Onko kivuton eläintohtori verkkokauppa luotettava

jerkyl

26

12154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerkyl

      siis arthroflexia pitäis ostaa. Aloituksessa lukee nimi väärin

    • Dogman-

      Onpa kummallista. Vastasin asiallisesti että apteekista kantsii ostaa. Poistivat sen. ???!?!!!??

    • jatkossakin

      On luotettava ja nopea toimitus.

    • Anonyymi

      No ei todellakaan. Tein ja maksoin tilauksen. Muutaman päivän jälkeen tuli ilmoitus, että tuotetta ei olekaan saatavilla. yritettiin vielä tarjota jotain muuta tilalle! Kun kysyin milloin rahat palautetaan, vastaus oli "mahdollisimman pian". Kun kysyin chatissa mitä tarkoittaa "mahdollisimman pian" sain tämän vastauksen:

      "Myymme tuotteija sillä oletuksella, että saamme niitä maahantuojalta/tavaran toimittajalta normaalisti lisää kuten aiemminkin. Joskus joidenkin tuotteiden kohdalla tulee toimituskatkoksia, joista jälleenmyyjille ei erikseen ilmoiteta, vaan ne selviävät tiedustellessa, kun tilaus on tullut. Varastolta loppuun päässeitä tuotteita tilataan jatkuvasti lisää. Sinulle on tänäaamuna vastattu "mahdollisimman pian", se tarkoittaa, että rahapalautus tehdään, kun maksujen käsittelijämme sen ehtii tehdä. Meillä on satojen tilaajien asioita hoidettavana, joten kaikki tapahtuu sitä mukaan, kun asioita saadaan hoidettua."

      Eli koska heillä on "satojen tilaajien asioita hoidettavana" ei ole niin kiirettä sillä maksun palauttamisella, vaikka tuotetta ei voitukaan toimittaa!

      • Miksi tällainen verkkosysteemi. Eivätkö eläinlääkärit toimi vai mikä on syy tähän verkkokauppahommaan?
        Minulle vieras.


      • Anonyymi

        Heillä lukee tiedoissa, että rahat palautetaan 30 vrk:ssa. Itsellä juuri ylittyi tuo aika, eikä tilillä näy mitään. Kaksi s -postia olen lähettänyt heille asian tiimoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä lukee tiedoissa, että rahat palautetaan 30 vrk:ssa. Itsellä juuri ylittyi tuo aika, eikä tilillä näy mitään. Kaksi s -postia olen lähettänyt heille asian tiimoilta.

        Osa meileistä menee roskapostikansioon, ehkeivät vain ole huomanneet. Soita perään


      • Anonyymi

        Mulla kävi samat, varastosaldo ongelmia. Nyt tappelen, koska minulla on oikeus saada vastaava tuote, vaikka maksaisi enemmän. Heidän kuuluu se hyvittää. Laskuun vaa tulee perässä. Huono palvelu.


    • Anonyymi

      Itse olen kovasti tykännyt, jo useampi tilaus takana (myös tuota mainitsemaasi Arthroflexia). :)

    • Anonyymi

      Arthroflex tosiaan. Olen itse käyttänyt sitä lonkkavaivoihini, kyllä se toimii hienosti. Apteekista saa.

    • Anonyymi

      Nimi on Athrofrex

    • Anonyymi

      Oman kokemukseni mukaan Kivuton on ihan hyvä verkkokauppa. T. Tarja K.

    • Anonyymi

      Kivuton.fi päihittää luotettavuudellaan ja nopeudellaan kaikki kotimaiset verkkokaupat!

    • Anonyymi

      Surkea kauppa. Ei kannata tilata. En saanut tilauksesta tilausvahvistusta. Valitsin klarna sähköposti laskun. Laskua en ajallaan saanut. Jälkikäteen tuli klarnalta muistutuslasku jossa 5e lisää

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan ladata Klarnan appi. Se käy ja kukkuu. Pysyt sillä tiedolla. Siellä löytyy miten maksaa koska tahansa. Se sähköpostilasku ollut tod näk roskapostikansiossasi. Minulla on Klarnan appi ja esimerkiksi nytkin saatuani tänään Peten ruokatoimituksen Klarna erikseen vielä pompautti ilmon "tilaus toimitettu".


    • Anonyymi

      Surkea asiakaspalvelu verkkokaupassa.

      • Anonyymi

        Joo niin on. Neuvottiin väärin säilyttämään avattua Biobak purkkia😮


    • Anonyymi

      Rehellinen eläinlääkäriasema ja sen verkkokauppa. Siellä olen hoidattanut kissani ja koirani vuosikausia.

    • Anonyymi

      Heillä ei ainakaan lähde tavara samana tai edes seuraavana päivänäkään useimmiten. Joten jos nopeutta haluat tämä kauppa ei sitä tarjoa

      • Anonyymi

        Viimeksi kun tilasin aamulla, tavarat oli automaatista noudettavissa iltapäivällä. En tiedä missä olisi nopeampaa.


    • Anonyymi

      Alkaa epäilyttää. Viikkoon ei ole tilauksesta kuulunut mitään. Olen tottunut että verkkokaupat laittavat tilausvahvistuksen ja tiedon toimituksesta parin päivän sisällä. Rahat kyllä veivät ja mainosviestejä tulee parin päivän välein. En varmasti osta mitään enää tuolta.

    • Anonyymi

      Tein tilauksen eilen aamulla ja paketti saapui tänään iltapäivällä. Kaikki tilaukset ovat saapuneet neljän päivän sisällä ja tuotteet ovat olleet sitä mitä tilasin. Olen tilannut Klarnalla.

    • Anonyymi

      Olen tilannut Kivuttomasta monesti, mutta osaan jo varautua, ettei luvattu pikatoimitus erikoisruokien kohdalla useinkaan päde.
      Asiakaspalvelusta aina sama vastaus, että tuote oli päässyt loppumaan hyllystä.
      Kannattaa varautua viikonkin toimitusaikaan.

    • Anonyymi

      Itseäni alkoi epäilyttää, koska sivun visuaali ja kirjasintyypit ym on juuri samanlaiset kuin firmalla, joka myi niitä huijauskynnysmattoja oman lemmikin nimellä. Ja he asettavat hinnan muutamaa euroa alemmaksi kuin muut ja sillä saavat ihmiset ostamaan. En itse luotaisi tähän toimijaan!

    • Anonyymi

      Luotettava on! Tilattu koiranruuat ja luut jo parin vuoden ajan. Kaikki tilaukset hoituneet aina hienosti ja nopeasti. Jos tilauksessa lukee, että tuote on tilaustuote tällöin kestää kauemmin, muuten aina muutamassa päivässä saatu postiin.

    • Anonyymi

      On luotettava! Isovanhempien koiralle tilataan munuaisruokaa kuukausittain ja on ollut hyvä ja luotettava kauppa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe