Kävin tänään vaa'alla ja se näytti 40,3!
Ennen viikonloppua paino oli 38,2. Jouduin syömään viikonloppuna enemmän kuin söisin ikinä (olin vanhempieni luona). Tuntuu masentavalta, kun paino on nyt noussut noin paljon...
Paino nousi!
10
166
Vastaukset
- Saatatvaikkaparantua
Onneksi olkoon!
- Mäymmärrän
Hei tiiän ton tunteen...mulla se taas tasaantuu kun palaan taas arkeen,mut kova urakka sekin.
- sofia.josefiina
harmi:( kuinka pitkä oot ja kuinka vanha?
ja oo onnelline että ees tiät sun painon ko meil on vanhemmat vieny puntarin pois:((- Jokujokaymmärtää
Oon 173 cm pitkä ja oon 16 vuotta vanha.
- onnittelut
Onnea että olet vähän terveempi!!!
- FatFatFat
Oletko oikeasti noin pitkä 😱 mä painan saman verran ja pituutta jotain 153.. vittu oon läski paska!
- Primadonnaaaa
Painan 58kg ja tavoitteena olisi painaa 44kg. Ahdistavaaaa olla tämän kokoinen. Minnekään en halua enää mennä kun oon niin läski. Auttakaa
- Primadonnaaaa
Tai että mistä/miten voisin edes aloittaa laihdutuksen. Tollanen määrä pudotettavaa 😩😩😩
- LihavaJättiläinen
kuinka pitkä oot? mä oon 172/57 ja tavotteena ois ainaki 40 kg. ärsyttävää ko kaverit on tyylii 155/45 ja mä oon tälläne paksu jättiläinen
- Elämäehkäedessä
Onneksi olkoon avaaja. Saatat tulla terveeksi. Jatka syömistä samaan tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768