minut raiskattiin eilen myllykosken R-kioskilla maahanmuuttajien toimesta...
Maahanmuuttajat
15
351
Vastaukset
- sinutonsivistetty
Sinut rikastettiin uudella kulttuurilla. Olet nyt viisaampi ja sivistyneempi, onnea!
- pållb
No voi vittu
- Turhaalietsontaa
Jos sillälailla tapahtui, niin miksi siitä täällä huutelet? En ole asiasta uutisointiakaan nähnyt, eli vaikuttaisi siltä että tarinasi ei aivan pidä paikkaansa.
Oletko kenties ennemminkin maahanmuuton vastustaja, joka yrittää lietsoa täällä negatiivisvaikutteista tunnelmaa? - Näinköhänn
Ohhoh...
- False_Rape
Et sitten tehnyt rikosilmoitusta?
Etpä tietenkään.- Hhjkkiytf
Jos raiskaus on tapahtunut niin ei sitä Kouvolan Sanomat tai poliisi tiedota. Sehän lisäisi maahanmuutajavastaisuutta.
- nazienvalheita
Uutisoitiinhan se kuusaan valeraiskaus yrityskin? Jonka se äärinatsi akka keksi omasta päästään.
- Ken.tietää
Enpä usko!
Tai sitten toiveajattelua. Ehkä olet nähnyt unta. - VaalenapunainenKarbaasi
Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta.
- SimmutKii
Onneksi Kouvolassa ei näitä raiskauksia tapahdu, joista Iltalehti uutisoi viikoittain. Tästä Kouvolalle uusi brändi: Muuta Kouvolaan! Meillä raiskata! Tämän todistaa Kouvolan Sanomat
Kun laittaa silmät kiinni, niin raiskattu nainenkin voi kuvitella, että se on ihan tavallista seksiä. Kätevää! Eikö totta? - eimiulmuuta
Jotenkin toi raiskausjuttu vaikuttaa tekaistulta.
- TyhmenpikinTajuaa
15 prosenttia raiskauksista eteneen oikeuteen. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809168276177_uu.shtml Loppuja ei ilmoiteta. Tai rikosilmoitus perutaan. Peruttu rikosilmoitus ei tarkoita keksittyä raiskausta. Se voi johtua esimerkiksi siitä, että uhri ei koe henkisesti jaksavansa oikeus- ja julkisuusprosessia.
Ihmiset, kuten toimittajat, jotka riepottelevat asiaa julkisuudessa ja antavat omia tuomioitaan ennen kuin asiaa on tutkittu ja tuomiota annettu, varmistavat, ettei oikeus koskaan tulekkaan toteutumaan. He siis saattavat olla omien luulojensa pohjalta rikollisen puolella varmistamassa, ettei asia koskaan etenekkään oikeuteen. Uutisointi asioista ennen asian tutkimista tulisi jossakin määrin saattaa rikokseksi ja oikeusprosessiin vaikuttamiseksi. Itse asiassa tällainen laki meillä on, mutta sitä ei ole juurikaan sovellettu käytäntöön tai siitä annetut rangaistukset eivät estä yhä uudelleen ja uudelleen uusia toimittajia vaikuttamasta oikeusprosessiin tai antamasta vääriä tietoja julkisuuteen.
Peruttu rikosilmoitus ei tarkoita, että rikos on keksitty. Siksi ainoastaan loppuun saakka saatetuista oikeusprosesseista tulisi uutisoida. Tämän pitäisi olla jokaiselle itseään kunnioittavalle ja työtään arvostavalle toimittajalle itsestään selvää. Mutta valitettavasti meillä on tänä päivänä paljon toimittajia, joiden agenda on oman propagandan levittäminen, ei totuudellisten ja toditettujen asioiden uutisointi. Kouvolan Sanomissa näitä henkilöitä vaikuttaisi olevan keskimääräistä enemmän. - mustaherkku
Kyllä olet lapsellinen pelle, kun tollasta väität. Itse olen kaljupäinen, treenannut nuori mies ja sattuu olemaan jopa pilottitakkikin. Mutta en silti latelisi perättömiä, ja sitäpaitsi pidän mustia tyttöjä esimerkiksi upeampina kuin kantasuomalaisia.
Vertaappa monta OIKEAA raiskausta suomessa on maahanmuuttajat tehneet ja kantasuomalaiset. Maahanmuuttajat jokatapauksessa vähemmän vuodessa.- provoksi.tyhmä
Huono trolli ja läpinäkyvä suvakin purkaus.
- Kvlontuomittu
Tai sitten vaan kuusaalainen. Tällä palstalla tosin käynyt ilmi et suvakit tekee töitä ja toinen puoli haaveilee rikollisen urasta koska USKALTAVAT ryöstöö. Voi vittu täällä on neroa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134535Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3213558Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363386Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182615Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519- 2662158
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3031684- 901610
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461387Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163