elää rakkaudettomassa/intohimottomassa kaveri- parisuhteessa?
Millaista on
10
110
Vastaukset
- Oletkoitsesellaisessa
Miksi mietit?
- Betoniviidakonmies
Aika paskaahan tää on. En suosittele kellekkään, ellei ole muuta tekemistä.
- JoKauan
Perseestä tämä on..
- outojamielipiteitäteillä
Hyvä järjestely
- ElämäniRakkaus
Sellaiselta että suhteen ei kuuluisi olla tällainen.
Tai, toiselle sellainen voi riittää.
Mulle ei riittänyt, ei intohimoa eikä palavaa halua toisen iholle.
Tottahan toki kavereidenkin välille voi intohimo syttyä, kuka tietää?
Jos kaveripohjalta intohimottomasti ollaan suhteessa ja molemmat ovat sitä niin silloinhan te ette muuta kaipaa, joten olette varmasti onnellisia yhdessä :)
Onnea!! - Ihanhelvettiä
Rakkaus muuttunut kämppäkaveruudeksi. Ero edessä.
- Nim.kokemustaon
No en suosittele kenellekkään jos haluaa rakkautta!
- umpikujas
Perseestä suoraan sanoen!
Koko ajan vaan toinen mielessä. Muistaakseni se oli sieltä ja tod. syvältä. Nuorena (alle 22 v) tuli kokeiltua sitäkin kun vedin herneen nenään miehelleni ja heitin sen pihalle elämästäni, heittelin sormukset helvettiin ja pakkailin tavarani ja hommasin oman asunnon.
Viikossa mulla oli uusi ja se oli sellainen lohduke ja ehkä vähän sellainen kiukuspäissään näyttämisen tarve mun exälle että "haistappa sinä kuule vittu! Näin käy kun menet noin tekeen! Opitko oleen vai häh??"
Paskahan tikki se kokonaisuudessaan oli ja minä en siitä ylpeä ollut koska kaikki siitä kärsi. Loppujen lopuksi lemppasin vielä sen lohdukkeen pois ja 24 h sisällä olin taas exäni kanssa suhteessa ja jatkoimme siitä sitten muutaman vuoden lisää.
Olin sellainen tuulispää silloin kun kiihdyin. Tein nopeita ratkaisuja ja jätin nopeasti.Ikävältähän tämä tuntuu. Avioliitto on vaimoni tahdosta muuttunut kämppäkaveruudeksi.
Ihan tätä en osannut odottaa, kun papin edessä sanoin tahdon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912