Häävalssi

Irene

Minkä valssin olette ajatelleet ottaa häävalssiksi? Minä haluan ehdottomasti Akselin ja Elinan häävalssin. Aivan ihana kappale.

34

54119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morsio

      Häävalssi.

    • Tuleva morsian

      Tuollaista ei ole vielä tullut ajateltua, mutta ehkä se voisi olla tuo Akselin ja Elinan häävalssi. Joku neropatti on meitä joskus noilla nimillä kutsunutkin :) ;)

    • irina

      Matti & Teppo, Minä rakastan sua.

    • neitokainen

      häätango soi minun häissäni.... kaunis kappale...

    • Meillä oli valssina Unelman häävalssi
      (elokuvasta Kivenpyörittäjän kylä)

      • taitava sulho

        Minun sulhoni säveltää häävalssin. Musiikki-ihmisiä...


    • maaliskuun morsian

      Anne Mattilan: Maijan ja Jannen häävalssi. Kannattaa päättää vasta sitten kun hieman tanssinut, koska esim akselin ja elinan häävalssi on aikasta hidas. Itse olen tanssinut pienen ikäni, mutta miehelleni täysin uusi juttu. Siksi hain sellaisin valssin jossa tahti on tarpeeksi nopea ja selvä. On muuten todella vaikea tanssia oikein hidasta mutta taas suht vaikea myös liian nopeaa ensikertalaiselle kuten matin ja tepon minä rakastan sua! Kokeilemalla se paras löytyy!!!

      • vaimo

        meidän häissä häävalssinä oli Konsta Jylhän Häävalssi. ihanat sanat ja tahti oli juuri sopiva miehelleni, joka ei valssia juurikaan ole tanssinut.


      • valssaaja
        vaimo kirjoitti:

        meidän häissä häävalssinä oli Konsta Jylhän Häävalssi. ihanat sanat ja tahti oli juuri sopiva miehelleni, joka ei valssia juurikaan ole tanssinut.

        ... Tonava Kaunoinen.
        Mutta mistä löytyy mies, joka olisi samaa mieltä valssista? :)


    • Tinka

      Aleksin ja Elinan häävalssi on hidas valssi, jota tanssitaan erilailla kuin "tavalllista" valssia. Jos osaa/ehtii opetella sen, niin siitä tulee varmasti upea häävalssi.

      • tulee meille

        Akselin ja Elinan häävalssi tulee meille, mutta kylläkin samaan tyyliin kuin Timo rautiainen sen esittää. Siinä on hieman ennenmän nykypäivää... Jotkut ehkä pitävät sitä kappaleen pilaamisena, mutta me emme.


    • Kukkanen

      Akselin ja Elinan häävalssi.
      Paras ystäväni säesti haitarilla. Ja tosin sulhanen ei tanssinut, kun ei osaa, mutta setämies tanssitti minua. =)

      • äimistynyt

        Hyvä nimimerkki Kukkanen, ymmärsinkö oikein!? Tanssitko häävalssin SETÄSI kanssa?? Jos ymmärsin nyt oikein niin voi Luoja. Häävalssihan on hääparin tärkeä, yhteinen hetki... ja sedän kanssa... et kai sedän kanssa naimisiin mennyt!? Jos ei sulholla sen verran ole tarmoa että opettelisi pikkuisen valssaamaan niin ei mene hyvin. Valssi on helppo tanssi, ja vaikka ei olisi rytmitajulla paljon siunattu niin kyllä nyt yhden valssin voi omissa häissään vetäistä!!


      • naimisiin2011

        Osaatteko sanoa, voisiko Johanaa Kurkelan Olen Sinussa -kappaletta käyttää häävalssissa tahtinsa puolesta?


      • no jo
        äimistynyt kirjoitti:

        Hyvä nimimerkki Kukkanen, ymmärsinkö oikein!? Tanssitko häävalssin SETÄSI kanssa?? Jos ymmärsin nyt oikein niin voi Luoja. Häävalssihan on hääparin tärkeä, yhteinen hetki... ja sedän kanssa... et kai sedän kanssa naimisiin mennyt!? Jos ei sulholla sen verran ole tarmoa että opettelisi pikkuisen valssaamaan niin ei mene hyvin. Valssi on helppo tanssi, ja vaikka ei olisi rytmitajulla paljon siunattu niin kyllä nyt yhden valssin voi omissa häissään vetäistä!!

        Mitä se sinulle kuuluu kenen kanssa häävalssin tanssii, joskus morsian on tanssinut papin kanssa..hieman erilaisuuden hyväksymist, kiitos...


    • Ihaa

      Akselin ja Elinan häävalssi, mutta Timo Rautiaisen laulamana.

    • Himmeli

      Meille tulee Maijan ja Jannen häävalssi.. Ihanat sanat ja todella kaunis, meidän näköinen :)

    • karin-1982

      Joskus kun naimisiin pääsen niin haluaisin tuon Maijan ja Jannen häävalssin taikka sitten Suvivalssin joka oli vanhemmillani n.23v. sitten juhannuksena. Akseli ja Elina on myös kaunis, mutta mun mielestä jo täysin loppuunkulutettu. Olis ehkä myös kiva kokeilla jotain muuta. Ei siis välttämättä valssia vaan esim. ikäluokkaani sopiva muu hidas kappale tai jokin kaunis rakkauslaulu kävisi myös. Jotenkin olen ihastunut Leif Wagerin romanssiin...

      • Ennastina

        Meillä on häätanssina/nojailuna: Päivänsäde ja Menninkäinen. Emme ole perinteisten tanssien "ystäviä", emme edes osaa/halua vielä ainakaan opetella tanssin saloja =)


      • Häätanssimme..
        Ennastina kirjoitti:

        Meillä on häätanssina/nojailuna: Päivänsäde ja Menninkäinen. Emme ole perinteisten tanssien "ystäviä", emme edes osaa/halua vielä ainakaan opetella tanssin saloja =)

        oli Anna Erikssonin KUN KATSOIT MINUUN; se liittyy paljolti tapaamiseemme ja yhteiseen taipaleeseemme ja kaikki vieraatkin tykkäsivät, että oli kerrankin jotain erilaista.
        Ihaniahan ne on nuokin perinteiset, mut tämä olikin ihan meidän "oma juttu" koko laulu.


    • ***

      Tomi Markkolan kauneimpain, rakkaimpain ja toinen valssi on Akseli & Elina. Ja orkesteri soittaa!

    • seepra

      Minä haluan häävalssikseni ehdottomasti kappaleen "Minä rakastan sua".. se on vaan niin ihana. Sitä on ainakin esittänyt Matti ja Teppo sekä entinen tenavatähti Timo Turunen.

    • shv

      Meillä oli Yölinnun Sinun kanssani. Aivan ihanat sanat!!!!! Meinaa vieläkin itku tulla kun kuuntelee sitä :)
      Ehdolla oli myös Kauneimpain rakkaimpain (Tomi Markkola), siitä tuli toinen valssi.

      • shv

        siis nimi oli Sinun kanssasi!


    • Jane81

      Itse sanoitan (parhaillaankin, siksi eksyin tänne) ja sävellän meidän häävalssimme. Tempon voin siis muokata sen mukaan, miten mies pysyy mukana. Todellakin olen (myös) järkyttynyt että joku täällä käyneistä on vetässy valssin sedän kanssa aviomiehensä sijaa!!! Minulla ja täydellisellä :) miehelläni on sovinto, että minä vien (muusikkona) jos häneltä ei lähde homma luonnistumaan. Ja silti tuskin stondis/itsetunto laskee...

      Olen itse laulanut Janne ja Maijan häävalssin erittäin läheisen serkkuni häissä. Se ei sitten todellakaan ole "Anne Mattilan biisi" vaan musikaalista Myrskyluodon Maija. Kaunis ja tempoltaan erittäin sopiva pareille, joilta tanssi ei välttämättä suju täysin mallin mukaan. :)

      Onnea ja menestystä kaikille avioon liittyville ja valssajille!!!

      • Jane81

        Siis, Maijan ja Jannen häävalssi. Naiset ensin, vaikka heikoille jäille...


      • bestmann
        Jane81 kirjoitti:

        Siis, Maijan ja Jannen häävalssi. Naiset ensin, vaikka heikoille jäille...

        Jos pyytää orkesteria soittamaan häävalssin, niin kannattaa muistaa että 4-5 ukkoa ei soita samoin kuin levyllä 10 ukkoa..
        Ja jos orkesterilla on miessolisti, rajoittaa se vähän biisivalintaakin. Maijan ja Jannen häävalssia ei kovin moni mies laula..


    • miltzi

      oli häävalssina kappale Kaunein iltamme. Eipä ole ainakaan tähän mennessä tullut sama valssi muissa häissä vastaan.

      • tit

        Kaunein, koskaan kuulemani on ehdottomasti Ressun taas aurinko nousee...


    • Mizty

      Joskus yläaste-ikäisenä tullu jo päätetty, että sitten ku menen naimisiin häävalssi on Maijan ja Jannen häävalssi Myrskyluodon Maijasta. Pitää varmaan soittaa pätkä siitä sulhaselle ja kysyä että varmasti käy myös hänelle vaikka en kyl mitään muuta suostuis tanssimaankaan. :>

      • -morsian-

        Kyllä tuo Maijan ja Jannen häävalssi on niin kaunis. Mutta toisaalta Veeti kallion Häävalssi Lohikäärmeenportti levyltä on ns. uudempaa. Tai voisko tuo M&J valssi olla eka ja sitten toi Veetin...Tolla uudella levyllä on tosi paljon sellasia kappaleita mitkä sopii häihin muutenkin.


    • sontsi

      Meillä oli Häävalssi

    • Onko kellään?

      Eikö kenelläkään ole ollut Lumikki-sadusta sitä valssia Taas päivä kaunein on? Todella kaunis, prinsessaunelma! ;) Meillä siis tuo valssina!

    • Morsian 2013

      Meillä tulee häävalssiksi talvihäät valssi. Ihanat sanat ja sopii siihen aikaan, Tammikuuhun kun tuulet puhaltaa ja pakkanen paukkuu mutta rakkaus lämmittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe