Eilen oli hurmaava tilanne

Kauniskuinkesä

Kävimme ostoskeskuksessa, ja siellä on suuri porukka miehiä. Olin mieheni kanssa. Kaikki miehet vislasivat ja huutelivat kohteliauuksia mulle ja miehelleni. Arvasin heti että kauneuteni aiheutti välikohtauksen. Kaikki miehet lähettelivät lentosuukkoja, taputtivat ja kehuivat, ja miehelleni sanoivat että olet onnenpoika kun olet saanut tuon akunottaren. Onneksi mieheni ei ole mustaukkainen koska tietää etten viahtaisi häntä milloinkaan. Saa monet miehet nenilleen kun en huoli heitä.
Olen tullut varovaiseksi, ettei kukaan mies ala hyötymään kauneudestani ja kiitoksia itselleen. Tiedän että se joka on ollut aina kaverini ja rakkaani, on sitä minun takiani ei siksi että olen kaunis. Se on plussaa hnelle kuitenkin. Olen onnellinen että mieheni on saanut minun kaltaisen kaunokaisen itselleen, saa olla tosi onnellinen minusta.
Kun tultiin kaupasta, siis ostoskeksukseta, mieht olivat polvillaan ja lauloivat, sä kasvoit neito kaunoinen... oli imartelevaa. Mutta en katsonut heitä sillä silmällä, tiesin että vain ne ainaiset ystävät ovat ystäviä, muut ovat hännystelijöitä.
On aina ollut tiukka kriteeri miesten suhteen. Ne kun täyttää saa palkinnoksi minut ja kauneuteni. Miehet ovat tosi onnellisia jotka ovat päässeet kanssani seurustelemaan ja murtuneet täysin kun olen laittanut suteen poikki. Tänäkään paiävän yksikään niistä ei seurustele kun suree minun antamiani pakkeja, surullista etteivät ole, muutama oli potentiaallinen tyyppi.
Eihän kukaan voi kauneudelleenmitään, se vaan on, toiset on kauniita luonnostaan toisten pitää tehdä sen eteen paljon, eikä silti yllä tasoiseeni.
En vaan mahdoa sille mitään että olen kaunis, sanon vaan että menkää ihmisen pariin, ei tarvi hävetä jokainen on sellainen kun on, rohkeesti vaan, se piristää.

14

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämäilmanviinaa

Taas tuo juoppo fantasioi, katselee ittees peilistä ja miettii minkälaista elämä olis ollu ilman viinaa, no ei auta mikään ja juoppo ottaa ryypyn ja skrivaa trollin nettiin.

• ainakaunistsemppaaja

Sinäkin voit kaunistua kun hoidat itseäsi, niin ei tarvi olla katellinen minulle ja meille muille kauniille. Voi sua...jos häpeet omaa kuvaasi kun katsot peiliin niin aika paljon voit itsekkin tehdä sen asian eteen.
        Tsemppaan sua kyllä sinä vielä läydät kauneutesi ja sen avaimet kunhan etsit ja haluat sitä. Tuo sun alkoholin käyttö ei tuo sitä iloa että olisit kaunis ja ihmiset tykästyisivät sinuun.
        Mutta hyvää jatkoa laihduta ensin ja lopeta juopottelu ja muista lenkille ja kampaamo ym rasvaimut.
        Onnea muutokseen.

• niiih

Saahan kassi-Almallakin olla fantasioita.

• Saatananjuoppo
        ainakaunistsemppaaja kirjoitti:

Sinäkin voit kaunistua kun hoidat itseäsi, niin ei tarvi olla katellinen minulle ja meille muille kauniille. Voi sua...jos häpeet omaa kuvaasi kun katsot peiliin niin aika paljon voit itsekkin tehdä sen asian eteen.
        Tsemppaan sua kyllä sinä vielä läydät kauneutesi ja sen avaimet kunhan etsit ja haluat sitä. Tuo sun alkoholin käyttö ei tuo sitä iloa että olisit kaunis ja ihmiset tykästyisivät sinuun.
        Mutta hyvää jatkoa laihduta ensin ja lopeta juopottelu ja muista lenkille ja kampaamo ym rasvaimut.
        Onnea muutokseen.

Opettele lukemaan ja kirjoittamaan, tai kirjoita edes selvänä, ei tuossa edellisessä noin lukenut.

• Ihanax

On aina hienoa tavata ihminen jolla on itsetunto kohdallaan. Koet olevasi haluttu ja kauneutesi häikäisevää. Koetathan olla kuitenkin varovainen, ettet halkea omahyväisyyteesi. Muistathan, että sinunkin rintasi rupeaa pian väsymään, ja roikkuvat pian polvissa. Kasvoihisi syntyy uurteita ja ihosi rypistyy. Kun täytät 40v vaihtaa miehesi sinut kahteen kaksikymppiseen, niin se vain menee. Kerrohan parhaalle ystävällesi rakkaita terveisiä. Ai missä hän on? No sieltä kylpyhuoneen peilistähän sinua kadehtien ihailee.

• koettu_on

Moni ulkoisesti kaunis on sisäisesti mätä.

• Jestas_sentäs

No nyt tuli aika hyvä provo :D

• serenaaadi.sinulle

:-D :-D vai polvillaan! ...sä kasvoit neito kaunoinen.. :-D :-D
      Haavemaailmassa on ihana liihotella, sieltä vain voi olla niin tosi kipeä pudotus maan pinnalle :-(
      Hyvä provo tuo ei ole, paljastuu heti!

• katkeraootkuitenkin

Haavemaailma on totta. Vain kateelliset lyttää. Ei se haittaa, sillä on kiva lukee noita katkeruuden viestejä. Se on käsin kosketeltavissa. Sinäkin pääset haaveisiisi kun teet sen eteen töitä, kaikkien ei kylläkään tarvi.

Ihmiset uskovat aina pahaan mutta ei koskaan hyvään. Silloin kyn ei uskota hyvään, on katkera ja mustasukkainen ja haluaa lynttää toisten onnen. Ilmiselvää katkeruutta ja pätoivoa.
        Ei se mua haittaa, se vaan nostattaa enempi sitä ylpeyttä ja hyvää oloa kun joku on kateellinen.
        Mä vaan oon niin kaunis en voi sille mitään.

• Oletsäälittävä
        katkeraootkuitenkin kirjoitti:

Haavemaailma on totta. Vain kateelliset lyttää. Ei se haittaa, sillä on kiva lukee noita katkeruuden viestejä. Se on käsin kosketeltavissa. Sinäkin pääset haaveisiisi kun teet sen eteen töitä, kaikkien ei kylläkään tarvi.

Ihmiset uskovat aina pahaan mutta ei koskaan hyvään. Silloin kyn ei uskota hyvään, on katkera ja mustasukkainen ja haluaa lynttää toisten onnen. Ilmiselvää katkeruutta ja pätoivoa.
        Ei se mua haittaa, se vaan nostattaa enempi sitä ylpeyttä ja hyvää oloa kun joku on kateellinen.
        Mä vaan oon niin kaunis en voi sille mitään.

Juoppohullu sää olet, eikä kukaan ole hullulle kade, vaikka hullu niin kuvittelee.
        Otapa hullu yhteys mielenterveystoimistoon.

• naisetraastaatoisiaan

Nainen on naiselle susi. Naiset ovat kateellisa toisilleen aina. Mihet ovat sivistyneempiä.
      Se on totta että hyvistä asiista et saa puhua sillon olet idiootti. Jos sulla menee huonisti siitä saa puhua. Näin naistenkesken se on. Miehet taas ovat ylpeitä ja kannustavat toisiaan oli asiat hyvin tai huonisti.

• Oletsäälittävä

Kyllä ne miehetkin ohjaa hullun kaverinsa hoitoon, sun jututista huokuu selvä mielenterveysongelma.
        Hakeudu hoitoon.

• tarkoititkosiis
        Oletsäälittävä kirjoitti:

Kyllä ne miehetkin ohjaa hullun kaverinsa hoitoon, sun jututista huokuu selvä mielenterveysongelma.
        Hakeudu hoitoon.

Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia", lapsen tarkoitushakuista "viranomais" vieraannuttamista yhteistyössä lapsen äidin kanssa..

• Oletsäälittävä
        tarkoititkosiis kirjoitti:

Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia", lapsen tarkoitushakuista "viranomais" vieraannuttamista yhteistyössä lapsen äidin kanssa..

En tarkoittanut, siinä toinen mielenterveytensä menettänyt ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe