Syyskuun alussa 2016 olin UKK-puistossa vaeltamassa kun vyöltä putosi Sarvioja-Aittajärvi väliselle alueelle kuksa, jossa nahkainen naru sekä pohjassa TR-merkintä.
Mikäli joku on löytänyt tuollaisen kuksan pyytäisin ilmoittamaan siitä minulle.
Kadonnut kuksa
7
177
Vastaukset
- Patikkatyttö
Kävelin tuon välin viime viikonloppuna eikä näkynyt kuksaa reitillä eikä tuvassa. Menen mahdollisesti uudestaan tuonne ensi viikonloppuna ja olen yhteydessä, jos kuksa löytyy.
Tarkistin asian valokuvista, jossa vyöllä ollut kuksa on vielä tallessa. Maantiekurua Aittajärven suuntaan Kuotmuttipää - Poroaita välisellä alueella. Polulla oli runsaasti vettä ja joutui kiertämään polun sivulta.
- Patikkatyttö
Kävelin tuon välin uudestaan ja kyselin parilta vastaantulijaltakin, mutta kuksaa ei valitettavasti löytynyt. En myöskään nähnyt Sarviojan tuvalla.
Kiitos tiedosta!
Tuollainen kuksa häviää helposti maastoon kun siellä joutui kiertämään runsaan veden johdosta metsien kautta.
Pitää ostaa uusi kuksa lapista kun on siellä käyntiä.- 5893798378969784
Tee itse niin saat enemmän tunnetta siihen kuksaan. Onnistuu tumpeloltakin (ml. minä itse) pelkällä puukolla, kun laittaa tarpeeksi aikaa. Porakone, tuli/ hiilestäminen, kovertamiseen sopiva taltta, pihdit, tms. avut toki helpottavat valmistusprosessia. Itse kantelen tätä nykyä pihlajan pahkasta väkertämääni kuksaa. Pahkoja voi varastaa mm. valtion mailta.
- taskin
Osta muovikippo niin paljon käytännöllisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94897Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634489- 453816
- 193462
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343348Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453222No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413133- 522819
- 422545
- 452289