Lainaan, niin ei tarvitse itse kirjoittaa

Täysin.samaa.mieltä

natohaukat-hävitykseen

7.10.2016 12:13
Uusi
Kyllä se on Suomi, joka on sotahysteriaan lietsotussa tilassa.

Takana on NATO-trollit ja tekijät, Suomen oikeistolaiset voimat on ilmeisesti lahjottu lietsomaan maamme päättäjät ja kansa Venäjänpelkoon, jotta poliittinen ilmasto saataisiin käännytetyksi NATO-myönteisemmäksi.

On sääli, että muutamilta päättäjiltämme on järki sumentunut siinä määrin, että on päässyt unohtumaan maantieteellinen sijaintimme.

Sitä paitsi, meillä on ollut hyvä elää rauhassa ja yhteistyössä Venäjän kanssa.

PS. Enkä ole trolli - en idän enkä lännen. Vaan suurten ikäpolvien jälkeinen suomalainen henkilö.

18

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustelupalstalla kyllä olisi mukavampi lukea kijroittajien omia ajatuksia ja kommentteja, siis mielipiteitä asioista, mieluiten palstalla annetun ohjeistuksen aihepiirin mukaisesti. Eli joissain tapauksissa tietystikin "lainaukset" ja linkit ihan käypiä.

    • Komu.tupsittelee

      Ooko kommari ?
      Mitä siinä siten mielipiteesi painaa.

      • Sepä.siitä

        Kuinka paljon kalakukko painaa?


    • Niin ja itse tuohon aloituskommentiisi . . . .

      Suomi on kovastikin tehnyt viimevuosina työtä, tai oikeastaan politikkomme ovat ihan omaehtoisesti tehneet työtä, ja ilmoittautuneet nähtävästikin "länsidemokratian" seuraavaksi uhriksi.
      Sijaintimme kannalta, ja nähtävästikin politikkojemme ylimielisen länsimielisyyden ja typeryyden kanssa olemme riittävän "yhteneviä" Georgian ja Ukrainan kanssa, heittäytymään lännen pelinappulaksi Venäjää vastaan, ilman omaa ajatustakaan siitä, mitkä ovat seuraukset ja miksi.

      • Ei.tuosta.saa.selvää

        Nii...mitä sitten ?


      • TsemppiäKuitenkin
        Ei.tuosta.saa.selvää kirjoitti:

        Nii...mitä sitten ?

        Tuskinpa niin selvää tekstiä saa aikaiseksi, että sinä sitä ymmärtäisit.


      • Avaaja.siislainaaja
        Ei.tuosta.saa.selvää kirjoitti:

        Nii...mitä sitten ?

        Mitäkö sitten? Sitä sitten, että hämmästyttää kummastuttaa tämä natovouhkaaminen ja jatkuva Venäjän uhalla pelottelu. Ei sitä voi ymmärtää muutoin kuin Natojäsenyyden valmisteluksi ja kansalaismielipiteen muokkaamiseksi natomyönteiseksi.


      • Ilja-Ryssä
        Avaaja.siislainaaja kirjoitti:

        Mitäkö sitten? Sitä sitten, että hämmästyttää kummastuttaa tämä natovouhkaaminen ja jatkuva Venäjän uhalla pelottelu. Ei sitä voi ymmärtää muutoin kuin Natojäsenyyden valmisteluksi ja kansalaismielipiteen muokkaamiseksi natomyönteiseksi.

        Ilja ja muut ryssät toiminnallaan lisäävät aiheesta Venäjän pelkoa.


      • Zimbabwer
        Avaaja.siislainaaja kirjoitti:

        Mitäkö sitten? Sitä sitten, että hämmästyttää kummastuttaa tämä natovouhkaaminen ja jatkuva Venäjän uhalla pelottelu. Ei sitä voi ymmärtää muutoin kuin Natojäsenyyden valmisteluksi ja kansalaismielipiteen muokkaamiseksi natomyönteiseksi.

        Kansa vaan tuntuu tuosta koohotuksesta ja Venäjällä pelottelusta haluavan enemmän etäisyyttä natoon, ja säilyttää oman päätöksentekonsa.


      • Zimbabwer
        Ilja-Ryssä kirjoitti:

        Ilja ja muut ryssät toiminnallaan lisäävät aiheesta Venäjän pelkoa.

        Taitaa olla enemmänkin "henkilökohtaista" se Venäjäpelko. On siis mentävä itseensä ja työstettävä sitä aiheetonta pelkoa.


      • ei.natoon
        Avaaja.siislainaaja kirjoitti:

        Mitäkö sitten? Sitä sitten, että hämmästyttää kummastuttaa tämä natovouhkaaminen ja jatkuva Venäjän uhalla pelottelu. Ei sitä voi ymmärtää muutoin kuin Natojäsenyyden valmisteluksi ja kansalaismielipiteen muokkaamiseksi natomyönteiseksi.

        Sitten, kun mielipide on tarpeeksi natomyönteinen, luultavasti nykyiset kansanäänestyksen vastustajatkin päätyvät kansanäänestyksen kannalle ja sanovat, että totta kai Natoon, kun kansakin on sitä mieltä. Nyt, kun se ei ole sitä mieltä samaiset natottajat sanovat, ettei kansalta tule kysyä mitään. Se äänestää kuitenkin "väärin".


      • Ei.tuosta.saa.selvää kirjoitti:

        Nii...mitä sitten ?

        No se on Tiltun vakiopaskaa.


      • IhmeIdiootti
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        No se on Tiltun vakiopaskaa.

        Niin kuin on tuo hokemasikin.


      • IhmeIdiootti kirjoitti:

        Niin kuin on tuo hokemasikin.

        Pidä pää kiinni jos ei ole mitään sanottavaa.


      • IhmeIdiootti
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Pidä pää kiinni jos ei ole mitään sanottavaa.

        Kiitos samoin.


      • IhmeIdiootti kirjoitti:

        Kiitos samoin.

        Sitä saa mitä tilaa idiootti.


      • sivullinen.henkilö
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa idiootti.

        Kiitos samoin.


    • Turhaa_uhoa

      Näillä NATO lobareilla on sodan kohdalle sattuessa kyyti varattuna USA myönteisiin maihin. Eivät osallistu itse taisteluihin, tai oikeastaan eivät jää vastaanottamaan sitä mitä ikinä silloin taivaalta sataakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe