Bi-miehen/transun lesboraiskaus :)?

Hei,olen sellainen hassu trans/bi-mies,jolla on jo pitkään ollut fantasia joutua raiskatuksi/joukkuraiskatuksi lesbo/bi-naisten toimesta.Esim strap-onilla.Raiskaajilla kaikki vaatteet olisivat pysyneet päällä:)
Olen itse treenattu,hoikka ja tiukkapylly..Ongelmana on se,että vaikka moni nainen on bi,hän ei uskalla..vaikka joskus fantasiani kutittaa hänen mielikuvitustaan..Lisäksi moni tulkitsee sen ansaksi tai pilaksi..
En hae seksiä,vaan siitä mistä kirjoitin..
Jos joku haluaisi vaikka keskustella kanssani aluksi-olisin kiitollinen.Älkää heittäkö heti pilaantuneilla tomaateilla:)
Mulle voi laittaa viesti privana-nimimerkkini ja loppuosaksi suomi24.fi
Kiitoksia huomiostanne..

12

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trtrtttrtrtrtrtrt

      Tämä ei ole mikään seksinhakupalsta. Sulje ovi perässäsi.

    • Maraxx

      Kelpaako lihavan viisikymppisen miehen seura? Tykkäisin siitä, että olet suttuinen "tyttönen"

    • Hei,olen kokeillut miestä jo:)
      Nyt kiinnostaa naispari/ryhmä:) Toisaalta näyttää ovat pelkureita suurin osa
      Vaikka koko riski on omalla pyllylläni:)
      Kukas uskaltaisi teistä arvoisat bi/lesbo-naiset?

    • Nettimaailma

      Herää kysymys, mitähän tässä haetaan loppujen lopuksi? Varovaisuutta kehiin siskot!

      • Tässä haetaan nimenomaan siitä,mistä oli kirjoitettu: bi-miehen/transun kovakouraista panemista/raiskaamista vaikka esim.strapilla naisryhmän toimesta:) Kuten on sanottu-siskoilla voi olla kaikki vaatteet päällä:)


    • ArjaXL

      Laita nimesi ja puhelinnumerosi

      • Laita viesti mun ilmoittamaani e-postiin ja keskustellaan lisää..Ja jos todella kiinnostaa-katsotaan miten edetään Arja:)


      • Kuten ymmärrät ei kukaan laita tälle palstalle suoraan omaa puh.numeroa eikä oikeata nimeä...Mutta jos sellainen "raiskaus" kiinnostaa-voidaan ensin tavata kahvilla,sitten itse toiminta voisi olla esim.hotellissa tai ehdottamasi paikassa.Ja lisäksi jos naista on muutama-kellä on koko riski?:)


      • Sinä voisit jättää myös oman e-postisi:)


    • dvdsvd

      Lesbolla ei ole mitään mielenkiintoa miehiin seksuaalisessa mielessä vaikka olisi sitten seksuaalisadistikin. Domina henkinen bisse transfetissita nainen voisi ehkä innostua ajatuksesta miehen "homoseksuaalisesta" "raiskauksesta" tai "yhdynnästä".

      • Kyllä,olet oikeassa,mutta tietääkseni osa lesboja on todellisuudessa bi-henkisiä,monilla jopa lapsia miehiltä (eikä koeputkista tai muumimukista)..
        Ja ihmisen psyyke on häilyvä..Joku voi sanoa että tässä pitäisi olla sadisti,toinen-kokeiluhaluinen tai fetissisti..


      • Pitää vain todeta että rohkeita/seikkailunhaluisia bi/lesbonaisia on harvassa nykyään..
        Löytyisikös joku Arjan lisäksi pks:lta?:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe