missä bipodiagnoosi ja hoito todetaan, onko aiheeseen erikoistuneita yksiköitä? eteläsuomessa?
missä päin suomea paras hoito
3
320
Vastaukset
- snoukkari1
Eikö lanttumaakarit voi julistaa ihmisen bipopääksi ihan missä päin vaan Suomen niemeä? Hoito yhtä surkeaa joka paikassa kun kukaan ei näytä "fiktiosairaudesta" parantuvan.
- 93859385938
Helsingissä kunnan puolella psykiatriset poliklinikat. Niihin voi olla yhteydessä ja on mahdollista tavata lääkäriä ja päästä kartoitusjaksolle, jonka aikana selvitellään taustoja, tehdään elämänjanaa, masennus- ja bipotestejä ja sitä kautta diagnoosi. Joku vertaistukiryhmä heillä on myös bipoille.
Varsinaista hoitoa polit eivät tarjoa. Jos saa diagnoosin niin käytännössä sieltä sitten Kelan b-lähetteellä etsimään itselleen sopivaa terapiamuotoa ja lääkitystä. - tyttövain_1
Helsingissä on kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon tarkoitettu tutkimus- ja hoitokeskus, jossa todella ammattimaista ja informatiivista hoitoa saatavilla kyseiseen sairauteen. Itse olin tuolla juuri tutkimusjaksolla ja olen ollut hoitoon tosi tyytyväinen.
Joillakin psykiatrian poliklinikoilla on oma kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön keskittyvä hoitoryhmä, sitä kannattaa omalta polilta tiedustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984