Hei onko kellään kokemusta ruukin maaseutuopistosta? Millainen ilmapiiri,millaiset hevoset jne.Kertokaa ihmeessä siis kokemuksia ja mielipiteitä! Eniten tällä hetkellä kiinnostaa millaisia hevosia siellä on :)
Ruukin maaseutuopisto
5
2743
Vastaukset
- Anonyymi
Viesti näköjään vanha, mutta jaloista ja suusta sairaita hevosia ja hevosten huono kohtelu yleistä ainakin ravipuolella. En suosittele.
- Anonyymi
Hevoset ovat tietysti hevosia. Mutta ei tuollaisessa koulussa maailman huippuhevosia ole. Niillä pärjää, kun kohtelee hyvin. Niitä voi rakastaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
Parempiakin heppakouluja varmasti on ku tämä ruukin. Itse sen käyneenä voin sanoa että ei kannata sinne mennä. Siellä kohdellaan hevosia kuin oppilaitakin huonosti. Ainakin silloin kun itse siellä opiskelin.
- Anonyymi
Olipa sitten millainen paikka hyvänsä, aina on joku, jolla menee huonosti. Nämä täällä aukovat päätään.
Ihan kelpo koulu ja kelpo hevoset. Suurin osa oppilaista arvosti ja kohteli hevosia hyvin, mutta joukossa oli jokunen aivan tomppeli hevosten kanssa.
Oikealla asenteella koulusta saa paljon oppia, ystäviä ja mukavia muistoja.
- Anonyymi
Liekö viimeisin viesti ollut joltain ruukin ooettajalta lähtöisin. Itse olen ollut kys. Koulussa opiskelijana ja kokemus todella huono. Hevosten kohtelu on jo yleisessä tiedossa. Opiskelijoiden myösntodella huonoa, huudetaan ja haukutaan kun sillä tuulella satutaan olemaan. Yhteiskunna omistama valtion laitos ja kämä itseään opettajiksi tituleeraavat "asiantuntijat" käyttäytyvä kuin itsevaltiaat. Työtään he eivät todellakaan hoida, asiakirjoja joskus vuodenkin odotelleena. Viestihin vastataan ilmeisesti jos sillä päällä satutaan olemaan. En todellakaan suosittele tätä nk. Oppilaitosta kenellekään. Ihmettelen vain miten ovat saaneet pitääbyllä toimintatapojaan näinkin pitkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694