Polvi kauan kipeä mitä tehdä?

Polvikivunkärsijä

Moi!
Mulla on ollut jo kauan polvi kipeä eikä se helpota vaikka venyttelen säännöllisesti😰
Aloitin kun koulut alkoi koripallon ja se tuli sen jälkeen kipeäksi. Ensin kävimme urheilulääkärillä ja se määräsi minulle 2 vk urheilukieltoa ja sanoi että jos ei auta niin tullaan uudestaan mangneettikuvauksiin. Ei toiminut. Kun 2 vk oli kulunut niin menin kotikaupunkini urheilulääkärille ja se sanoi että polvi on väärässä asennossa... Sitten se myös sanoi että kannattaa venytellä ja niin aloin venytellä sopivasti. Kului kuukausi ja polvi on edelleen kipeä kun juoksen tai olen juossut. Välillä joudun istumaan treeneissä kun ei voi enää juosta ja polvi on yleensä todella kipeä treenien jälkeen:(. Välillä niin kipeä etten pysty kävellä:(. Se tulee kipeäksi myös pyöräilystä(menen treeneihin aina pyörällä), potkulautailusta(en kovin usei tee sitä mutta kuitenkin) ja juoksusta ja kävelystä:(. Välillä myös kun olen paikallani tulee yhtäkkiä😟Menen varmaan kohta taas lääkäriin kun kipu ei tahdo loppua. Kiitos jo etukäteen niille jotka vastaavat:)APUA😭

0

<50

Vastaukset

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julman näköinen Martina

Gaalaan tullessa häntä haastateltiin . Tavallaan.... tavallaan... tavallaan. Koko ajan hoki tavallaan sanaa. Mekko oli kaunis mutta Mara ei oikein on
      72
      1089
    2. Nykäsen Pialta pääsi itku

Nykäsen leski itkee, kun gäntä ei kutsuttu vastaanottamaan Matti Nykäselle Urheilugaalassa myönnettyä palkintoa urheilun Hall of Fameen pääsystä. Palk
      45
      818
    3. Miksi ihailet häntä?

Onko jotenkin erityinen?
      Ikävä
      73
      771
    4. Häränvirasta löytyi ruumis

Perjantaiaamuna löytyi naisen ruumis Häränvirrasta. Mitähän on tapahtunut ja kuka lienee?
      Äänekoski
      17
      471
    5. Martina häikäisi Venla -gaalassa

Martina sai kehuja sekä puvustaan että kauneudestaan.
      62
      463