Bi-miehen/transun lesboraiskaus :)?

Hei,olen sellainen hassu trans/bi-mies,jolla on jo pitkään ollut fantasia joutua raiskatuksi/joukkuraiskatuksi lesbo/bi-naisten toimesta.Esim strap-onilla.Raiskaajilla kaikki vaatteet olisivat pysyneet päällä:)
Olen itse treenattu,hoikka ja tiukkapylly..Ongelmana on se,että vaikka moni nainen on bi,hän ei uskalla..vaikka joskus fantasiani kutittaa hänen mielikuvitustaan..Lisäksi moni tulkitsee sen ansaksi tai pilaksi..
En hae seksiä,vaan siitä mistä kirjoitin..
Jos joku haluaisi vaikka keskustella kanssani aluksi-olisin kiitollinen.Älkää heittäkö heti pilaantuneilla tomaateilla:)
Mulle voi laittaa viesti privana-nimimerkkini ja loppuosaksi suomi24.fi
Kiitoksia huomiostanne..

12

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trtrtttrtrtrtrtrt

Tämä ei ole mikään seksinhakupalsta. Sulje ovi perässäsi.

• Maraxx

Kelpaako lihavan viisikymppisen miehen seura? Tykkäisin siitä, että olet suttuinen "tyttönen"

• Hei,olen kokeillut miestä jo:)
      Nyt kiinnostaa naispari/ryhmä:) Toisaalta näyttää ovat pelkureita suurin osa
      Vaikka koko riski on omalla pyllylläni:)
      Kukas uskaltaisi teistä arvoisat bi/lesbo-naiset?

• Nettimaailma

Herää kysymys, mitähän tässä haetaan loppujen lopuksi? Varovaisuutta kehiin siskot!

• Tässä haetaan nimenomaan siitä,mistä oli kirjoitettu: bi-miehen/transun kovakouraista panemista/raiskaamista vaikka esim.strapilla naisryhmän toimesta:) Kuten on sanottu-siskoilla voi olla kaikki vaatteet päällä:)

• ArjaXL

Laita nimesi ja puhelinnumerosi

• Laita viesti mun ilmoittamaani e-postiin ja keskustellaan lisää..Ja jos todella kiinnostaa-katsotaan miten edetään Arja:)

• Kuten ymmärrät ei kukaan laita tälle palstalle suoraan omaa puh.numeroa eikä oikeata nimeä...Mutta jos sellainen "raiskaus" kiinnostaa-voidaan ensin tavata kahvilla,sitten itse toiminta voisi olla esim.hotellissa tai ehdottamasi paikassa.Ja lisäksi jos naista on muutama-kellä on koko riski?:)

• Sinä voisit jättää myös oman e-postisi:)

• dvdsvd

Lesbolla ei ole mitään mielenkiintoa miehiin seksuaalisessa mielessä vaikka olisi sitten seksuaalisadistikin. Domina henkinen bisse transfetissita nainen voisi ehkä innostua ajatuksesta miehen "homoseksuaalisesta" "raiskauksesta" tai "yhdynnästä".

• Kyllä,olet oikeassa,mutta tietääkseni osa lesboja on todellisuudessa bi-henkisiä,monilla jopa lapsia miehiltä (eikä koeputkista tai muumimukista)..
        Ja ihmisen psyyke on häilyvä..Joku voi sanoa että tässä pitäisi olla sadisti,toinen-kokeiluhaluinen tai fetissisti..

• Pitää vain todeta että rohkeita/seikkailunhaluisia bi/lesbonaisia on harvassa nykyään..
        Löytyisikös joku Arjan lisäksi pks:lta?:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5123
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2654
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2134
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1680
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1279
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1048
    9. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    Aihe