Miksi Antto terras on koko ajan julkisuudessa? Etsivänä hän ei ollut kaksinen, mutta juttua riittää.
Kuuluisa myymäläetsivä Antto Terras
2
299
Vastaukset
- hyhpyh
Ja kirja oli kyl paska. Mut kai sitä pääsee julkkikseks jos kirjottaa firman sisäisiä salaisuuksia kirjaksi. Niin hirveetä kuraa koko kirja, että taidan sytyttää sillä saunan ja nauttia löylyisät. Olis siitäki kirjast jotai hyötyy.
- Security_Services_Ltd
Hankin kirjan vasta nyt kirjastosta luettavakseni. Kyllä kannatti!
Turha kirjoittajaa on mollata, tälle opukselle on selvästi ollut sosiaalinen tilaus.
Tarinan kerronta luistaa ja lakifaktaakin on ihan riittävästi, jotta kokonaisuus pysyy hanskassa. Kielenkäyttötapa on puolestaan sopivasti hyvä maun rajoilla sitä kuitenkaan suuremmin ylittämättä; itse hymyilin tarinoille -- vaimoni puolestaan loukkaatui verisesti. Ilmeisesti tunnisti itsensä hullujen päivien asiakkaaksi...
Ihmiset ovat keskimäärin julkisivultaan asiallisia kuten pitääkin sivistyneessä maailmassa olla. Se itse kunkin pimeä puoli nostaa päätään joko kännipäissään tai muuten sopivan tilaisuuden tullen. Tämä kirja kertoo juuri siitä puolesta elämää niin pitkälle kuin nyt voi ilman yksityisyyden loukkaamista.
Miksiköhän Nalle Wahlroos käytti invapaikkaa lähes vakituisesti...?
Ja miksi herrasmies tarinoineen merikapteenin unformussa oli menestys vanhempien rouvashenkilöiden keskuudessa... vaikka vaihtuva kahviseura tiesi kaverin tarinoiden olevan tuulesta temmattuja?
Suosittelen liitettäväksi tämän kirjan alan opiskelijan täydennyslukemistoon heti kun aikuistuneen ihmisen mieli on valmis vastaanottamaan myös rivien välissä kerrotut viestit.
Hyvä tilannetaju ja pelisilmä ovat vartijan ammatissa menestymisen ehto. Tämä maailma ei valitettavasti ole koskaan ollut, eikä tule olemaan tasa-arvoinen. On siis tärkeää oppia tunnistamaan elämän reaaliteetit eri vivahteineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321644- 391562
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601306- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2041071- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868