Olen lähdössä isolla matkailuautolla marraskuun puolivälin jälkeen Espanjaan aurinkorannikolle. Päivämäärä elää vielä. Laivalla Tallinnaan, sieltä Via Balticaa pitkin Puolan, Saksan ja Ranskan kautta Välimeren rantaan ja sieltä Barcelonan kautta aurinkorannikolle Malagan seudulle. Matkaan Euroopan läpi kestää noin viikon, jolloin reittiä voi suunnitella mahdollisimman antoisaksi.
Itse jään päämäärään muutamaksi kuukaudeksi, mukava ja fiksu matkaseura olisi hyvä lisä matkalle. Malagasta on päivittäin edullisia lentoja Suomeen edullisia lentoja. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa
Mukavaa matkaseuraa :)
6
210
Vastaukset
- Reissuhun
Kiinnostava mahdollisuus ☺
- 558674
Heh, pelkkä reittiselostus ei tee kiinnostusta.....enemmän kiinnostaisi tyyppi sen matkailuauton ratin ja penkin välissä....tuosta kun ei ilmene yhtään mitään.....ja ehkäpä ne yhteystiedotkin olisi kannattanut jo valmiiksi laittaa, vai oletko niitä tyyppejä jotka keräilee vaan sp-osoitteita hyväuskoisilta
- Malagan
Kuka kysyy? Auto ei ratkaise, vaan kysyjä.
- Reissuhun
Kyseessä on hidastempoinen automatka Euroopan halki, jonka aikana ehtii joihinkin paikkoihin tutustuakin. Olen 60-vuotias mies ammatiltani ympäristötutkija ja ajatus on, että sen sijaan, että ajelen yksin aurinkorannikolle, olisi mukavaa jakaa matkaa jonkun toisen matkasta kiinnostuneen kanssa. Olen monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisista asioista ja paljon olen matkustellut yksin tai porukoissa. Toki meidän olis hyvä jutella ja tavata ennen reissua ja tunnustella sopivuuttamme yhdessä matkaamiseen. Haen siis ihan oikeasti mukavaa matkaseuraa, sillä oletko mies vai nainen, ei ole merkitystä. Ota yhteyttä, jos siltä tuntuu:)
- noniimpäniin
"Ota yhteyttä, jos siltä tuntuu:)"
Heh, mihinkähän osoitteeseen ??????
Sattuihan jännästi, että itse laitoin juuri tänään ihan saman tyyppisen matkakaveri-ilmoituksen, eli: "Lähtisitkö matkakaveriksi asuntoautolla Eurooppaan". Omassa ilmoituksessani tosin ei ollut mainittu matkakaverille mahdollisuutta tulla aikaisemmin lentämällä kotiin jos tarvitsee, mutta asiahan on muutoinkin ihan selviö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset20817069Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16712149Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1766696Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415950Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644832MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny124723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193927Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m993620Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843565En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103341