Mukavaa matkaseuraa :)

Reissuhun

Olen lähdössä isolla matkailuautolla marraskuun puolivälin jälkeen Espanjaan aurinkorannikolle. Päivämäärä elää vielä. Laivalla Tallinnaan, sieltä Via Balticaa pitkin Puolan, Saksan ja Ranskan kautta Välimeren rantaan ja sieltä Barcelonan kautta aurinkorannikolle Malagan seudulle. Matkaan Euroopan läpi kestää noin viikon, jolloin reittiä voi suunnitella mahdollisimman antoisaksi.

Itse jään päämäärään muutamaksi kuukaudeksi, mukava ja fiksu matkaseura olisi hyvä lisä matkalle. Malagasta on päivittäin edullisia lentoja Suomeen edullisia lentoja. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa

6

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissuhun

      Kiinnostava mahdollisuus ☺

    • 558674

      Heh, pelkkä reittiselostus ei tee kiinnostusta.....enemmän kiinnostaisi tyyppi sen matkailuauton ratin ja penkin välissä....tuosta kun ei ilmene yhtään mitään.....ja ehkäpä ne yhteystiedotkin olisi kannattanut jo valmiiksi laittaa, vai oletko niitä tyyppejä jotka keräilee vaan sp-osoitteita hyväuskoisilta

    • Malagan

      Kuka kysyy? Auto ei ratkaise, vaan kysyjä.

      • Reissuhun

        Kyseessä on hidastempoinen automatka Euroopan halki, jonka aikana ehtii joihinkin paikkoihin tutustuakin. Olen 60-vuotias mies ammatiltani ympäristötutkija ja ajatus on, että sen sijaan, että ajelen yksin aurinkorannikolle, olisi mukavaa jakaa matkaa jonkun toisen matkasta kiinnostuneen kanssa. Olen monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisista asioista ja paljon olen matkustellut yksin tai porukoissa. Toki meidän olis hyvä jutella ja tavata ennen reissua ja tunnustella sopivuuttamme yhdessä matkaamiseen. Haen siis ihan oikeasti mukavaa matkaseuraa, sillä oletko mies vai nainen, ei ole merkitystä. Ota yhteyttä, jos siltä tuntuu:)


      • noniimpäniin

        "Ota yhteyttä, jos siltä tuntuu:)"
        Heh, mihinkähän osoitteeseen ??????


    • Sattuihan jännästi, että itse laitoin juuri tänään ihan saman tyyppisen matkakaveri-ilmoituksen, eli: "Lähtisitkö matkakaveriksi asuntoautolla Eurooppaan". Omassa ilmoituksessani tosin ei ollut mainittu matkakaverille mahdollisuutta tulla aikaisemmin lentämällä kotiin jos tarvitsee, mutta asiahan on muutoinkin ihan selviö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe