Runkkupaikka jossa nainen katsoo.

hanskaxx

Avataanpa uusi keskustelu tiedotepaikka; nainen katsoo mies runkkaa paikat suomessa.

Vakipaikkaa ja varmaa paikkaa ei minulla ole tiedossa. Tässä muutamia viime vuodelta !

Sääksmäen silloilla auringon ottopaikalla runkkailin ja tyttöporukka 3 ( stingeissä ) katseli kiinnostuneena ja kikatteli !!!

Forssasta turkuun Jokioisten rajalla on louhosuimapaikka siellä olen saanut naiskatsojan runkkaukselle lammenrannassa. ( ei ennakkoon sovittu).

Ylläksellä tuntijärven laavulla sovittu tapaaminen 2 kertaa naiset 2 henkeä katsomossa.

Tampereella Cittarin miestenosasto pukukopissa runkkailin ja "vahingossa " verho raollaan , nainen katseli samoja miesten housuja 30 min ja vilkuili kulliani. todella kiihottava kohtaaminen. Jäi jopa odottamaan et näki naaman kun tulin ulos kopista,
minulle sekin sopii.

Parkanon Lidlin pihalla vetelin käteen kun viereen ajoi auto enkä huomannut kuinka kauan nainen katseli runkkaamistani , mutta kauan . lopuksi laukesin ja hän lähti ostoksille ; housut märkinä luulisin.

250

19015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dksfpwer

      Sä kuule unta vaan näet..!!!

    • Juss684

      En ole saanut naiskatsojaa.. kiihottaisi kyllä. Ehkä olen liian ujo touhuissani

    • 565ytrtr

      Eduskunta talon edessä on hyvä paikka saa varmasti nais katsojia

    • Runkkujooseppi

      Kerran vetelin käteen metsässä ja thaikkunainen katseli 20m. päästä ihmeissään isoa kulliani. Jännitin kuitenkin niin paljon, etten saanut spermoja lähtemään, vaan kyllä kotona mällit lensi, kun muistelin sitä hetkeä.

      • hugee

        Ilmeisesti et niin paljon jännittänyt et seisokki olis laskenut.tais olla thaikulla tiukka pillu kosteena ja pöksyt märkänä


    • Motokulli

      Janakkalan levarilla etelään käy aika usein vaalea pitkätukkainen nainen metsässä katselemassa kun miehet runkkaa . Olen sen nähnyt siellä metsässä aikakin 4 kertaa.

      • Anonyymi

        en usko.


      • Anonyymi

        Aika moni tietää paikasta myös naiset pysähtyy uteliaisuuttaan katsoo. Joku kertoi päässyt panee metsässä kun nainen yllättänyt runkkaamassa pyytänyt pane häntä.


    • äölkiopåäölkiopå

      Yhdessä uimahallissa nais siivooja katseli estoitta suihkussa olevien miesten kaluja.
      Joskus saunasta tullessa seisoi rajusti ja siivoojan lattian pesut pysähtyi.Katseli vielä suihkussakin sitä.Runkata en siinä tohtinut..

      • Anonyymi

        Uimahallissa kerran alkoi suihkussa seisomaan ja takana oli kaksi naissiivoojaa huuhtelemasss lattiaa. Olin pitkään selin heihin ja lopulta pääsin livahtamaan kalu pystyssä kohti vessaa. Yllätys oli kun vessaan tullessani huomasin toisen siivoojan olevan siellä ja hän tietenkin huomasi seisokkini. Jähmetyin hetkeksi paikoilleni miettien mitä tehdä ja sit kävelin toiseen lukittavaan koppiin, joka oli vielä puhdistamatta. Odotin kopisss niin kauan että siivooja oli tosiaan lähtenyt ja kaluni laskeutunut. Kokemus tämäkin 🫣


    • Juss6774

      Kertokaa lisää kokemuksia... lisäksi halukkaat naiset vois ilmottautua ;)

    • hugee

      Naapurin vanha rouva on nähnyt sessioni takapihalla.tulin vielä tosi rajusti.huomasin hänen katselevan vasta kun hyväilin laskevaa kaluani ja levitin spermaa vatsalleni.todella nolotti.

      • Oih...Tollanen olis upea kokemus!


    • Prv50mHki

      Mulla haave,että kun oltais 42v muhkemuotoisen vaimon kanssa kävelyllä,'törmättäisiin' vanhempaan paksuletkuiseen mieheen,joka käsitöissä.... Olisi upeaa nähdä vaimon ilmeet ja reaktiot,kun näkisi paksun letkun jota käsi vatkaa oman vaatimattomani sijasta...

    • Vaimoni 38 vuotias voisi olla kaverina, esim porukalla saunassa?

      • Juss357

        Olispa kiihottavaa porukalla runkata vaimos katsellessa.


      • Juss357 kirjoitti:

        Olispa kiihottavaa porukalla runkata vaimos katsellessa.

        Niinpä.


      • Jani76

        No ditten sanoista tekoihin! Jos voi niin saa vaimosi myös hyvän monen otgasmin nuolennankin huom jos tykkää! Itsebtykkään! Vastaa niin vaihetaan nrot. Ni ei oppi ojaan kaafa!?


      • Jani76 kirjoitti:

        No ditten sanoista tekoihin! Jos voi niin saa vaimosi myös hyvän monen otgasmin nuolennankin huom jos tykkää! Itsebtykkään! Vastaa niin vaihetaan nrot. Ni ei oppi ojaan kaafa!?

        Heh, no oletko itse minkälainen?


    • Juss56677

      Löytyiskö tänään päivällä naista katselemaan turun seudulta... vaikka paimion levarille? Nuorekas kovana...

    • Jani76

      Missä löytyy noin rohkea nainen se olisi mukavaa ja kiihottavaa!

      • Anonyymi

        johonkin puiston penkille runkkaileen yleensä montakin nuorta naista pysähtyy katsomaan jotkut jopa tulee auttamaan mukavia hetkiä


    • Pari55

      Voisimme vaimon kanssa tulla katselemaan johonkin sovittuun paikkaan Vaasan seudulla.

      • Runk

        Täällä Mies 53 vaasasta....Isokauluinen...Olis Tosi Kiihottavaa 0406740474


      • Yourtoybooy

        Täällä mies 33v Vaasasta, laittakaa s-postia niin sovitaan paikka ja aika: [email protected]


      • Anonyymi

        vieläkö vaasasta löytyis naisia


    • Löytyykö Tampereelta paikkaa, mihin nainen tai pari tulisi katselemaan 49v bi-miehen runkkailua ja posliinikalun esittelyä.

      • Anonyymi

        Kaupin koiraradan parkkiin.
        Usein runkkailen siellä


    • Anonyymi

      Mun vaimo katselee aina miesten munia sekasaunassa. Sitten se jää viimeisenä lylyyn, kun muut menee uimaan. Aika usein sen kanssa viimeisenä tulevalla miehellä on muna ainakin puolikovana ja vaimolla nännit törröllään. Epäilen että se runkkaa miehiä. Oon mustasukkainen, mutta sängyssä kiihottaa kovasti ajatus siitä että se imee vieraita munia ja ehkä jopa ei pysty vastustamaan kiusausta paneskella niitä.

    • Anonyymi

      Joensuussa naista katselemaan autossa runkkailua?

      • Anonyymi

        jos kiinnostaa niin miks ei. asun hammaslahdessa ja oon 33 v. nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kiinnostaa niin miks ei. asun hammaslahdessa ja oon 33 v. nainen.

        Voisin keskiviikkona runkata sulle jos kiinnostaa M41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin keskiviikkona runkata sulle jos kiinnostaa M41

        asun hammaslahden keskustan lähellä, olis kyllä ihana nähdä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        asun hammaslahden keskustan lähellä, olis kyllä ihana nähdä ;)

        Voisin viikonloppuna ajella sinne päin oisko sulla ehdottaa jotain paikkaa kun en tunne setua jo ajatuskin että katsoisit saa munan kovaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin viikonloppuna ajella sinne päin oisko sulla ehdottaa jotain paikkaa kun en tunne setua jo ajatuskin että katsoisit saa munan kovaksi

        mites olis, antasitko sitä siun sykkivää lihatikkaria? ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mites olis, antasitko sitä siun sykkivää lihatikkaria? ;-)

        Toki saat tehdä sillä mitä haluut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kiinnostaa niin miks ei. asun hammaslahdessa ja oon 33 v. nainen.

        Kiinnostaako tänään nähdä kun runkkaan loppuun asti M29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin viikonloppuna ajella sinne päin oisko sulla ehdottaa jotain paikkaa kun en tunne setua jo ajatuskin että katsoisit saa munan kovaksi

        mulla on yleensä aina tumman violetti takki päällä, pienenä vihjeenä, jos liikut hammaslahdessa ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako tänään nähdä kun runkkaan loppuun asti M29

        ja sulle kans tiedoks, että mulla on yleensä aina tumman violetti takki päällä, pienenä vihjeenä, jos liikut hammaslahdessa ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on yleensä aina tumman violetti takki päällä, pienenä vihjeenä, jos liikut hammaslahdessa ;-)

        Ootko tänään lähdössä ilta kävelylle ajelen tänään sinne päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tänään lähdössä ilta kävelylle ajelen tänään sinne päin

        käyn usein iltalenkillä, jos ei vettä sada ja vikalla tunnilla kyläkaupoissa, koska alennus ruoat ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tänään lähdössä ilta kävelylle ajelen tänään sinne päin

        no miks et vastaa? ;-) vai eikö enää kiinnostakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kiinnostaa niin miks ei. asun hammaslahdessa ja oon 33 v. nainen.

        Kitee rääkkylä alue naista katsomaan kun runkkaan kullia on kookas kulli 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kiinnostaa niin miks ei. asun hammaslahdessa ja oon 33 v. nainen.

        Kitee rääkkylä alue naista katsomaan kun runkkaan kullia on kookas kulli 57v autossa tai luonnossa


    • Anonyymi

      Nostan vanhan aiheen koska se on kiinnostava. 'Ennen kaikkea olisi jännittävää lukea naisten kommentteja mutta he eivät taida lukea näitä.. Luultavasti kuitenkin uteliaita katsojia on paljon.

      • Anonyymi

        Kajaanista naista joka katsoisi kun runkkaan 18 cm kulliani ?


      • Anonyymi

        Löytyykö tänään katsojaa Uudeltamaalta vaikka autoon runkkaan loppuun asti M43


    • Anonyymi

      Haluaisin kans runkkailla naisen katsellessa hommaa.
      M51

    • Anonyymi

      Naista vehniä / laukaa väliltä katsomaan runkkausta ja saa auttaakki. 29v nuori komia poikanen uutta kokemusta vailla

    • Anonyymi

      En ole julkisesti runkannut. Mutta olen joitakin kertoja kävellyt kaupungilla niin että olen kääntänyt seisovan munan housuissa ylöspäin. Joitakin kertoja naiset ovat jääneet lähelle seisoskelemaan ja katselemaan. Kiihottanut vaan lisää. Joskus vielä rohkenen lähestyä jotain katselevaa naista.

      • Anonyymi

        Joo tuo on hyvä kun on sellaiset housut että näkyy ja jättää vielä alkkarit pois, makeelta tuntuu kun kangas hankaa herkkää alapintaa. Ehkä ei kannata lähestyä katselevaa, luultavasti pakenee, mieluummin hivele kullia housun päältä, jos yhä katselee niin vedä vetskari auki, näytä elin, jos sinussa on paljastelijaa niin koet huikean nautinnon. Pallitkin kannattaa ottaa esille, varsinkin jos ne ovat isot. Pidä kullin juuresta kiinni, kiristä, jos olet fiiliksissä niin siemensyöksy tulee enempi runkkaamatta. Nainen voi kirota tai nauraa, ihan sama kunhan reagoi jotenkin. Voi hän olla hiljaakin, hyvä sekin, sai joka tapauksessa jotain hänkin.


    • Anonyymi

      Kuopion Rossossa mulla mustat varkut.Jätän alushousut pois ja annan HK Näkyä.housun läpi. Vanhemmat naiset katsoo mielellään.Varsinkin kesällä hame päällä olevat kiihottaa itseäkin.Onko niillä pikkarit vai ei?? Jatkan sitä edelleen. Istun aina terasssin ikkunan vieressä. Jos joku haluaa rakastella ,terve tuloa pöytään ja sala sana yhdessä !!

    • Anonyymi

      Minä olen joskus päässyt katselemaan kun joku mies runkkaa kylpylän yhteisessä höyrysaunassa. Harmikseni se oli ainoa kerta. Mutta oli kyllä ihanaa katsella. Laukeamisen jälkeen mies poistui pää painuksissa nopeasti.

      • Anonyymi

        Mistä päin olet voisin kyllä runkata sulle jossain M37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet voisin kyllä runkata sulle jossain M37

        Itä-Suomi. Voi kun vielä pääsisin näkemään tuollaista "salaa". Ai niin, olen minä joskus 13- vuotiaana nähnyt kun kaverin isä veteli menemään, siitä varmaan jäikin into katsella. Mutta aikuisiällä tuo kylpylän sauna on ollut ainoa kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Suomi. Voi kun vielä pääsisin näkemään tuollaista "salaa". Ai niin, olen minä joskus 13- vuotiaana nähnyt kun kaverin isä veteli menemään, siitä varmaan jäikin into katsella. Mutta aikuisiällä tuo kylpylän sauna on ollut ainoa kokemus.

        Olen Lappeenranta mutta autolla pääsen liikkumaan jos kiinnostusta löytyy viikonloppuna kävisi M37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet voisin kyllä runkata sulle jossain M37

        Tääl toinen turus


      • Anonyymi

        Tule turkuun runkuille hauan katsojan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule turkuun runkuille hauan katsojan

        Missä koska


    • Anonyymi

      Onko Kotkassa paikkaa jossa nainen voisi nähdä runkkaavan miehen luonnossa?

      • Anonyymi

        Tulisitko kasomaan kun runkkaan autossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisitko kasomaan kun runkkaan autossa

        Missä harrastelet autorunkkailua? Jospa "vahingossa" sattuisin paikalle...runkkaatko laukeamiseen asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä harrastelet autorunkkailua? Jospa "vahingossa" sattuisin paikalle...runkkaatko laukeamiseen asti?

        Viimeksi runkkasin prsman parkki paikalla lauantai iltana runkaan loppuun asti


      • Anonyymi

        Juurikorvessa


      • Anonyymi

        Kyllähän mä voin mielellää runkkaa ku tsiikailet. Haluisitko itsekkin tehdä samal? Tai ainakin olla alasti ni kiihotun tajuttomast.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä harrastelet autorunkkailua? Jospa "vahingossa" sattuisin paikalle...runkkaatko laukeamiseen asti?

        JKL lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JKL lähellä

        Mä kans JKL lähellä. M65v


    • Anonyymi

      Mitä te haluatte, että nainen tekee tuossa tilanteessa? On vain ja katselee? Minäkin ole törmännyt saunassa runkkaajaan enkä oikein tiennyt, mitä tehdä. Annoin miehen kyllä katsella itseäni, levitin jalkojani jne mutta en kosketellut itseäni.

      • Anonyymi

        Mulle riittää et nainen katselee ja on upeeta jos näyttää paikkojaan. Unelmaa olisi jo auttaisi en ainakaan minä pistäisi vastaan. Nainen voi kysyä, siis jos haluaa, että saako auttaa.


      • Anonyymi

        nuoret naiset on kiinnotuneita kun runkkailen autossa tulee aivan lasin viereen oonpa saanut muutaman hyvän suihin otonkin parkki-paikalla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyykö hyvikään läheltä kotsojaa

    • Anonyymi

      Oi miten ihana ajatuskin olisi tulla katsomaan, jos uskaltaisi. Saattaisi siinä omakin käsi vähän eksyä ;) olen nähnyt hotellin parvekkeelta, kun joku piti omaa kivaa puhelimeen puhuen, mutta lähti sitten sisään kun huomasi minut. Kävin käytävällä ja aulassa katselemassa, näkyisikö miestä myöhemmin, mutta eipä näkynyt. Olisin ehdottanut drinkkejä... Ehkäpä olisi voitu katsella vaikka videoita yhdessä...

      • Anonyymi

        Ootko mistä päin voisin kyllä runkata sulle olen hyvinkäältä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oltiin kerran vaimon kanssa hänen veljensä mökillä. Käväistiin ensin vähän kalalla ja sitten menin veljen kanssa muutaman paukun vahvassa iloisessa tunnelmassa saunaan. Vaimoni kävisi myöhemmin. Saunassa juteltiin vähän rasvaisia ja siitä seurasi se, että aloimme molemmat runkkaamaan ja lopulta runkattiin toisiltamme, mutta myös imettiin... Ehdimme juuri peseytyä, kun vaimoni tuli saunalle. Illalla vuoteessa vaimo oli kummallisen aktiivinen ja sanoi sitten yks' kaks' että hän haluaisi nähdä lisää sitä mitä teimme saunassa. Oli ollut ennen saunaan tuloa vakoilemassa ikkunan takana. Siitä seurasi tulisin rakastelu välillämme ja seuraavana päivänä sain houkteltua vaimoni saunaan kanssamme ja sam homma toistui. Vaimo katseli vierestä kun me hänen veljensö kanssa touhusimme vaimon tyydyttäessä itseään vastakkaisella lauteella. Myöhemmin teimme muutakin, mutta se onkin eri juttu.

      • Oih...Upeaa! Just tuollainen on parasta! 😍


    • Anonyymi

      Laittakaa lisää kokemuksia, kohta pääsen töistä niin saisi vähän lueskella.

    • Anonyymi

      Joskus annan thaihierojalle vapaata ja masturboin itse, hieroja vain katsoo ja on valmiina paperin kanssa, nauraa jälkeenpäin että olipa helppoa.

    • Anonyymi

      Mulkun päällä käytän ohutta pakastepussia ja runkkaan monta kertaa päivässä. Kumilenkki kalun juureen niin pysyy paikallaan koko päivän ja on mukavan liukas kun käsi housun taskussa eksyy mulkulle.
      Jos käytän samaa pussia seuraavana päivänä niin on kyllä mukavan liukasta työntään kalu sinne pussiin.
      Tällänen harrastus mulla. Olen myös näin runkannut joskus random naisen katsellessa, totesi että melko paljon tullu kun oli monet lastit pussissa eli pari desiä tavaraa.
      Voisin kyllä naiselle runkata mielelläni..

      • Anonyymi

        housun taskun sauman oon repiny auki pääsee hyvin välillä runkkaamaan pysyy kovana keskellä kaupunkia kulkiessa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etelä-Savo ,olis kiva runkata, kun joku sattuisi "vahingossa " paikalle

    • Anonyymi

      Sompasella pari vuotta sitten kävi eräs nainen joka halusi saada spermat päälleen. Antoi siis panna yms. mutta lopuksi piti runkata hänen pilluleen. Esitteli myös itseään halukkaille. Harmi että ei ole enää näkynyt.

      • Anonyymi

        Mä kävin naisystävää panemassa 2010 siellä usein. Oli runkkaajia ympärillä ja sperma lens. Kiihottavaa muistella


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyykö tampereelta naista katsomaan

    • Anonyymi

      Sussa pressa ainesta.

    • Anonyymi

      Käyn itse unisexissä ja joskus sattuu kaunis myyjä rouva oleen alhaalla kun runkkaan. Saan kyllä rajun orkun kun häntä katselen. Ei tarvi ulkona värjätyllä ja odottaa ohikulkevia naisia. Hän hymyilee kun tietää että mies nautti näkemästään

    • Anonyymi

      Nytkin runkkaan kotona ja toivon että joku naapuri talossa katselee

    • Anonyymi

      Käyn kanssa tampereen unisexissä runkulla mutta se herkkupylly myyjänainen ei käy kyllä usein alakerrassa. Leikkasin housuistani taskut pois ja kuljen kaupassa "kommandona" Olen siis kierrellyt kaupan puolella ja tirkistely myyjän vataloa ja kiihottavaa pyllyä hyllyjen välistä ja samalla hivellyt kovaa kaluani. Kerran laukesin kun nainen jutteli asiakkaan kanssa ja silmäni porautuivat hänen pyöreisiin pakaroihinsa. Myyjä hymyili kun poistuina ja kiitti käynnistä. Poistuin puntti märkänä ja sanoin "kiitos itsellesi"🙂 mahtava käynti.

    • Anonyymi

      Lahdessa halukkaita katselijoita/auttajia?

    • Anonyymi

      Ketään naista ku tahtois katsella kädentöitä livenä pk seutu?

      • Anonyymi

        Minä voisin näyttää naiselle Munkkinuemen kallioilla

        M50


    • Anonyymi

      Mua panettaa tuplasti se unisexin myyjätäti! Jumankauti kun mulla aina housuissa rupee pullottaan kun hänen kanssaan juttelen. Hän tietää sen että poika on valmis laukeen kun menen alas. Kumpa saisin hänet joskus katselemaan!!

    • Anonyymi

      Nyt rupes panettaan!!! Täytyy mennä runkuttaan sille!

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­­­t kä­­­ym­­­ään u­­ude­­ssa chatis­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4w3V3

    • Anonyymi

      Edelleenkään ketään naista katselemaan kädentöitä luontoon? Mielellään vanhempaa naista iältään 50-60. Täällä 35

    • Anonyymi

      Pohjois-Savon ihana vanhempi rouva, haluaisitko katsella tai itse osallistua ?

    • Anonyymi

      Seinäjoen (lähi) ympäristössä voisi katselijaa löytyäkkin. Ehkä?

      • Anonyymi

        Seinäjoen ympäristös pääset näkemään. Sovitaan joku rauhallinen paikka. Saat katsella ihan rauhas ja nauttia sen minkä tahdot. Saadaan molemmat fantasiamme .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjoen ympäristös pääset näkemään. Sovitaan joku rauhallinen paikka. Saat katsella ihan rauhas ja nauttia sen minkä tahdot. Saadaan molemmat fantasiamme .

        Sanoppas paikka niin katsotaan mitä keksitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppas paikka niin katsotaan mitä keksitään.

        Ihana että vastasit. Onko sinulla auto, niin tiedän liikumavarat. Jos sinulla on joku paikka niin kerro. Itselläni ruskea pakettiauto. Keskiviikko ja torstai olis ok. Vastaa pian pliis


    • Anonyymi

      Noin kymmenen vuotta sitten,olin palaamassa etelästä kotiin.
      Oli ihan hirveet halut ,kiima poltti jalkojen väliä.
      Oli jo aika ilta,ja huomasin kolme varusmiestä katsoi aika kiimaisesti mua.
      Mulla oli aika lyhyt hame ja tiesin ettei paljoa tarvi kun näkyy pikkuhousut.
      Levitin jalkoja ja nostin pikkuisen helmaa ,olin varma että näkyy jostain kulmasta.
      Näin kuinka kaksi kaveria alkoi velttoilla ja laskeutui alaspäin.
      Naamasta näkyi että oli katse yhteys jalkojen väliin.
      Katselin vaan muualle,eikä tummien lasien takaa nähnyt mitä silmät katsoi.
      Vein toisen käden hitaasti hameen alle ja siirsin pikkuhousuja sivuun,ainakin karvoitus näkyi.
      Sain kahvit loppuun ,ja aloin lähtemään ,keräsin tavarat ja vein likaiset astiat niille varattuun paikkaan. Katsoin vielä taakseni nuoria miehiä.
      Nekin nousivat ja lähtivät perääni.
      Istuin autooni ja huomasin että poikien auto on melkein vieressä.
      Mietin mitä tehdä, aloin ottamaan pikkareita pois.
      Voi sitä katseiden riemua.
      Nostin pikkarit nenän alle ja kokeilin pojille.
      Voi vittu mitä se tekee,kuulin selvästi
      Hitaasti yksi tuli eteeni.
      Miksei muut ?
      Nuori mies kutsui kaverinsakin.
      Jos haluutte niin saatte nuolla mulle orkun.
      Annoin pikkuhousut yhdelle käsiin.
      Kaksi on suojana ja yks nuolee,vaihdatte sitten.
      Hyvin pillu nuoltiin .
      Menimme pikkuisen syrjempään ettemme aiheuta pahennusta.
      Imin kaikilta pallit tyhjäksi.

    • Anonyymi

      Toi edellinen tapahtui kajaanin abc aseman takapihalla.

    • Anonyymi

      Katselen mielelläni jos korvaat aikani! 😉

      ❤️ Luotettaxa hyväkroppainen opiskelijanainen 30+

      Laita meiliosoite, jos haluat keskustella aiheesta!

      • sulle tulisin milelläni - ja ehk aika nopeestikkin ;)


      • Anonyymi

        Missäpäin mahdat vaikuttaa? Vielä on kesää jäljellä😎


    • Anonyymi

      -90 luvulla tapasin Stadissa Laakson kallioilla nuoremman miehen, riisuttiin itsemme alasti ja menimme 69 asentoon. Hetken siinä otimme toisilta me suihin. Vaihdoimme asentoa niin että minä olin polvillani kaverin edessä ja hän halusi siinä ottaa minulta suihin. Huomasin että olimme saaneet yleisöä. Joku vanhempi mies runkkasi katajapuskan vieressä ja katseli meitä, ylempänä kalliolla oli neljä teinityttö, ehkä 15 vee. He katselivat ääneti meitä, matkaa ei ollut kuin korkeintaan 20m, en antanut tämän häiritä ja kiihotuin yhä enemmän, kaveri imi kaluani ja puristelin pakaroitani kun aloin tulla niin kaveri runkkasi kaluani ja spermat syöksyi kaverin kasvoille.
      Se oli kyllä elämäni parhaita orgasmeja.

    • Anonyymi

      Leppävirta-Varkaus autossa tai luonnossa runkkaan jos naista olisi katsomaan varatun ukm sessiota?pitkä hoikka mies olen ja ikää 52v

    • Anonyymi

      Kypsää rouvaa (45-65 )kaipaisin katselemaan ja katsoisin mielelläni sinuakin. Helsinki/ Vantaa akselilla. Kiva kundi ja ikää 35.

      • Anonyymi

        Kundi 35, pääsetkö Korson suunnalle? Nätti, seksikäs rouva 45 olisi kiinnostunut. Laita meiliosoite niin jutellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kundi 35, pääsetkö Korson suunnalle? Nätti, seksikäs rouva 45 olisi kiinnostunut. Laita meiliosoite niin jutellaan.

        Meni ohi viesti. Rouva mielessäin🙂.. -m35


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kundi 35, pääsetkö Korson suunnalle? Nätti, seksikäs rouva 45 olisi kiinnostunut. Laita meiliosoite niin jutellaan.

        Tule rouva juttelemaan treffien puolella, täällä puolen samoilla suunnilla 42v mies.


    • Anonyymi

      seinäjoen lähellä voisin katsella

      • Anonyymi

        Ihana ajatus et täs jossain joku nainen katselisi kun runkkaan, olen 55v. Haluisin et näkisit kunnolla ja rauhassa koko touhun


      • Anonyymi

        voisin maksaa 50e kun joku katselisi kun runkkaan seinäjoen läheltä autossa . voisin autolla tulla hakee ja ajettais sivulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisin maksaa 50e kun joku katselisi kun runkkaan seinäjoen läheltä autossa . voisin autolla tulla hakee ja ajettais sivulle

        Oletko minkä ikäinen voisi kiinnostaa.t.naikkonen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minnepäin seinäjokea pitäisi suunnata jotta ilo olisi molemminpuolinen? Kysyypi aikaisemman viestin lähettänyt nuoriherra😄

    • Anonyymi

      Täytynee varmaan buukata hotlahuone jostain kun tulee muuten liian paljon ajamista😆

    • Anonyymi

      Ikkunasta usein näin kun kylän tunnettu outolintu, luurankomaisen laiha ja hirveän pitkä noin 30v mies kerää kävellessään tyhjiä tölkkejä herättäen huomiota olemuksellaan. Posket kuopalla ja valtavan kookas nenä saa hänet muistuttamaan kasvoiltaan perinteistä noita-akkaa. Kuolemaksi toiset häntä sen takia myös kutsuu. Ihan harmittoman tuntuinen mies vaikka olemus on mitä on. Hän on mykkä ja kuulemma kuulovammainenkin.

      Ikkunasta näen nyt kesälomaani viettävänä, kuinka tuo mies oikaisee metsäpolulle josta itsekin kuljen usein kauppaan. Viikko sitten tämä mies sattui tuolla kapealla polulla vastaan. Pysähdyin antamaan tietä ja olin aika peloissani törmätessäni näin katseilta sivussa häneen.
      Tämä rähjäinen kalpea mies seisoi siinä noin 3 metrin päässä hymyillen ja veti äkkiä iänikuisia salihousujaan alemmas, ja kourallaan kalunsa varresta kiinni puristaen, hän alkoi heiluttelemaan järkyttävän kookasta kaluaan joka jäykkeni siinä nopeasti niin paksuksi ja pitkäksi etten ollut uskoa silmiäni!
      Ajatuksissani ehti käydä, onko se edes oikea mutta pakko se oli uskoa että noin järkyttäviä vehkeitä joillain voi olla!
      Olin niin yllättynyt näkemästäni, että tuijotin vain kun mies veti esinahkaansa pois punoittavan ison terskansa päältä ja alkoi runkkaamaan kaluaan hymyillen kuin se olisi täysin luonnollista. Pienet heiluvat pallit tuon jättiläiskalun alla näyttivät lähinnä huvittavilta mutta itse vehje oli näkynä kyllä kieltämättä todella kiihoittava!
      Ei mennyt varmasti minuuttiakaan kun miehen hymy muuttui nautinnon virneeksi ja terskan päästä suihkusi minua kohti pitkällä kaarella spermaa koko ajan kiihtyvään tahtiin kalun näkyvästi sykkiessä suonikkaana kuin jokin pumppu! Se määrä mitä spermaa sieltä tuli oli myös käsittämätön!! Lopulta sitä virtasi riettaana näkynä pitkin paksua ja pitkää kalun vartta miehen pikku palleille.
      En edes tajunnut miksi jäin katselemaan tuota yllättävää pervo näytöstä vaikka olisi ehkä pitänyt normaalisti poistua nopeasti paikalta!?
      Jättiläisvehkeen yllättävä näkeminen taisi kuin hyptonisoida saada minut sitä katselemaan!!
      Mies sujautti peniksensä takaisin piiloon, nyökkäsi hymyillen minulle kuin kiittäen että olin katsellut häntä!!

      Tätä näkyä en niin vain saanut pois mielestäni ja olen ajatellut miksi toisia siunataan tuollaisella jättipeniksellä vaikka muut lahjat ovat jääneet vaillinaisiksi. Se penis kuitenkin on hänellä kyllä aivan omaa luokkaansa!!!
      Nyt sitten tuossa kun näen miehen usein kävelevän metsäpolulle nuorison sinne jättämiä tölkkejä keräämään, olen miettinyt pitäisikö mennä sinne perästä mutta en kuitenkaan ole näin kehdannut tehdä.

      Rva.51

      • mmm olis kyllä kiihottavaa jos rva51 kattelis :)


      • Upea kertomus! Saisinpa itsekin kokea saman,katsojana tai runkkaajana.. 🤩


    • Anonyymi

      Löytyykö hyvinkäältä tai ajo matkan päästä naista joka haluisi nähdä miehen runkkaavan voin maksaa 100€

      • Anonyymi

        Kyllä löytyy, jos voit ajaa vaikka Vantaalle ja hoidetaan homma autossa. Olen hoikka ja nätti, 41v.


    • Anonyymi

      Olisiko Joensuussa halukasta naista katselemaan runkkausta?

      • Anonyymi

        Kelpaako N46 joensuun miehelle katsomaan olis kiva tulla johonkin ulos katsomaan voisin myös auttaa


      • Anonyymi

        no kelpaako N34 Hammaslahdesta? ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kelpaako N34 Hammaslahdesta? ;-)

        Hammaslahden nainen milloin voidaan tavata vaikka k market parkkipaikka m57v saat katsella on kookas


    • Anonyymi

      No kyllä kelpaisi mites sovitaan ?

    • Itsekin mielelläni runkkaisin naisen katsellessa. Livenä tai netissä. M61 Tapiolasta.

    • Anonyymi

      Hei,

      Olisiko JKL tai ympäristössä naista joka haluiaisi katsella laukeavaa kalua?

      • Anonyymi

        löytyy....minne ja milloin tulisin ;)


    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko Nainen (Kypsä) viettää aikaa anonyymisti skypessä? Tutustutaan ensin vaikka vaatteet päällä ja katsotaan mihin päästään😄
      Yst.terv
      M35

    • Anonyymi

      Pori-huittinen välillä kiinnostunutta narttua?
      Kik ujosamppa

    • Anonyymi

      Löytyykö hyvinkään martista naista katsomaan kun M37 runkkaa

    • Anonyymi

      Munkkiniemen kallioilla muutaman kerran nussinutkin vaimon kanssa.
      Eipä katselijatkaan olis haitannut silloin,kun kiima yllätti.
      Eron jölkeen olen sooloseksiä käynyt harrastamassa siellä.
      Jotenkin luonnon helmassa tuntuu niin luonnolliselta laskea housut alas ja ottaa kuuma kalu käteen ,nojautua taaksepäin vasten lämmintä kalliota ,työntää lantio eteen karvaiset reidet jännittyneinä ,tuntea puolijäykkä kuuma kyrpä kourassa ,sulkea silmät ja aloittaa nautinnollinen hetki omaa kivaa.
      Vielä ihanampaa olisi vain jos saisi naisen katselemaan toimitusta ...

    • Anonyymi

      Naista Vihti/Nummela alueelta katsomaan kun m.45 runkkailee luonnossa?sovitaan aika ja paikka. Voit myös laittaa kik markwell1978 jos kiinnostaa

    • Anonyymi

      Itse tykkään myös Munkan kalliolla vetää kunnon runkut. Ja silmät kiinni onkiihottavaa kun ei tiedä yhtään onko joku kulkemassa ohi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En runkannut vaan nussin laiturilla 16 vuotiasta tyttöystävää, sitten huomasin jonkun yli viisikymppisen tulevan autolla siihen ja se tuli autosta ja laski housut, otti kullin käteen ja sanoi että hänen vuoro seuraavana!

      • Anonyymi

        Upeaa! Annoitko nussia? Mä 52 ja haluaisin joskus tuntea 16 v pillun kyrpäni ympärillä 😋😋


      • Anonyymi

        Saisinpa itsekin joskus nähdä saman...


    • Anonyymi

      U­­u­s­i s­­eksitea­tteri avautu­u Su­­­omeen! Ku­­­tsumme kai­kk­­­i. Il­­­moittau­­tum­­ine­n ry­hmä­­ämme tä­­­äl­l­­­ä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/E1l0N2

    • Anonyymi

      Olisiko rollossa halukasta naista moiseen? M49

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i seksi­­­tea­­tteri ava­­utu­u Su­­ome­en! Ku­­tsumme kai­­­kk­i­. Il­­mo­­it­­­tau­tum­­inen ry­hmä­ämme tä­­äll­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/J6j4B1

    • Anonyymi

      Moikka
      Oli mielenkiintoisia kertomuksia ja kokemuksia. Näistä innostuin esittämään toiveeni.
      Mulla ei seiso naimiseen asti, mutta tarvetta on laukeamiseen. Minua kiihottaa ajatus runkata naisen nähden.
      Olisiko rovaniemen seudulla naista joka haluaisi katsella. Olen 70 v hieman vatsakas mies
      caverject"at"gmail.com

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyykö järvenpäästä naista katsomaan kunM40 runkkaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oisko Joensuussa halukasta naista katsomaan runkkausta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluatko nainen että katselisin sinua? Ihan muina miehinä😉.. Terveisin kaikin puolin fiksu ja mukava kaveri 36 mittarissa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nuorempana ex-tyttis vei mut levarille missä miehet runkkas oli kuulemma kiva katsoo runkkas samalla mua käski mennä näyttään muille sain hyvät suihin otot yheltä mieheltä tyttis yllytti mua samaan tein niin oli pitkään yhteinen huvi

      • Oijoi...Missä päin tää oli ja minkä ikäisiä te olitte? 😋


    • Anonyymi

      Löytyiskö Sallatunturista neitosta katselemaan tai paria joita voisin katsella

    • Anonyymi

      Huomenna runkkaan Vuosaaressa kallahden parkkipaikalla sinisessä autossa.

    • Anonyymi

      Huomenna/sunnuntaina kallahden parkkipaikalla runkkaan sinisessä autossa.

    • Anonyymi

      Löytyskö Porin/Rauman suunnilta nuorta naista joka hakuis katsella 50v miehen runkkausta?

    • Anonyymi

      Huomio Mäntyharju... Onkohan kiinnostuneita naiskatselijoita kun runkkaan autossa levähdyspaikalla... Toki saat osallistuakin :)

    • Anonyymi

      To 16.11 tre-rovaniemi ic21. Naista katsomaan vessaan runkkausta. 40v komee mies. Kalu 17/6..

    • Anonyymi

      olen +70v ukm, olen bi, haluaisin näyttää tai vilauttaa kaluani ja runkatakkin jos joku katselisi. olen oulusta ja usein piipahdan ouluntullissa ja siellä lähellä mastolla. varmaan joku tietää paikan.
      Mastolla oli viime kesänä mies ja nainen. mies runkkasi ja nainen katseli. Olisin halunnut mennä mukaan, mutta en viitsinyt, jos heillä olis keskeytynyt hommat. menin vähän kauemmas ja runkkasin kiihottuneena.
      Jos kiinnostaa kirjoita tähän voitais tavatakkin.

      • Anonyymi

        Kiinnostas kattoo t.m56


    • Anonyymi

      Ylistaron levarilla voin katsella ja katsellut olenkin ja runkannutkin olen yleensä mieheni kanssa matkassa.n.30v

    • Anonyymi

      Iisalmi - Kuopio välillä naista seuraksi ?

    • Anonyymi

      Käykö se pari mikkelin porrassalmen uimarannalla vielä? Oli kiihottavaa runkata sille naiselle kun hän katsoi.

      • Anonyymi

        Missä on porrassalmen uimaranta? Älä sano että porrassalmella. Vähän tarkemmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on porrassalmen uimaranta? Älä sano että porrassalmella. Vähän tarkemmin...

        Taitaa olla viralliselta nimeltään kyyhkylän uimapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla viralliselta nimeltään kyyhkylän uimapaikka.

        Tuolla kesällä tapasin parin touhuissa auton takana. Eivät käskeneet pois niin aloin runkkailemaan ja sain lopuksi runkata lastin naisen jaloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla kesällä tapasin parin touhuissa auton takana. Eivät käskeneet pois niin aloin runkkailemaan ja sain lopuksi runkata lastin naisen jaloille.

        Nainen hoikka pieni rintainen posliini?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen hoikka pieni rintainen posliini?

        Jossain Vanhamäen suunnalla uimaranta jossa mopopoika spermasi vaimon tissit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla kesällä tapasin parin touhuissa auton takana. Eivät käskeneet pois niin aloin runkkailemaan ja sain lopuksi runkata lastin naisen jaloille.

        Mä oon saanut kyrpää suuhun ja pyllyyn tuolla rannalla + 60 mieheltä. Kiva paikka! M52


      • Haluisin itsekin joskus mennä katsomaan, tuttu paikka mutta ketään ei ole touhuissa siellä näkynyt käydessäni paikalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon saanut kyrpää suuhun ja pyllyyn tuolla rannalla 60 mieheltä. Kiva paikka! M52

        Kiva paikkaon. Harvakseltaan siellä tapahtuu mitään mutta kun jotain toimintaa niin on niin yleensä ei jää ilman ja joskus siellä on myös pareja joka on harvinaista näillä paikoilla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seinäjoki ja lähialueet voisin katsella kun runkkaatte.n.30v

      • Anonyymi

        Onko Vaasa lähialuetta?


    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/X0d3U0

    • Anonyymi

      Tulisitko ylistaron levarille.ei ole vaasasta pitkä.n.30v

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oisko helsingissä kiinnostuneita naisia/miehiä tällaiselle toiminnalle?

    • Anonyymi

      Onko seinäjoen lähistöllä tänään toimintaa.mies ja nainen.nainen .30v

    • Anonyymi

      Uu­si sek­si­­teatteri avautuu Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­kk­i. Il­­mo­­­ittau­tum­­inen ry­hmäämm­e tääll­­­ä 👉 http://armtown.com/H/F8o0T6

    • Anonyymi

      Onko runkku porukkaa seinäjoella tänään.autoillaan jonnekkin.

    • Anonyymi

      Oisko Pk-seudulla kiinnostunutta naista katsomaan, kun komea M31 runkkaa?

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­­i s­­­ek­­si­teatteri ava­­­utu­­­u Su­­­ome­­en! Kutsumme kai­­kk­­­i­­. Il­­­mo­ittau­­­tum­inen ry­­­hmäämm­e tä­äll­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/V5n1E8

    • Anonyymi

      onkohan Oulussa sellaista paikkaa, jossa joku vois katsella kun runkkaan kalua. Minulla on paksu kalu. tulen varmasti paikalle jos joku ehdottaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On se kumma kun nainen ei kelpaa katseluun.seinäjoki n.30v

      • Anonyymi

        Moi! Muutaman kerran vuodessa ajan seinäjoen ohi, pitää laittaa tänne infot sulle. 😜
        T: siisti m30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Muutaman kerran vuodessa ajan seinäjoen ohi, pitää laittaa tänne infot sulle. 😜
        T: siisti m30

        Laitappas vaan.🤫hyvä tulee.


      • lupaat vaan :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viime kesänä tuli käytyä pihlajasaaressa,nakuilevia miehiä ja myös pareja.
      Huomasin paksukyrpäisen miehen runkkailevan ja siihen viereen ja kohta runkattiin kummatkin toisiamme.Kyllähän ne parien naisetkin näkivät ja otin sitten tuota paksua jöötiä suuhun runkaten itseäni.Olin siinä polvillaan hänen edessään kun suuhun tulvi lämmintä spermaa monta kertaa,kiihotti niin että heti sen jälkeen nousin seisomaan ja runkkasin omat spermat lentoon.Olihan siinä lähimmät nakuilijat 20 metrin päässä.
      Nyt tulevana kesänä ajattelin kokeilla jos sais runkkuseuraa,vihjeeksi vois laittaa sukkikset ja rintaliivit päälle

      • Oih....Vuosia jo kiihottanut ajatus esim. Pihliksestä. Millaista toimintaa siellä on?


    • Anonyymi

      Uus­­­i s­­­eksiteatteri ava­­utu­­u Su­­­ome­­­en! Ku­tsumme kai­­kki­­­. Il­moit­tau­­­tum­­­inen ry­­­hmäämm­­e tääl­­l­ä 👉 http://antikbutik.com/H/I9s2R8

    • Anonyymi

      Täälä olis 45v nainen voisin katsella kun joku runkkaa.mieluusti vaikka levarilla.

      • Anonyymi

        Missä päin?


      • Anonyymi

        Missä??m56v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä??m56v.

        Etelä-pohjanmaan alueella mieluusti.n.45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-pohjanmaan alueella mieluusti.n.45

        Harmi,mä oulu m56


      • Anonyymi

        39v m vois Seinäjoen lähettyvillä runkata luonnossa jos katselu kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        39v m vois Seinäjoen lähettyvillä runkata luonnossa jos katselu kiinnostaa.

        Missähän päin seinäjokea.


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­ts­­um­me sinut kä­­­ym­­­ään uude­­ss­a chatis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/S0l6U5

    • Anonyymi

      Löytyykö naista katselemaan Jeppiksestä.
      Autossa kalu kovana ja paljaana ,voit tulla istumaan viereen tai katsella ulkopuolelta.
      Esim. Vanhas satamas,rannanparkissa

      M57

    • Anonyymi

      Ei etelä-savon alueelta löydy naista joka olisi kiinnostunut katselemaan tai jopa esittelemään itseään?

      • Anonyymi

        Voisi ehkä löytyäkin. Tosin pari jonka nainen haluaa nähdä kun mies runkkaa. Oletko mistä ja millainen?


    • Anonyymi

      Nyt olis kypsälle( 50-65) rouvalle silmänruokaa tarjolla. Olisitko ehkä Maunulan suunnalta? Jokin kiva paikka niin tulen kyllä ja toivottavasti säkin😉
      Kundi 36

    • Anonyymi

      Löytyykö kymenlaaksosta katselijaa -M24

    • Anonyymi

      H­e­i! Kuts­umme sinu­­t kä­ymään uude­­ss­­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­joona! 👉 http://alegroup.info/H/M2u0B0

    • Anonyymi

      Täälä olis pari.nainen voisi katsella.etelä-pohjanmaalta.

      • Anonyymi

        Milloin ja mihin?
        Täällä olis 40 ukm, joka haluaa runkata naisellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ja mihin?
        Täällä olis 40 ukm, joka haluaa runkata naisellesi

        Olisiko tuleva viikonloppu ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tuleva viikonloppu ok.

        Meni ohi. Uus yritys? Milloin ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ja mihin?
        Täällä olis 40 ukm, joka haluaa runkata naisellesi

        Missä päin itse olet kun ei vastausta tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin itse olet kun ei vastausta tule.

        Tässä E-P alueella olen. Milloin ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä E-P alueella olen. Milloin ja mihin?

        Yritetään vaikka huomiseksi jossain seinäjoen ympäristössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritetään vaikka huomiseksi jossain seinäjoen ympäristössä?

        Näinhän me teemme. Laittakaa ajoissa paikka ja aika mihin menette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän me teemme. Laittakaa ajoissa paikka ja aika mihin menette.

        Ei näillä keleillä viitsi autoilemaan lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näillä keleillä viitsi autoilemaan lähteä.

        Joko rupee kelit paranemaan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyiskö Oulusta halukasta katsojaa tai näyttäjää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Turku haluaa näyttää isoa ja kokeilla kädellä ehkä imui myös nyt heti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko Helsingissä naisilla kiinnostusta tällaiselle toiminnalle?

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­tsum­­me sinut kä­ym­­ään u­­ude­­­ss­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yli miljoona! 👉 http://allyak.com/H/L5p3A0

    • Anonyymi

      Rovaniemellä napapiirin takapiha. Käyn katselemassa joku päivä kuinka nuorella miehellä seisoo. Olen 28v n ja viime vuonna kaksi nuorta miestä pääsi katselemaan minuakin,tosin menimme piiloon.
      Voisi nyt keväällä kokeilla löytyisikö.
      N28v

      • Anonyymi

        Ois kyllä mukava käydä runkulla jos nainen katselis ja vilauttelisikin...mutta missä päin napsua niin rauhallinen paikka?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon nuori rekkamies ja katsellut aina kun etelästä tullut olisiko autoja p-paikalla ja naista pissalla .pimeällä kyllä on mahdollisuus yllättää nainen pissalla pimeyden turvin.
      Ehkä joskus saa naisen toimistoon pyllyn tarkistukseen.
      Kaverilta kuulin ,ajaa rahtia Norjaan että jossain ennen Sodankylää joku nainen kävi naittamassa itseään. Oli kuulemma sopinut kun palaa Norjasta saa käydä ruiskimassa viikon siemenet pilluun.

      • Anonyymi

        Vieläkö olis sodankylssä rouvaa joka haluaisi.
        Monesti on pussit ihan parkissa ,haluis oikein kunnolla astua..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuopio-Varkaus Naista katsomaan runkkuja?
      Joko jokin etukäteen sovittu paikka olis hyvä ja toki ajankohta sovittava.(ja tämä vaikka Kik kautta ettei muita tule paikalle)komea sheivattu alakerta ja käyrä vehje.
      Luottamuksella kumminkin päin.

    • Anonyymi

      Ilmojen lämmettyä voisin tuoda seksikkään pienen 68v salarakkaan kukkamekossa johonkin kivaan salaiseen ulkopaikkaan etelä suomen alueella jossa voisin samalla vilauttaa mekon alta kiimaisen naisen stringipeppua kun runkkaat ja voisit jopa saada koskettaakin jos miellytät salarakastani, on muuten hyvä pano, tiukka kiimainen pillu ja ottaa suuhukin,

      • Missä päin? Teihin ois kiihottavaa tutustua 😋😍


    • Anonyymi

      Kunhan kelit hieman paranisivat niin Mikkelin lähettyvillä olisi pari jonka nainen voi katsoa ja ehkä osallistuakkin jollain tapaa. Jonkin verran olemme tuota harrastaneet ja kivaa on ollut.

      • Anonyymi

        Voisin ajaa paikalle jonnekin tästä Varkauden suunnalta M50 mukava hoikka mies.?tämä teille Mikkelin pari


      • Ilmoitelkaa milloin olis herkkuja tarjolla niin sovitaan treffit! 🙂😋😋


      • Anonyymi

        Mikkelin pari! Kiinnostaa tavata teidät. Olen myös Mikkelistä 40v mies


    • Anonyymi

      Minä usein asuntoautolla Tampereen Kaupin vinttikoirardan parkissa runkkailen.
      Vaatteet pois ja ulkopuolelle runkkaileen niin kyllä siinä ohikulkijoita riittä🥰

    • Anonyymi

      en oo runkulle saanut katsojia mutta kerran lenkillä kaverin kalu alko pullisteleleen autoin suullani sattui 2naista tuleen sanoivat jatka vaan kiihottavan näköistä niinpä imin loppuun näkivät myös sperman tulevan huulien raosta toinen sujautti puh.n lapun kouraani on uusittu

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­um­me sinut kä­­ymään u­­ude­ssa cha­­­tis­­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/W0z4B9

    • Anonyymi

      Nyt kivat ja mukavat ja muotoja omaavat naiset huomio!!! 😄.. Täällä kundi 36 v vailla ylimääräisiä silmäpareja! Ei löydy lahkeesta löysää ei! Kunhan noi ilmat lämpenee niin voisin vaikka vilauttaakin😄..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen ota yhteyttä jos haluat katsella miehen runkkausta autossa seinäjoen seutu kik 41Kimi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 467 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe