Bi-miehen/transun lesboraiskaus :)?

Hei,olen sellainen hassu trans/bi-mies,jolla on jo pitkään ollut fantasia joutua raiskatuksi/joukkuraiskatuksi lesbo/bi-naisten toimesta.Esim strap-onilla.Raiskaajilla kaikki vaatteet olisivat pysyneet päällä:)
Olen itse treenattu,hoikka ja tiukkapylly..Ongelmana on se,että vaikka moni nainen on bi,hän ei uskalla..vaikka joskus fantasiani kutittaa hänen mielikuvitustaan..Lisäksi moni tulkitsee sen ansaksi tai pilaksi..
En hae seksiä,vaan siitä mistä kirjoitin..
Jos joku haluaisi vaikka keskustella kanssani aluksi-olisin kiitollinen.Älkää heittäkö heti pilaantuneilla tomaateilla:)
Mulle voi laittaa viesti privana-nimimerkkini ja loppuosaksi suomi24.fi
Kiitoksia huomiostanne..

12

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trtrtttrtrtrtrtrt

Tämä ei ole mikään seksinhakupalsta. Sulje ovi perässäsi.

• Maraxx

Kelpaako lihavan viisikymppisen miehen seura? Tykkäisin siitä, että olet suttuinen "tyttönen"

• Hei,olen kokeillut miestä jo:)
      Nyt kiinnostaa naispari/ryhmä:) Toisaalta näyttää ovat pelkureita suurin osa
      Vaikka koko riski on omalla pyllylläni:)
      Kukas uskaltaisi teistä arvoisat bi/lesbo-naiset?

• Nettimaailma

Herää kysymys, mitähän tässä haetaan loppujen lopuksi? Varovaisuutta kehiin siskot!

• Tässä haetaan nimenomaan siitä,mistä oli kirjoitettu: bi-miehen/transun kovakouraista panemista/raiskaamista vaikka esim.strapilla naisryhmän toimesta:) Kuten on sanottu-siskoilla voi olla kaikki vaatteet päällä:)

• ArjaXL

Laita nimesi ja puhelinnumerosi

• Laita viesti mun ilmoittamaani e-postiin ja keskustellaan lisää..Ja jos todella kiinnostaa-katsotaan miten edetään Arja:)

• Kuten ymmärrät ei kukaan laita tälle palstalle suoraan omaa puh.numeroa eikä oikeata nimeä...Mutta jos sellainen "raiskaus" kiinnostaa-voidaan ensin tavata kahvilla,sitten itse toiminta voisi olla esim.hotellissa tai ehdottamasi paikassa.Ja lisäksi jos naista on muutama-kellä on koko riski?:)

• Sinä voisit jättää myös oman e-postisi:)

• dvdsvd

Lesbolla ei ole mitään mielenkiintoa miehiin seksuaalisessa mielessä vaikka olisi sitten seksuaalisadistikin. Domina henkinen bisse transfetissita nainen voisi ehkä innostua ajatuksesta miehen "homoseksuaalisesta" "raiskauksesta" tai "yhdynnästä".

• Kyllä,olet oikeassa,mutta tietääkseni osa lesboja on todellisuudessa bi-henkisiä,monilla jopa lapsia miehiltä (eikä koeputkista tai muumimukista)..
        Ja ihmisen psyyke on häilyvä..Joku voi sanoa että tässä pitäisi olla sadisti,toinen-kokeiluhaluinen tai fetissisti..

• Pitää vain todeta että rohkeita/seikkailunhaluisia bi/lesbonaisia on harvassa nykyään..
        Löytyisikös joku Arjan lisäksi pks:lta?:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5088
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      61
      3001
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2900
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2811
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      16
      1587
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1570
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1506
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      409
      1221
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1100
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      210
      967
    Aihe