Liikkuuko ikaalisissa huumeita?

Piikittäkää.Hengiltä

Vai onko huoli turha,itse en nimittäin siedä hörhöjä silmissäni

9

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hampuster

      Kyllä liikkuu. Tavallinen pulliainen ei sitä huomaa koska heidät on aivopesty kuvittelemaan että huumausaineiden käyttäjä on työtön, syrjäytynyt rikollisnisti. Valtaosa esimerkiksi kannabiksen käyttäjistä ovat tavallisia perheellisiä ja työssäkäyviä kansalaisia, jotka ovat valinneet vaihtoehtoisen ja turvallisemman päihtymistavan kuin mitä alkoholi tarjoaa.

      Suomi-vankilassa asuville tulee yllätyksenä tieto, että kannabis on depenalisoitu suurimmassa osassa EU:ta. Kannabista saa vapaassa maailmassa käyttää, mutta Suomi on enemmän DDR kuin vapaa länsimaa.

      Ikaalisten kannabisyhdistyksen puolesta, Hampuster

    • vajakit.pois.silmistä

      Hörhöt eivät vajakilta kysele saavatko olla vajakin silmissä.

      • IkaalistenTiedonantaja

        Ja hörhöt ovat poikkeuksetta alkoholisteja, niitä riittää vajakin silmille.


    • Vapauta.sielu.taisteluun

      Joka sunnuntai riippuvaiset vaeltavat kirkkoon kuuntelemaan miten pitää olla nöyrä ja kuunnella mitä ns. paremmat ihmiset eli eliitti käskee sinun tehdä. Yleensä käskevät olemaan kuuliainen ja alistuva, sillä olisi suuri katastrofi, jos tämä verokarja alkaisi vaatimaan oikeuksia vapaaseen elämään ja kyseenalaistamaan miksi joku toinen on parempi ja ansitsee enemmän tekemättä mitään. Ruotsissa loisia kutsutaan kuninkaallisiksi, Suomessa kansanedustajiksi ja virkamiehiksi.

      Jos et tottele, joudut kadotukseen ikuisiksi ajoiksi. Jos tottelet, pääset paratiisiin. Molemmat paikkoja, joista kukaan ei oikeasti tiedä mitään, vaan kuuluu osaltaan tähän illuusioon, jota meille on syötetty syntymästä saakka. Suomen kansa on orjuutettu-

      Uskonto on oopiumia kansalle, pitää paikkaansa.

      • Minä inhoan uskovaisia yli kaiken!


      • ainon.horinasaarnat
        myllis_seppo kirjoitti:

        Minä inhoan uskovaisia yli kaiken!

        Eikö mylliskirkko ollutkaan menestys?


    • Nuorissa on Ikaalisten huumetulevaisuus.

      • lapsi.astialla

        Vajakki siinä esittelee aivojensa tuotoksia sininimmarillaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe