missä bipodiagnoosi ja hoito todetaan, onko aiheeseen erikoistuneita yksiköitä? eteläsuomessa?
missä päin suomea paras hoito
3
351
Vastaukset
- snoukkari1
Eikö lanttumaakarit voi julistaa ihmisen bipopääksi ihan missä päin vaan Suomen niemeä? Hoito yhtä surkeaa joka paikassa kun kukaan ei näytä "fiktiosairaudesta" parantuvan.
- 93859385938
Helsingissä kunnan puolella psykiatriset poliklinikat. Niihin voi olla yhteydessä ja on mahdollista tavata lääkäriä ja päästä kartoitusjaksolle, jonka aikana selvitellään taustoja, tehdään elämänjanaa, masennus- ja bipotestejä ja sitä kautta diagnoosi. Joku vertaistukiryhmä heillä on myös bipoille.
Varsinaista hoitoa polit eivät tarjoa. Jos saa diagnoosin niin käytännössä sieltä sitten Kelan b-lähetteellä etsimään itselleen sopivaa terapiamuotoa ja lääkitystä. - tyttövain_1
Helsingissä on kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon tarkoitettu tutkimus- ja hoitokeskus, jossa todella ammattimaista ja informatiivista hoitoa saatavilla kyseiseen sairauteen. Itse olin tuolla juuri tutkimusjaksolla ja olen ollut hoitoon tosi tyytyväinen.
Joillakin psykiatrian poliklinikoilla on oma kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön keskittyvä hoitoryhmä, sitä kannattaa omalta polilta tiedustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933