Mikäköhän menny maalarilla pieleen,kun maalipinta pyörrettä täynnä.Näkyy selvästi kun valo heijastuu pintaan.Tämän ilmiön huomasin heti seuraavana päivänä kun näin auton ensimmäisen kerran päivän valossa maalauksen jälkeen.Tästä kehkeytymässä aika lihava riita,koska maalari väittää että olen itse hangannut maalipintaa.Ihmettelen suuresti miksi olisin hangannut juuri maalattua puhdasta autoa ja käsittääkseni maali pintaan ei kannata/saa koskea ainakaan kolmeen neljään viikkoon.Apu olisi tarpeen en viitsi turhasta maksaa 2000e ja itse purin auton ja kasasin.
Miten voi olla
5
533
Vastaukset
- Tarkemmin
siitä on todennäköisesti otettu roskia pois hiomalla ja kiilloittamalla.se ei välttämättä tee maalarista huonoa, niin tekevät kaikki maalarit ympäri suomen aina joskus.kiilloitusaineet ja vahat tahtovat aina jättää eräänlaista pyörrejälkeä jonka pois ottamiseen on omat työ menetelmät
- mutta
Maalari väittää,että auto tullut suoraan uunista ja sen jälkeen siihen ei kuulemma ole koskettukkaan.Ne pyörteet ja "viirut"on aika silmiin pistäviä.En tiedä mutta tämä rupee olemaan aika väsyttävää touhua.Vika lista tämän firman osalta ainakin minun auton kohdalla liian pitkä.
- hiontanaarmua
mutta kirjoitti:
Maalari väittää,että auto tullut suoraan uunista ja sen jälkeen siihen ei kuulemma ole koskettukkaan.Ne pyörteet ja "viirut"on aika silmiin pistäviä.En tiedä mutta tämä rupee olemaan aika väsyttävää touhua.Vika lista tämän firman osalta ainakin minun auton kohdalla liian pitkä.
pitäisi nähdä ennen kuin sanoo tarkemmin. ei näin netin kautta oikein voi määritellä mitään.minkä värinen se sun auto muuten on? mietin vain että onko se sittenkään kiilloitus pyörrettä.
- se on
hiontanaarmua kirjoitti:
pitäisi nähdä ennen kuin sanoo tarkemmin. ei näin netin kautta oikein voi määritellä mitään.minkä värinen se sun auto muuten on? mietin vain että onko se sittenkään kiilloitus pyörrettä.
Helmiäis viininpunainen.Se on totta näkemättä vaikee sanoa.Kiitos kuitenkin.
se on kirjoitti:
Helmiäis viininpunainen.Se on totta näkemättä vaikee sanoa.Kiitos kuitenkin.
että on hiottu liian karkealla paperilla ennen maalausta. Kelvotonta työtä, sanoisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471