käsiraudat ja tunto meni kädestä

kotirauhameni

Kytät laittoi käsiraudat vaikken pyristellyt edes vastaan.
Nyt vuorokausi kohta kulunut ja peukalosta ylöspäin, osa kämmenestä
tunnoton.
sen päälle vielä nöyryytys omassa pihassa.

43

1825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs_läksit

Kikkelis kokkelis.
      Voitko valaista sitä, miksi poliisit tulivat sinua rauhoittamaan? Ei ne syyttä tule.

• wqwqwq

Varmaan ohikulkumatkalla ja ihan huvikseen.

• kahdenkahvit
        wqwqwq kirjoitti:

Varmaan ohikulkumatkalla ja ihan huvikseen.

Mä taas luulen että siinä tuli lakisääteinen kahvipaussi kesken tehtävän. Sehän on virkarikos jatkaa töitä kun viisarit on tapissa. Eihän poliisi työaikalakia voi rikkoa. Mitä te luulitte?

• apapap1

no eikös se ole virkavirhe jos toiselle hermovaurio aiheutetaan?
      laittavatko nuo aina käsiraudat varmuuden vuoksi vai mistä se riippuu?

• 17-7

Suomi on siitä paska maa, että työturvallisuuslaki koskee kaikkia, myös poliiseja. Sen vuoksi poliisi voi oman turvallisuutensa vuoksi laittaa ´asiakkaansa´ käsirautoihin. Päätöksen tekee aina poliisi.

• kenen-vika

Kyllä olet riehunut tai muuta tehnyt turha valehdella. Itse ollut monesti raudoissa ja kyllä ne on löysänneet aina rautoja kun asiallisesti pyytänyt siis pyytänyt en raivonnut ja käskenyt. Niin kauan on tiukalla kun raivoaa siinä se on varma asia. Ja poliisi voi vedota, jotta pidätettävä on itse kiristänyt rautansa esim auton takakopissa ollessaan. Noi raudat voi todellakin itsekkin kiristää kun vain painaa jotain vasten johtuen niiden mallista. Löysäys ei onnistu itse ellei ole avainta.

• iloinen.asia

Juuri noin ne toimivat, mutta kerro miksi olet ollut raudoissa ja vielä usein ? Ei normaali-ihminen joudu poliisin rautoihin koskaan elämänsä aikana.

• notämäkönormaalia

en ollut riehunut.
        kyseessä oli minun ja erään toisen humalaisen ukon riita puhelimitse.
        ja asumme toisistamme 500km päässä.
        ukon muija oli sitten soittanut kytät luokseni ja mitään en tehnyt vaan tottelin
        mitä käskivät, sitten tuli käsiraudat ja maijaan istumaan.
        olin kuulema puhelimessa uhannut sitä sun tätä.

ja en todellakaan tehnyt elettäkään riehuakseni omalla pihallani.
        se on nykyään tällaista että vittuillakseen soitellaan poliisit toisen
        kotirauhaa rikkomaan vaikka sana sanaa vastaan kahden humalaisen
        puhelimeen karjuessahan tulee kyseeseen vai mitä?

• gtrfvd
        notämäkönormaalia kirjoitti:

en ollut riehunut.
        kyseessä oli minun ja erään toisen humalaisen ukon riita puhelimitse.
        ja asumme toisistamme 500km päässä.
        ukon muija oli sitten soittanut kytät luokseni ja mitään en tehnyt vaan tottelin
        mitä käskivät, sitten tuli käsiraudat ja maijaan istumaan.
        olin kuulema puhelimessa uhannut sitä sun tätä.

ja en todellakaan tehnyt elettäkään riehuakseni omalla pihallani.
        se on nykyään tällaista että vittuillakseen soitellaan poliisit toisen
        kotirauhaa rikkomaan vaikka sana sanaa vastaan kahden humalaisen
        puhelimeen karjuessahan tulee kyseeseen vai mitä?

Juujuu, ihan vain puhelinriidan perusteella tulivat 500 kilometrin päässä soittajasta lyömään sinut rautoihin. Kyllä, me kaikki uskomme. Näin sen on täytynyt mennä.

• Rikollisetrosvot
        iloinen.asia kirjoitti:

Juuri noin ne toimivat, mutta kerro miksi olet ollut raudoissa ja vielä usein ? Ei normaali-ihminen joudu poliisin rautoihin koskaan elämänsä aikana.

Ei joudu sillä ei anna niitä rautoja laittaa. Lisäksi tämä tapahtui henkilön kotona eli ei poliisilla edes ollut oikeuksia tulla kotiin ja laillisesti olisi saanut ottaa poliisit kiinni ja laittaa rautoihin.

• 5rf4
        Rikollisetrosvot kirjoitti:

Ei joudu sillä ei anna niitä rautoja laittaa. Lisäksi tämä tapahtui henkilön kotona eli ei poliisilla edes ollut oikeuksia tulla kotiin ja laillisesti olisi saanut ottaa poliisit kiinni ja laittaa rautoihin.

Älähän nyt taas höpötä. Olet ihan samanlainen patologinen valehtelija kuin eräs nimimerkki Bussissa. Täysin käsittämättömiä laintulkintoja.

• Urpotoimintaa
        5rf4 kirjoitti:

Älähän nyt taas höpötä. Olet ihan samanlainen patologinen valehtelija kuin eräs nimimerkki Bussissa. Täysin käsittämättömiä laintulkintoja.

Siis sinun kotiisi saa tulla vieraat ihmiset ja käyvät vielä päälle? Ei sillä ole merkitystä, että on halaarit ja lukee poliisi. Itse en päästäsi poliiseja kotiini.-

• 5rf4
        Urpotoimintaa kirjoitti:

Siis sinun kotiisi saa tulla vieraat ihmiset ja käyvät vielä päälle? Ei sillä ole merkitystä, että on halaarit ja lukee poliisi. Itse en päästäsi poliiseja kotiini.-

Hieno olkiukko.

Ei, ei minun kotiini saa vieraat ihmiset tulla ja käydä päälle.
        Mutta laki antaa tietyin edellytyksin kyllä poliisille luvan tulla kotiini sanoin minä siihen mitä hyvänsä. Samoin, jos rupean vastaan tappelemaan, niin laki antaa luvan "käydä päälle", joskin voimakeinojen käyttämiseksi sitä juridiikasta enemmän ymmärtävät kutsuvat.

Ja kaikki tämä pätee myöskin sinuun. Luuletko todella, että poliisi luopuu tehtävästään vain siksi, että sinä "et päästä"? Noh, tuleehan sitä nimimerkin takaa keskustelupalstalla sanottua mitä tahansa, mutta todellisuus onkin sitten jotain muuta.

• aloittajavuorossa
        5rf4 kirjoitti:

Hieno olkiukko.

Ei, ei minun kotiini saa vieraat ihmiset tulla ja käydä päälle.
        Mutta laki antaa tietyin edellytyksin kyllä poliisille luvan tulla kotiini sanoin minä siihen mitä hyvänsä. Samoin, jos rupean vastaan tappelemaan, niin laki antaa luvan "käydä päälle", joskin voimakeinojen käyttämiseksi sitä juridiikasta enemmän ymmärtävät kutsuvat.

Ja kaikki tämä pätee myöskin sinuun. Luuletko todella, että poliisi luopuu tehtävästään vain siksi, että sinä "et päästä"? Noh, tuleehan sitä nimimerkin takaa keskustelupalstalla sanottua mitä tahansa, mutta todellisuus onkin sitten jotain muuta.

ja sinähän se suurin valtion pippelin nuolija taidat ollakin.

joo nimimerkin takaa tulee sanottuamitä tahansa mutta minäpä sanon
        että tulivat kotiini yöllä rauhaani häiritsemään. panivat rautoihin ilman
        että tein edes vastarintaa. mitäs siihen sanot mulkku?

koskaan en ole poliisia uhannut, mutta sen sanon ettei minunkaan
        pihalleni ole asiaa sen enempää poliisilla kuin muillakaan, ellei heitä
        erikseen kutsuta minun tahtoen.

älä viitsi jeesustella siis.
        yhteiskunnan liiallinen päätösvalta kaikesta vituttaa muakin.

T: AP

• aloittajavuorossa
        aloittajavuorossa kirjoitti:

ja sinähän se suurin valtion pippelin nuolija taidat ollakin.

joo nimimerkin takaa tulee sanottuamitä tahansa mutta minäpä sanon
        että tulivat kotiini yöllä rauhaani häiritsemään. panivat rautoihin ilman
        että tein edes vastarintaa. mitäs siihen sanot mulkku?

koskaan en ole poliisia uhannut, mutta sen sanon ettei minunkaan
        pihalleni ole asiaa sen enempää poliisilla kuin muillakaan, ellei heitä
        erikseen kutsuta minun tahtoen.

älä viitsi jeesustella siis.
        yhteiskunnan liiallinen päätösvalta kaikesta vituttaa muakin.

T: AP

Ihmiset tekevät aivan naurettavista asioista rikosilmoituksia mutta
        sitten kun poliisi rikkoo sinun kätesi, vaikket sinä siihen edes aihetta anna,
        niin kyllä tässä alkaa mennä luottaminen valtioon, kun ei edes anteeksi pyydetä prkele.

• aloittajavuorossa
        aloittajavuorossa kirjoitti:

Ihmiset tekevät aivan naurettavista asioista rikosilmoituksia mutta
        sitten kun poliisi rikkoo sinun kätesi, vaikket sinä siihen edes aihetta anna,
        niin kyllä tässä alkaa mennä luottaminen valtioon, kun ei edes anteeksi pyydetä prkele.

ja minä olen laittamassa tuotapikaa valituksen poliisin toiminnasta.

ennen kun aletaan rikkomaan kansalaisilta kättä, niin pitäisi lakiin
        saada sellainen muutos että ilman vastarintaa ei aleta käsiä sitomaan.

sain hermovamman toiseen käteeni ( hancuff injury ).

ihan kusipäistä tulla ventovieraisen poliisien käskemään rauhallista
        miestä maahan ja panemaan rautoihin jumalauta.

kaikkea paskaa sitä ihmiset huutelevat toisistaan ja siihen sitten
        poliisit varautuu.
        onhan näitä juttuja riittämiin.

toivottavasti motoriikka ja tunto vielä palaa.

• aloittajavaan
        gtrfvd kirjoitti:

Juujuu, ihan vain puhelinriidan perusteella tulivat 500 kilometrin päässä soittajasta lyömään sinut rautoihin. Kyllä, me kaikki uskomme. Näin sen on täytynyt mennä.

se 500km matka ei nyt liity siihen mistä kukin on tullut.
        enkä minä tähän liikaa yksityiskohtia ala sanomaankaan.
        tämä asia silti laitetaan tutkintaan, koska poliisiin tulee voida
        luottaa.

tässä asiassa on pari seikkaa jotka eivät nyt ihan täsmää minulle.

• NaapurinRane

Itsellä kans sama tilanne, istuskelin keittiönpöydän ääressä ihan rauhassa lehteä lukien niin kytät tuli ja pisti käsiraudat. Sitten hakkasivat pampulla ja ampuivat varmuuden vuoksi vielä etälamauttimella otsalohkoon.

• semmostase

eli kyllä pistivät rautoihin ihan varmuuden vuoksi, niin minä asian ymmärrän kun kohteena olin.

sitä pitäisi vaan olla hissukseen tässä valtiossa ja pitää turpansa kiinni joka asiassa. kaikesta huolestutaan niin helposti.

• kokenutjatiedän

vitut ne smurffit mitään löysäile.
      paskat housussa vaan kolmen partion voimin tulevat
      yhtä miestä vastaan. hah!

• asiapäätetty

Minä teen partion toiminnasta ilmoituksen ja minulla on todistaja.

• aikavainnäyttäääksdee

smurffit kusessa ÄKS DEE

• aloittajavuorossa

"Siis sinun kotiisi saa tulla vieraat ihmiset ja käyvät vielä päälle? Ei sillä ole merkitystä, että on halaarit ja lukee poliisi. Itse en päästäsi poliiseja kotiini.-"

En minäkään niistä oikein pidä.
      Liikaa mielivaltaa.
      Joka asiaan suhtautuvat saatananmoisella varauksella.
      joku voi puhua sinusta paskaa ja nämä sitten varautuvat.

en minäkään mikään vitun idiootti ole. Ikinä en ole poliisille vastustellut,
      yhtään haistatellut.

ja sitten omalla pihalla kiristetään raudat ylitiukalle jonkun paskapuheen takia.
      Opetus: älä ole tekemisissä kenenkään kanssa, ( muuten tulee poliisit yllättäen ja rikkoo kätesi ja kotirauhasi ).

enkä ole mikään paskahousu joka itkee kun raudat on kireällä.
      istuin maijan takaosassa sen 5-15 minuuttia kun asiaa selvitettiin.
      Raudat painoi hermoni vituiksi mutta sanaakaan en valittanut enkä
      käskenyt jätkiä edes painumaan vittuun pihaltani vaan olin kohtelias.

minullehan se ensimmäisenä kannattaa raudat panna, selvä se.

onhan tässä kyrpämaassa selvästi jotain vikaa ja kaikkea ei edes raportoida.

• aloittajavuorossa

ensinnäkin sen sanon että kun joku kusipää tekee väärn ilmiannon aiheuttaakseen toiselle ongelmia (kuten minulle kävi ) niin siitä pitäisi seurata jo linnaa.
      että menee virkavaltaa kusettamaan ja nämä rikkovat käteni, onko silloin kuka syyssä?

mielestäni tässä asiassa on nyt käynyt näin.

joku teki kärpäsestä härkäsen, uskomatonta!

• trgfd

Älä nyt enää jaksa. Ketään ei oikeasti kiinnosta.

• yhteiskunnanvastustaja

ei sillä ole merkitystä.

iltalehteä voi kiinnostaa, sinivuokko...

• tuleuudelleenpaskalakki

ja IL voi kiinnostua myös partiosta....

• pidänpilkkanani

paskalakki joutuu tekemään työtä, hahha, mutta minä poika se rikon lakia...
      ette ehdi edes kiinni saamaan.

typeriä olette. ha ha ha ha

• sinivuokkohiljaa

"Älä nyt enää jaksa. Ketään ei oikeasti kiinnosta."

mutta kun sun kytän nimi tulee julki nii sitten sua kiinnostaa.

ja pidä turpasi kiinni.

t: ÄIJÄ

• trgfd

Pistä kertoen vain. Ei kiinnosta minua vähääkään, jos julkaiset jonkun sinulle ansiosi mukaan antaneen poliisin nimen.

Tuskin kiinnostaa sitä poliisiakaan, jos jossain Suoli24:ssä hänen nimeään tarjoilet.

• pannaankuriinkitisijät

kyllä se sinua kiinnostaa, vilkaiset kuitenkin IL otsikosta....

kyllä kiinnostaa myös virkalakkia kun tietää nimensä ja kuka haluaa selvittää asiat.
      varmasti kiinnostaa ja ei liity vain suomi24 vaan minulla on 2 paperia, jotka lähtee ensiviikolla etenemään..

suksi sinä vain vittuun lässyttäjä, pistän kertoen vain ja ryppyilen valtiovaltaa ja poliisivaltaa vastaan joka päivä.

jos sulla jotain asiaa niinanna tulla vaan?

• eisinuamunillepotkita

et varmasti tykkää hyvää jos kerron tarkempia tietoja tänne?

tai sitten olet vaan kytänpalvoja ämmä

T: OVELAMPI

• trgfd

Et sitten laittanut? No miksi et? Ei kai sillä mitään tekemistä ole sen kanssa tykkäänkö minä vai en?

Etkö uskalla, vai mistä kiikastaa?

Jos et vieläkään laita, totean sinut vain pelkuriksi tai vaihtoehtoisesti satusedäksi/-tädiksi, joka on vain sepittänyt koko jutun.

Jään odottamaan, mutta varaudun pettynykseen.

• trgfd

Ei näy ei kuulu.
        Taidan taas joutua pettymään. Olet pelkuri tai valehteljia. Luultavasti kaltaistesi häviäjien tapaan kumpaakin.

• tosimiesäijä

poliisinpalvoja on homo luuseri

• annatullavaan

"Et sitten laittanut? No miksi et? Ei kai sillä mitään tekemistä ole sen kanssa tykkäänkö minä vai en?

Jos et vieläkään laita, totean sinut vain pelkuriksi tai vaihtoehtoisesti satusedäksi/-tädiksi, joka on vain sepittänyt koko jutun.

Jään odottamaan, mutta varaudun pettynykseen.
      KommentoiIlmiannaJaa
      UUSI
      trgfd
      16.10.2016 21:57
      Ei näy ei kuulu.
      Taidan taas joutua pettymään. Olet pelkuri tai valehteljia. Luultavasti kaltaistesi häviäjien tapaan kumpaakin."

Ota virkapuku yltäsi, käynnistä autosi ja tule sanomaan ominpäin ilman tovereitasi samaan paikkaan, tervetuloa ?`
      Ja kyllä sinä asiasta tulet kuulemaan, huomenna on arkipäivä.

Jos muuten vain täällä vittuilet niin jatketaan ihmeessä jossain muualla niin katsotaan sitten kuka on pelkuri?

Haluatko ehdottaa jonkin paikan vai tuletko käymään?
      Vai erehdyinkö henkilöstä?

Tiedät sen itsekin että sinua vituttaa kun vasikoin kytistä ja tiedät senkin
      ettei sinusta urposta ole mihinkään oikeassa elämässä, saisit vain turpaasi
      ja keräisit hampaitasi mun pihalta ( muista jättää apurit pois matkasta )

Kukas nyt on pelkuri?
      Toivotin sut tervetulleeksi.

• trgfd

Kerro nyt vielä minne pitäisi tulla. Kas kun vaikka olen yrittänyt virhettäsi jo korjata, sinulla edelleen on sellainen kummallinen luulo, että minä olisin joku poliisi, joka sinun kanssasi on asioinut. Kyllä, olet siis erehtynyt henkilöstä, minkä erehdyksen olen sinulle jo 15.10.2016 23:21 kertonut. Sisälukutaito taitaa olla sinulle tuntematon käsite.

Mutta et siis vieläkään uskaltanut laittaa sen poliisin tietoja julki. Et edes uskaltanut laittaa paikkaa minne pitäisi tulla asiaa kanssasi selvittelemään. Tuskin laitat tämänkään viestin jälkeen.

Ja jos laitatkin, niin turhaan sinä minua sinne odottelet. Ei minulla sinun kanssasi ole mitään selvitettävää. Se poliisi sinun sinne pitäisi saada, mutta eihän se onnistu, kun ei hän tätä uhoamistasi täältä löydä, kun et edes miehen (tai luultavasti naisen, koska tuskin sinä miehelle uskaltaisit uhota) nimeä uskalla julkistaa.

Nojoo, tämä kaikki siis odottaen, että typerissä horinoissasi olisi jotain perää, ja olisi oikeasti olemassa joku poliisi, jota vastaan sinulla olisi yhtään mitään juttua. Tosiasiassa olet vain tyypillinen typerä suoli24-idiootti, joka saa jotain mielihyvää voidessaan täällä nimimerkin takaa kiehuttaa kiukkuaan virkavaltaa ja järjestäytynyttä yhteiskuntaa kohtaan keksityine tarinoinesi.

En sitten muuten jaksa vastata noihin horinoihisi tuolla alempana. Yhtä ketjua kohden yhdessä säikeessä kinaaminen per idiootti saa riittää.

Koita siis jo ymmärtää asian ydin:
        Minua ei vähääkään kiinnosta, jos sinä julkaiset jonkun poliisin nimen täällä. Eikä luultavasti kiinnosta sitä poliisiakaan.

• todistanytsanasi

Jään odottamaan, mutta varaudun pettyMykseen.

ELI MISSÄ VIIVYT PASKAHOUSU? ODOTAN YHÄ!

tai lopeta huutelu täällä ja tule oikeasti kertomaan mitä nettivinkuja haluat
      minulle selittää?

kukas nyt nolas ittensä?

minä ainakin teen sen mitä lupaan ( laitan valituksen )
      ja vedän sinua turpaan jos otat haasteen vastaan ja tulet
      kerjäämään lättyyn ihan itse.

• oletnolopelle

"trgfd
      16.10.2016 21:57"

hah, tais viedä kissa kielen vai mitä?

• oletteurpoja

"Luultavasti kaltaistesi häviäjien tapaan kumpaakin."

pyh, haista sinä kyttien perseennuolija iso paska ja älä täällä lässytä,
      tuu vaan sanomaan paikan päälle, jätä isot puheet kaltaisilleni isoille
      miehille ja ota haaste vastaan kuten mies?

kaltaisesi luuseri ei osaa kuin vinkua nettipalstalla.
      ole mikä vittu tahansa mutta minä en sinunlaisia paskiaisin kunnioita.

et osaa edes kunnon argumentteja, olet paska häviäjä jopa tässä
      keskustelussa.

vai haluat kuulla että jostakin on valitettu, no siitä voit olla varma.

• kukassiellämesoaa

"Ja jos laitatkin, niin turhaan sinä minua sinne odottelet. Ei minulla sinun kanssasi ole mitään selvitettävää. Se poliisi sinun sinne pitäisi saada, mutta eihän se onnistu, kun ei hän tätä uhoamistasi täältä löydä, kun et edes miehen (tai luultavasti naisen, koska tuskin sinä miehelle uskaltaisit uhota) nimeä uskalla julkistaa."

Miksi minä en uskaltaisi miehelle uhota?
      Miksi sinä tulet tänne aukomaan päätäsi kun otsikosta ilmenee koko homman
      nimi? Mikä sinun ongelmasi on?
      Mistä sinä sen tiedät kenelle minä uskallan uhota?

Pidä pääsi kiinni äläkä tule tänne kommentoimaan, jos sinua ei asia kiinnosta.

Luulenpa että kyllä minä uskallan uhota miehelle ilman partion apua, mutta
      luulenpa myös, ettei poliisi uskalla minulle uhota ilman partion apua.

Mistäkö tiedän?

Olen uhonnut miehelle silloin kun on ollut syytä.

Poliisi ei uskalla uhota ilman apureitaan ja aseistustaan.
      Minä en sellaisia ole ikinä tarvinnut.

Jos sinun kusipään kerta pitää tänne tulla kommentoimaan ja vittuilemaan
      minulle, niin älä tule enää, jos ei tapaus sinua kiinnosta, ok?
      Pysy poissa.

Jos joku kusipää-sinivuokko kiristelee raudat tahallaan tiukalle, niin silloin
      pitäisi kohteen vastustella.

Odotahan kun neurologi selvittää käteni tilanteen, niin ilmiannan partiossa toimineen kusipään ja vien asian vaikka korkeimpaan oikeuteen, että
      tyyppi joutuu makselemaan korvauksia.

Kyllä teillekin laki löytyy.

Äläkä sinä edelleen tule tänne aukomaan nokkaasi jos et asiasta mitään tiedä.

Olet itse paskahousu mikkihiiri kun siellä lässytät.
      Olen itse ollut tekemisissä tällaisen asian kanssa ja teen siitä valituksen kun
      saan paperit tehtyä, ei tässä mikään kiire ole sen kanssa, kyllä se järjestyy.

Jos sinulla on nyt paskat housussa kun pelkäät urasi puolesta, niin syytä onkin.
      Jos muuten vaan tulet aukomaan päätäsi, niin auo sitten oikeasti, äläkä täällä
      vittuile.

Älä tule enää tänne, ymmärsitkö? Minulla on tapana potkaista nettivittuilijaa yleensä takaapäin, jos tarvetta sellaiseen ilmenee, enkä välitä mistän homoista jotka alkaa väittelemään että onko sitä mies vai mikä jos ei naamaan potki.

Niin suksi nyt siitä vittuun mikkihiiri.

• mikähänpellesiellä

"Mutta et siis vieläkään uskaltanut laittaa sen poliisin tietoja julki. Et edes uskaltanut laittaa paikkaa minne pitäisi tulla asiaa kanssasi selvittelemään. Tuskin laitat tämänkään viestin jälkeen."

älä viitsi saivarrella ja yllytellä. et sinäkään tänne pistä oman äitisi nimeä saati edes omaasi, saati asuinpaikkakuntaasi, mutta silti vaan kirjottelet paskaa.

älä yritä yllyttää.

voin minä sinulle tulla selittämään asian tarkemminkin kun noin kova jätkä olet,
      mutta tiedän senkin ettet sinä uskalla siihen ryhtyä, hah.

mutta minulle saa tulla ihan yksin selvittämään asia mies miehelle.

Anteeksi ei ole vielä pyydelty.

Niin mikä vittu sinun ongelmasi oikein on?
      Jos sinulla kädessä tunto pelaa ja motoriikka toimii, niin olisit onnellinen.
      Miksi minulle tulet tänne vittuilemaan vai eikö poliisia saakaan arvostella?

Huuteletko ilman nettiäkin jokaiselle mitä suuhusi tulee, niinkö?
      Puutut joka asiaan ?

Äsken sanoit ettei asia sinua koske.

Kumpikohan tässä nyt on mies, sinä vai minä?
      Mietipä 2 kertaa.

Ymmärsitkö jo ettei asia koskenut sinua?
      Mitä vittua minä olen tässä väärin tehnyt?

• Anonyymi

Pakko soittajat asikalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5801
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      57
      3115
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2675
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2432
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2139
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      28
      2115
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1816
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      15
      1448
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1354
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1185
    Aihe