Kalun koittelu

iltaviihdettä

Kiihottaisi koitella ventovieraan kalua, tuntea toisen jäykkä elin ja roikkuvat kivekset, miksei myös hyväillä pakaroita, tai näplätä toisen nännejä.
Kynnys tuntuu olevan kovin korkea alkuun pääsylle, olisiko vinkkejä siihen.
Olen 25v autoileva opiskelija Vaasassa.

18

277

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abe70

      Kiinnostaa

      • iltaviihdettä

        Abe70, neuvo mua kuinka toimitaan.
        Vanhempi 60v> ukm kiinnostaisi näin aloittelevaa, vain käsi juttui.


    • sportti40

      Hei
      Vaasan autoileva mies mua kiinnostaisi kans samat jutut olen 40 189 86 17 keskisestä suomesta.

      • Mistäpäin keskistä suomea oot?


    • jhddfghhhhhhh

      Ylistaron levarille

      • ukmmies59

        Hmmm. koska olis sopiva hetki, paikka sopii. Pe-La ?


    • y-yy

      Kiihottaisi telakoitua toiseen mieheen, itsellä iso kyrpä ja pitkä esinahka.
      Olisi mukava vetää nahat toisen terskan päälle ja nauttia kiimasta.

    • makum

      Missä olet, telakoituminen kiinnostaa, itsellä myös pitkä esari. Jos minä ensin vetäisin esarin sun terskan yli ja sinä vielä päälle, niin kyllä pysyy yhdessä, ihanaa.

    • y-yy

      Pohjanmaalla- missä itse?

    • pikkupervo-

      No onhan se melko kiimaista ottaa toisen miehen kaluun kiinni, varsinkin vielä löysään vehkeeseen (usein jos toista vähän jännittä, niin vielä löysä muna) ja tuntea kuinka se koittelusta jäykistyy.
      Samoin ottaa oma kulli ulos toisen koiteltavaksi, siis aivan parasta.

    • Runkkuäiti

      Olen vanhempi nainen ja haluaisin joskus nähdä livenä kun miehet runkkaa ja nai toisiaan.

      • ghuyrrrrfdfdrrt

        Mitenkä sinut saa kiinni pääset kyllä katselemaan miesten kiimailua


    • 17cm