Voiko pikkukoiran turkin ajaa syksyllä, kun edessä on talvi? Koiran turkki on täysin huopainen, eikä sitä saa enää auki.
koiran turkin ajelu
6
90
Vastaukset
- 1810å
Pakkohan se on ajella jos omistaja on laiskuuttaan sen tuohon kuntoon päästänyt. Häpeä!
- järkikädessä
Ilman muuta on ajettava. Osta koiralle mantteli päälle ettei tule vilu.
- mikseivoisi
Jos koiran turkkia väliin hoitais ei tulisi ongelmia. Kyllä meidän koira kävi nyt talvea vasten trimmaajalla, nypittävä rotu, kasvaa se takaisin ennen pakkasia. Ja kyllähän noita trimmattavia trimmaillaan talvellakin.
- 34567876543
Nykyään saa mantteleita,ja haalareita koiralle, joten leikkaa pois,ja mene kaupan kautta ;)
- HäPee
Luonnonvastaista touhua.
- akkavaan
siis mikä? sekö että ajellaa takkuuntunut karva pois, ettei iho tulehdu ja koiralle tulee parempi ole, vai sekä että ostetaantakki, etteio koira palellu, lähinnä luonnonvastaisuutta on jalstaa sellaisia koiria joiden karva ei kampaamatta pysy selvänä. Tosin kampaamatta pärjääviä koiria on hyvin harvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442