HD Thunder 6500 jumittaa

tapsaM

Jos painaa vahingossa vaikka 444 tarkoittaen neloskanavaa, sanoo boksi, että ei ole korttia. Sitten jää jumiin, eikä jatka, vaikka ottaa virrat pois ja yrittää uudestaan. Miten tästä pääsee eteenpäin?

2

4830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boottaa_digiboksisi

Ilmeisesti katkaiset sähköt kaukosäätimellä. Ota sähkötöpseli pois seinästä vähksi aikaa ja kokeile, käynnistyykö se sen jälkeen. Kaukosäätimellä tai etuseinän kytkimellä tehty virran katkaisu ei boottaa jumiin mennyttä viritintä. Oletko päivittänyt digiboksisi http://hdthunder.fi/hdthunder-ja-topform-ohjelmistopaivitykset

• yritä_ekaa_kohtaa

laita töpseli kiinni seinään ja paina sitten niin pitkään Power-nappia että alkaa väkyttämään. reset-toiminto toimii näin.

Kansanviisaus: (voi kokeilla en tiedä toimiiko)
      -ota töpseli irti seinästä(kaikki johdot). liitä johtojen päät toisiinsa ja anna olla yhden päivän ajan niin. nyt on kone nollautunut. ja vika poissa.
      perustelu: kun kone ei saa virtaa ja johdot on lepo ajan kiinni toisissaan. virta tasottuu ja muisti tyhjentyy ... kai..

toinen tapa olisi viskoa pyhää vettä porstuan alimmalla rapulla ja uhrata vuohi.. kastemalla vuohen veressä työpselin päät ja kaukosäätimen itrapuna pää..
      ainakin paha henki on lähtenyt pois.. jos sellainen siellä on..

itse juttelen masinoille niin ne alkaa toimimaan.. en tiedä mutta se toimii mun kohdalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe