Kävin tänään vaa'alla ja se näytti 40,3!
Ennen viikonloppua paino oli 38,2. Jouduin syömään viikonloppuna enemmän kuin söisin ikinä (olin vanhempieni luona). Tuntuu masentavalta, kun paino on nyt noussut noin paljon...
Paino nousi!
10
223
Vastaukset
- Saatatvaikkaparantua
Onneksi olkoon!
- Mäymmärrän
Hei tiiän ton tunteen...mulla se taas tasaantuu kun palaan taas arkeen,mut kova urakka sekin.
- sofia.josefiina
harmi:( kuinka pitkä oot ja kuinka vanha?
ja oo onnelline että ees tiät sun painon ko meil on vanhemmat vieny puntarin pois:((- Jokujokaymmärtää
Oon 173 cm pitkä ja oon 16 vuotta vanha.
- onnittelut
Onnea että olet vähän terveempi!!!
- FatFatFat
Oletko oikeasti noin pitkä 😱 mä painan saman verran ja pituutta jotain 153.. vittu oon läski paska!
- Primadonnaaaa
Painan 58kg ja tavoitteena olisi painaa 44kg. Ahdistavaaaa olla tämän kokoinen. Minnekään en halua enää mennä kun oon niin läski. Auttakaa
- Primadonnaaaa
Tai että mistä/miten voisin edes aloittaa laihdutuksen. Tollanen määrä pudotettavaa 😩😩😩
- LihavaJättiläinen
kuinka pitkä oot? mä oon 172/57 ja tavotteena ois ainaki 40 kg. ärsyttävää ko kaverit on tyylii 155/45 ja mä oon tälläne paksu jättiläinen
- Elämäehkäedessä
Onneksi olkoon avaaja. Saatat tulla terveeksi. Jatka syömistä samaan tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873