Kalun koittelu

iltaviihdettä

Kiihottaisi koitella ventovieraan kalua, tuntea toisen jäykkä elin ja roikkuvat kivekset, miksei myös hyväillä pakaroita, tai näplätä toisen nännejä.
Kynnys tuntuu olevan kovin korkea alkuun pääsylle, olisiko vinkkejä siihen.
Olen 25v autoileva opiskelija Vaasassa.

18

277

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abe70

      Kiinnostaa

      • iltaviihdettä

        Abe70, neuvo mua kuinka toimitaan.
        Vanhempi 60v> ukm kiinnostaisi näin aloittelevaa, vain käsi juttui.


    • sportti40

      Hei
      Vaasan autoileva mies mua kiinnostaisi kans samat jutut olen 40 189 86 17 keskisestä suomesta.

      • Mistäpäin keskistä suomea oot?


    • jhddfghhhhhhh

      Ylistaron levarille

      • ukmmies59

        Hmmm. koska olis sopiva hetki, paikka sopii. Pe-La ?


    • y-yy

      Kiihottaisi telakoitua toiseen mieheen, itsellä iso kyrpä ja pitkä esinahka.
      Olisi mukava vetää nahat toisen terskan päälle ja nauttia kiimasta.

    • makum

      Missä olet, telakoituminen kiinnostaa, itsellä myös pitkä esari. Jos minä ensin vetäisin esarin sun terskan yli ja sinä vielä päälle, niin kyllä pysyy yhdessä, ihanaa.

    • y-yy

      Pohjanmaalla- missä itse?

    • pikkupervo-

      No onhan se melko kiimaista ottaa toisen miehen kaluun kiinni, varsinkin vielä löysään vehkeeseen (usein jos toista vähän jännittä, niin vielä löysä muna) ja tuntea kuinka se koittelusta jäykistyy.
      Samoin ottaa oma kulli ulos toisen koiteltavaksi, siis aivan parasta.

    • Runkkuäiti

      Olen vanhempi nainen ja haluaisin joskus nähdä livenä kun miehet runkkaa ja nai toisiaan.

      • ghuyrrrrfdfdrrt

        Mitenkä sinut saa kiinni pääset kyllä katselemaan miesten kiimailua


    • 17cm

      Kiinnostas toisen miehen,kullin koittelu ja runkkaus.Olis kiimasta jos nainen vielä katselis,kun miehet touhuilee toistensa kanssa.Olisko liki Poria kaveria,jonkakanssa sais toteutaa fantasian.Vaikka vanhempi UK-Mies ja hänen vaimonsa.

      • 2xmiesjanainen

        Olis tosi jees jos olis sellanen pari että sais runkata miehen kalua ja hänen vaimo tyydyttäs itseään vaikka dildolla samaan aikaan.Ensin runkkaisin mieheltä spermat kalusta ja sitten se multa.Lopuksi katsottais miten sen vaimo runkaa orkut dildolla...


    • Tulilumijää

      Rohkeasti vaan sivelemään toisen miehen etumusta housujen päältä esim, taratalojen vessassa ym vastaavassa. Harvempi vanhempi mies pahastunee.

      • Myhänen

        No en minä ainakaan 64v


      • Jurmalan-mies

        Enkä minä, jos joku siisti itseäni nuorempi mies tulisi koitteleen.
        Itse käyn tulevana viikonloppuna tyrkyllä koitteluun, iso on kyrpäni (20,5/18.


    • miehenhalut

      Kyllä on kiihottavaa seistä vastakkain toisen miehen kanssa housut nilkoissa ja koitella toistensa vehkeitä lämpimänä kesäpäivänä levähdysalueiden puskissa.
      Tällaisissa paikoissa kulkee vain alan miehet, eikä ketään muita.
      Yleensä paikat on jotenkin latautunut kiimaan, kunnon mies kiimaan, pieni roskaisuus ja virtsan tuoksu lisäävät tuota kiihkoa joka ajaa miehiä keskinäisiin juttuihin, myös vitun saanti on monella ukko miehellä vähäistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe