Ruukin maaseutuopisto

hepsutyttö

Hei onko kellään kokemusta ruukin maaseutuopistosta? Millainen ilmapiiri,millaiset hevoset jne.Kertokaa ihmeessä siis kokemuksia ja mielipiteitä! Eniten tällä hetkellä kiinnostaa millaisia hevosia siellä on :)

6

3179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viesti näköjään vanha, mutta jaloista ja suusta sairaita hevosia ja hevosten huono kohtelu yleistä ainakin ravipuolella. En suosittele.

• Anonyymi

Hevoset ovat tietysti hevosia. Mutta ei tuollaisessa koulussa maailman huippuhevosia ole. Niillä pärjää, kun kohtelee hyvin. Niitä voi rakastaa joka tapauksessa.

• Anonyymi

Parempiakin heppakouluja varmasti on ku tämä ruukin. Itse sen käyneenä voin sanoa että ei kannata sinne mennä. Siellä kohdellaan hevosia kuin oppilaitakin huonosti. Ainakin silloin kun itse siellä opiskelin.

• Anonyymi

Olipa sitten millainen paikka hyvänsä, aina on joku, jolla menee huonosti. Nämä täällä aukovat päätään.

Ihan kelpo koulu ja kelpo hevoset. Suurin osa oppilaista arvosti ja kohteli hevosia hyvin, mutta joukossa oli jokunen aivan tomppeli hevosten kanssa.

Oikealla asenteella koulusta saa paljon oppia, ystäviä ja mukavia muistoja.

• Anonyymi

Liekö viimeisin viesti ollut joltain ruukin ooettajalta lähtöisin. Itse olen ollut kys. Koulussa opiskelijana ja kokemus todella huono. Hevosten kohtelu on jo yleisessä tiedossa. Opiskelijoiden myösntodella huonoa, huudetaan ja haukutaan kun sillä tuulella satutaan olemaan. Yhteiskunna omistama valtion laitos ja kämä itseään opettajiksi tituleeraavat "asiantuntijat" käyttäytyvä kuin itsevaltiaat. Työtään he eivät todellakaan hoida, asiakirjoja joskus vuodenkin odotelleena. Viestihin vastataan ilmeisesti jos sillä päällä satutaan olemaan. En todellakaan suosittele tätä nk. Oppilaitosta kenellekään. Ihmettelen vain miten ovat saaneet pitääbyllä toimintatapojaan näinkin pitkään

• Anonyymi

Ei kannata hevospuolelle mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe