö taivaallamme, ja Suomi vihdoinkin miehitettäisi. Ainakin vähemmistö sellaista tuntuu selvästikin kerjäävän - uutta selkäsaunaa uhostaan.

        Älkää reagoiko näihin trollauksiin mitenkään.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Älkää reagoiko näihin trollauksiin mitenkään.

        Sinähän täällä trollina toimit, natotrollina, mutta siinä olet oikeassa, ettei niihin pitäisi mitenkään reagoida.


      • ZimonizziZalminacci kirjoitti:

        Sinähän täällä trollina toimit, natotrollina, mutta siinä olet oikeassa, ettei niihin pitäisi mitenkään reagoida.

        Putinin trollit tunnistaa muunmuassa kömpelöstä kieliasusta.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Putinin trollit tunnistaa muunmuassa kömpelöstä kieliasusta.

        Taas tätä samaa itkuasi, jota voisi jatkaa tapasi mukaan, kymmenien kommenttien tyhjäpäiseksi ketjuksi. Natotrollin tapoihin kuuluvana hölmöilynä, joka taas on tunnistettavissa täysin tyhjämpäiväisen sisältöisistä kommneteista.


      • ZimonizziZalminacci kirjoitti:

        Taas tätä samaa itkuasi, jota voisi jatkaa tapasi mukaan, kymmenien kommenttien tyhjäpäiseksi ketjuksi. Natotrollin tapoihin kuuluvana hölmöilynä, joka taas on tunnistettavissa täysin tyhjämpäiväisen sisältöisistä kommneteista.

        En keskustele Putinin Trollien kanssa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        En keskustele Putinin Trollien kanssa.

        Voi luoja tuota idioottia !!



      • ZaaNussi

      • ZaaNussi kirjoitti:

        Näkyy olevan taas "yhdenlainen" MV-toimitus, jonka agenda iskee oikeistososdemille.

        Kyseinen lehtihän on Tiltujen propagandaa.


    • toope.pressa

      Juu, minä huomasin saman asian. Kyllä se meidän "presidentti" osaa hoitaa diplomaattisesti asiat. Ihan oikea reaktio Putinilta. Mitä menee vittuilemaan. Tätä menoa Niinistö aloittaa "mainilan laukaukset".

      • Älä puhu paskaa.


      • ZaaNussi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Älä puhu paskaa.

        Onpas huonokäytöksinen natotrolli, tyhmyydestä johtuvaa, mutta siltikin.


      • ZaaNussi kirjoitti:

        Onpas huonokäytöksinen natotrolli, tyhmyydestä johtuvaa, mutta siltikin.

        Älä puhu paskaa Tiltu.


      • näillä.mennään

        Oikeisto sosdem on rapauttanut Suomen ja saattanut sen nykytilaan joka vain pahenee. Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Vaikeaa on väittää vastaan jos ei ole todisteita.


      • ZaaNussi
        näillä.mennään kirjoitti:

        Oikeisto sosdem on rapauttanut Suomen ja saattanut sen nykytilaan joka vain pahenee. Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Vaikeaa on väittää vastaan jos ei ole todisteita.

        Nykytilaan ollaan ajauduttu oikeistohallitusten kanssa, ja markkinatalousfundamentalistien vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe