Presidentti Niinistön soitto Syyrian raskaista pommituksista Putinille. Tuotti heti kohta tulosta, nimittäin kaksi venäjän hävittäjää lensi suomen ilmatilassa.
Putin siis halusi ilmaista, että eikö se ole hyvä kun minä olen nyt täällä idässä.
Muuten minä voisin olla siellä karjalan yllä enemmänkin.
Tosiaan kun Putin on idässä, niin nyt olisi suomen helpompi liittyä Natoon. Kun Putinin huomio on Syyrian pommituksissa. Parin vuoden päästä voi olla vaikeampaa, jos itä rauhoittuu.
Kun Niinistö soitti Putinille
18
128
Vastaukset
- OmituinenSetti
Ilmoittautua seuraavaksi sotatanteereeksi, muiden määräysvallassa ?
http://www.iltasanomat.fi/
Hyvä Veli. Olet tehnyt viisaan päätöksen liittyessäsi yhä kasvavaan järkevien ihmisten NATO-jäsenyyttä kannattavaan joukkoon.
Ryssä kokeilee miten sen provokaatioihin reagoidaan. Pahinta tässä tilanteessa olisi hyssyttely ja alistuminen. Kuten Mannerheim sanoi. "Venäjä kunnioittaa voimaa".Suomen toimethan tähtäävätkin siihen, että noista hävittäjistä tulisi pysyvä ilmiö taivaallamme, ja Suomi vihdoinkin miehitettäisi. Ainakin vähemmistö sellaista tuntuu selvästikin kerjäävän - uutta selkäsaunaa uhostaan.
ZimonizziZalminacci kirjoitti:
Suomen toimethan tähtäävätkin siihen, että noista hävittäjistä tulisi pysyvä ilmiö taivaallamme, ja Suomi vihdoinkin miehitettäisi. Ainakin vähemmistö sellaista tuntuu selvästikin kerjäävän - uutta selkäsaunaa uhostaan.
Älkää reagoiko näihin trollauksiin mitenkään.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Älkää reagoiko näihin trollauksiin mitenkään.
Sinähän täällä trollina toimit, natotrollina, mutta siinä olet oikeassa, ettei niihin pitäisi mitenkään reagoida.
ZimonizziZalminacci kirjoitti:
Sinähän täällä trollina toimit, natotrollina, mutta siinä olet oikeassa, ettei niihin pitäisi mitenkään reagoida.
Putinin trollit tunnistaa muunmuassa kömpelöstä kieliasusta.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Putinin trollit tunnistaa muunmuassa kömpelöstä kieliasusta.
Taas tätä samaa itkuasi, jota voisi jatkaa tapasi mukaan, kymmenien kommenttien tyhjäpäiseksi ketjuksi. Natotrollin tapoihin kuuluvana hölmöilynä, joka taas on tunnistettavissa täysin tyhjämpäiväisen sisältöisistä kommneteista.
ZimonizziZalminacci kirjoitti:
Taas tätä samaa itkuasi, jota voisi jatkaa tapasi mukaan, kymmenien kommenttien tyhjäpäiseksi ketjuksi. Natotrollin tapoihin kuuluvana hölmöilynä, joka taas on tunnistettavissa täysin tyhjämpäiväisen sisältöisistä kommneteista.
En keskustele Putinin Trollien kanssa.
OikeistoSosDem kirjoitti:
En keskustele Putinin Trollien kanssa.
Voi luoja tuota idioottia !!
ZimonizziZalminacci kirjoitti:
Voi luoja tuota idioottia !!
Kuten sanoin älkää reagoiko näihin.
http://kioski.yle.fi/omat/venaja-trollit-suomessa- ZaaNussi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kuten sanoin älkää reagoiko näihin.
http://kioski.yle.fi/omat/venaja-trollit-suomessaNäkyy olevan taas "yhdenlainen" MV-toimitus, jonka agenda iskee oikeistososdemille.
ZaaNussi kirjoitti:
Näkyy olevan taas "yhdenlainen" MV-toimitus, jonka agenda iskee oikeistososdemille.
Kyseinen lehtihän on Tiltujen propagandaa.
- toope.pressa
Juu, minä huomasin saman asian. Kyllä se meidän "presidentti" osaa hoitaa diplomaattisesti asiat. Ihan oikea reaktio Putinilta. Mitä menee vittuilemaan. Tätä menoa Niinistö aloittaa "mainilan laukaukset".
- ZaaNussi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Onpas huonokäytöksinen natotrolli, tyhmyydestä johtuvaa, mutta siltikin.
ZaaNussi kirjoitti:
Onpas huonokäytöksinen natotrolli, tyhmyydestä johtuvaa, mutta siltikin.
Älä puhu paskaa Tiltu.
- näillä.mennään
Oikeisto sosdem on rapauttanut Suomen ja saattanut sen nykytilaan joka vain pahenee. Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Vaikeaa on väittää vastaan jos ei ole todisteita.
- ZaaNussi
näillä.mennään kirjoitti:
Oikeisto sosdem on rapauttanut Suomen ja saattanut sen nykytilaan joka vain pahenee. Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Vaikeaa on väittää vastaan jos ei ole todisteita.
Nykytilaan ollaan ajauduttu oikeistohallitusten kanssa, ja markkinatalousfundamentalistien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602