YÖN SUDET (CIA)

Frederikin kappale Yön sudet on kuin suoraan CIA:n propaganda- ja mielenmuokkaus-
tehtaalta tullut! Sillä on kaksi tehtävää ja ensimmäinen on valmistella suomalaisia sotaan Venäjää vastaan, toinen on, että se tuottaa rahaa tekijöilleen.

Laululla pyritään muokkaamaan suomalaisten mielikuva venäjästä ja sen johdosta ala-arvoiseksi, että kun käsky käy suunnata pyssynputket kohti Venäjää, kukaan ei kyseenalaista käskyä, vaan käskylle jopa hurrataan-nyt saadaan näyttää ryssille mitä kuuluu!

Tämä on juuri sitä niinsanottua reaalipolitiikkaa! Suomea on valmistettu jo hyvän aikaa
alustaksi hyökkäyssotaa venäjää vastaan ja valmistajina on ollut Nato ja Yhdysvallat jos vain olette sattuneet huomaamaan. Tänne on tuotu jopa amerikkalaisia joukkoja valmistelemaan sotaa, tänne on rakennettu lentokenttiä amerikkalaisia kuljetuslentokoneita varten sekä tänne on tuotu laivoilla sotatarvikkeita!

Ja meidän maamme on luovutettu naton isäntämaasopimuksella naton hallittavaksi,eli
me emme saa juridisesti itse päättää maamme hallinnasta kun Nato haluaa käyttää
maatamme ja sen infrastruktuuria ja armeijaa nyt sotaan venäjää vastaan.

Sanooko joku, että Nato ja Yhdysvallat haluaa puolustaa maatamme?
Minä sanon, että Natolla ja Yhdysvalloilla ei ole pienintäkään intressiä puolustaa Suomea, niitä kiinnostaa ainoastaan Suomen käyttäminen hyökkäysalustaksi.
Muulla Suomen käytöllä ei ole väliä, koska olemme heidän kannaltaan periferia, jonka
puolustukseen ei kannata satsata eikä uhrata, koska on strategisesti tärkeämpiä alueita.

Se on maailman rahavalta, joka haluaa ajaa maailman suursotaan koska se tuottaa heille lisää rahaa ja valtaa ja sota on heille tuottoisa bisnes. Nato ja Yhdysvallat sekä CIA muun muassa ovat taasen suoraan näiden raharikkaiden käskytettävissä ja
ohjailtavissa-he ovat heille hyödyllisiä työkaluja!

Jos ette muuten tiedä mistä ilmastonmuutos tulee, niin sen keksi CIA! CIA sitten lahjoi tiedemiehiä, niin siitä tämä ilmastonmuutosbuumi sai alkunsa-ei suinkaan siitä, että ilmastonmuutoksesta olisi tieteellisiä todisteita! Ilmastonmuutosteoria on
vain sitä varten, että ihmisten käyttäytymistä voitaisiin kierolla tavalla ohjata haluttuun malliin ja sitten, että päästöoikeuskaupoilla voitaisiin tehdä rahaa.

Ja meidän päättäjämme ovat nielleet rahamaailman uskonnon, niin että raha ohjaa
heidän päätöksiään. Päättäjämme ovat yhtä etääntyneet kansasta kuin entisen itäsaksan johto oli etääntynyt tavallisesta kansasta ja sen tarpeista. Mitään päätöstä tai lakia ei voida tehdä kansan hyväksi jos se vain sattuu olemaan vähänkin
ristiriidassa rahamaailman etujen kanssa. Siksi tänne tuotiin niinsanotut pakolaiset
tänne raiskaamaan ja tappamaan ja kuluttamaan veronmaksajien rahat, koska raha-
maailma käski ja suomen johto totteli kiltisti!

0

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        179
        1756
      2. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        108
        987
      3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

        Missä meni pieleen?
        Ikävä
        94
        874
      4. Koillis motor

        Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        19
        683
      5. 51
        655
      6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

        Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        41
        567
      7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

        Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        164
        523
      8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

        Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        45
        518
      9. Kauhavan häiriköijistä

        Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        24
        475
      10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

        Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
        Maailman menoa
        193
        466
      Aihe