Meillä häärii proganda media jossa annetaan väärää tietoa kansalaisille.
"Kansa on joutunut kohtaamaan turvapaikanhakijat, jotka aiheuttavat heissä turvattomuutta. Kansa on nähnyt kuinka valtamedia kaunistelee tai jättää kertomatta uutisia, jotka koskevat maahanmuuttajien tekemiä rikoksia.
Meille on tullut ulkomaalaisten myötä kerjäämistä, varastamista, väkivallantekoja, joukkoraiskauksia, seksuaalista ahdistelua ym. Mitä on Suomen valtio tehnyt. Majoittanut haittamaahamuuttajat hotellitasoiseen majoitukseen, antanut ilmaisen asunnon, ruuan ja terveydenhuollon, mielenterveyspalveluja myöten, maksanut harrastustoimintaa ym. Antanut kerjäämisen jatkua kaupungeissa"
Miksi media vääristelee totuutta ja antaa kuvaa että mitään häiriköintiä ei pakolaisten toiminnasta ole kerrottavana? Onko ruotsalaisten sensuuri mallina meidän mediassamme, mutta kansa näkee itse missä mennään ja nämä pahimmat valehtelijat tulee ilmi ja YLE:n toiminta propagandansa levittäjänä on jo häpeällistä kansan halveksimista. Suomi on nyt lähellä Pohjois-Korean sensuuria ja tuomitsemassa kansalaisiamme vaikka miksi rasisteiksi jos esittää isänmaallisuuttaan.
Valehteleva media
2
138
Vastaukset
- HallituksemmeMätäpaskat
Umpimätä hallituksemme aisankannattajineen on myöntänyt avustuksia Afganistaneille sotimiseen ja talipanejen aseistamiseen 30 miljoonaa vuosittain ja samalla se supistaa vanhuksiemme hoitajistoa. Onko näille mätälimaskoille vanhuksemme vain toisarvoisia verratessa johonkin sotivaan terroristijärjestöön?
- HuolestunutKehityksestä
Jokainen voi itse päätellä mitä on siviilisaation taso esimerkiksi Afganistanissa ja yleensä muslimivaltioissa "niiden ihmisoikeuksista, naisten oikeuksista, lasten oikeuksista, sananvapaudesta, ajatuksenvapaudesta, lehdistönvapaudesta jne."
Halutaanko täällä rauhallisten ihmisten Suomessa samaa mitä tuolla yllä on mainittu mutta huolestuttavalta alkaa näyttämään tämä nykyinen anarkistikommareitten johtamassa maassamme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218