Mukavaa matkaseuraa :)

Reissuhun

Olen lähdössä isolla matkailuautolla marraskuun puolivälin jälkeen Espanjaan aurinkorannikolle. Päivämäärä elää vielä. Laivalla Tallinnaan, sieltä Via Balticaa pitkin Puolan, Saksan ja Ranskan kautta Välimeren rantaan ja sieltä Barcelonan kautta aurinkorannikolle Malagan seudulle. Matkaan Euroopan läpi kestää noin viikon, jolloin reittiä voi suunnitella mahdollisimman antoisaksi.

Itse jään päämäärään muutamaksi kuukaudeksi, mukava ja fiksu matkaseura olisi hyvä lisä matkalle. Malagasta on päivittäin edullisia lentoja Suomeen edullisia lentoja. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa

6

242

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissuhun

Kiinnostava mahdollisuus ☺

• 558674

Heh, pelkkä reittiselostus ei tee kiinnostusta.....enemmän kiinnostaisi tyyppi sen matkailuauton ratin ja penkin välissä....tuosta kun ei ilmene yhtään mitään.....ja ehkäpä ne yhteystiedotkin olisi kannattanut jo valmiiksi laittaa, vai oletko niitä tyyppejä jotka keräilee vaan sp-osoitteita hyväuskoisilta

• Malagan

Kuka kysyy? Auto ei ratkaise, vaan kysyjä.

• Reissuhun

Kyseessä on hidastempoinen automatka Euroopan halki, jonka aikana ehtii joihinkin paikkoihin tutustuakin. Olen 60-vuotias mies ammatiltani ympäristötutkija ja ajatus on, että sen sijaan, että ajelen yksin aurinkorannikolle, olisi mukavaa jakaa matkaa jonkun toisen matkasta kiinnostuneen kanssa. Olen monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisista asioista ja paljon olen matkustellut yksin tai porukoissa. Toki meidän olis hyvä jutella ja tavata ennen reissua ja tunnustella sopivuuttamme yhdessä matkaamiseen. Haen siis ihan oikeasti mukavaa matkaseuraa, sillä oletko mies vai nainen, ei ole merkitystä. Ota yhteyttä, jos siltä tuntuu:)

• noniimpäniin

"Ota yhteyttä, jos siltä tuntuu:)"
        Heh, mihinkähän osoitteeseen ??????

• Sattuihan jännästi, että itse laitoin juuri tänään ihan saman tyyppisen matkakaveri-ilmoituksen, eli: "Lähtisitkö matkakaveriksi asuntoautolla Eurooppaan". Omassa ilmoituksessani tosin ei ollut mainittu matkakaverille mahdollisuutta tulla aikaisemmin lentämällä kotiin jos tarvitsee, mutta asiahan on muutoinkin ihan selviö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe