elää rakkaudettomassa/intohimottomassa kaveri- parisuhteessa?
Millaista on
10
139
Vastaukset
- Oletkoitsesellaisessa
Miksi mietit?
- Betoniviidakonmies
Aika paskaahan tää on. En suosittele kellekkään, ellei ole muuta tekemistä.
- JoKauan
Perseestä tämä on..
- outojamielipiteitäteillä
Hyvä järjestely
- ElämäniRakkaus
Sellaiselta että suhteen ei kuuluisi olla tällainen.
Tai, toiselle sellainen voi riittää.
Mulle ei riittänyt, ei intohimoa eikä palavaa halua toisen iholle.
Tottahan toki kavereidenkin välille voi intohimo syttyä, kuka tietää?
Jos kaveripohjalta intohimottomasti ollaan suhteessa ja molemmat ovat sitä niin silloinhan te ette muuta kaipaa, joten olette varmasti onnellisia yhdessä :)
Onnea!! - Ihanhelvettiä
Rakkaus muuttunut kämppäkaveruudeksi. Ero edessä.
- Nim.kokemustaon
No en suosittele kenellekkään jos haluaa rakkautta!
- umpikujas
Perseestä suoraan sanoen!
Koko ajan vaan toinen mielessä. Muistaakseni se oli sieltä ja tod. syvältä. Nuorena (alle 22 v) tuli kokeiltua sitäkin kun vedin herneen nenään miehelleni ja heitin sen pihalle elämästäni, heittelin sormukset helvettiin ja pakkailin tavarani ja hommasin oman asunnon.
Viikossa mulla oli uusi ja se oli sellainen lohduke ja ehkä vähän sellainen kiukuspäissään näyttämisen tarve mun exälle että "haistappa sinä kuule vittu! Näin käy kun menet noin tekeen! Opitko oleen vai häh??"
Paskahan tikki se kokonaisuudessaan oli ja minä en siitä ylpeä ollut koska kaikki siitä kärsi. Loppujen lopuksi lemppasin vielä sen lohdukkeen pois ja 24 h sisällä olin taas exäni kanssa suhteessa ja jatkoimme siitä sitten muutaman vuoden lisää.
Olin sellainen tuulispää silloin kun kiihdyin. Tein nopeita ratkaisuja ja jätin nopeasti.Ikävältähän tämä tuntuu. Avioliitto on vaimoni tahdosta muuttunut kämppäkaveruudeksi.
Ihan tätä en osannut odottaa, kun papin edessä sanoin tahdon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372