Moi!
Mulla on ollut jo kauan polvi kipeä eikä se helpota vaikka venyttelen säännöllisesti😰
Aloitin kun koulut alkoi koripallon ja se tuli sen jälkeen kipeäksi. Ensin kävimme urheilulääkärillä ja se määräsi minulle 2 vk urheilukieltoa ja sanoi että jos ei auta niin tullaan uudestaan mangneettikuvauksiin. Ei toiminut. Kun 2 vk oli kulunut niin menin kotikaupunkini urheilulääkärille ja se sanoi että polvi on väärässä asennossa... Sitten se myös sanoi että kannattaa venytellä ja niin aloin venytellä sopivasti. Kului kuukausi ja polvi on edelleen kipeä kun juoksen tai olen juossut. Välillä joudun istumaan treeneissä kun ei voi enää juosta ja polvi on yleensä todella kipeä treenien jälkeen:(. Välillä niin kipeä etten pysty kävellä:(. Se tulee kipeäksi myös pyöräilystä(menen treeneihin aina pyörällä), potkulautailusta(en kovin usei tee sitä mutta kuitenkin) ja juoksusta ja kävelystä:(. Välillä myös kun olen paikallani tulee yhtäkkiä😟Menen varmaan kohta taas lääkäriin kun kipu ei tahdo loppua. Kiitos jo etukäteen niille jotka vastaavat:)APUA😭
Polvi kauan kipeä mitä tehdä?
Polvikivunkärsijä
0
174
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101811- 1471165
- 671093
- 881091
- 1011024
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku152885- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654